וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טועמה: "אשמח שאבוקסיס יגיע לאמן ואני אחזור לתפקיד המנהל"

הפועל תל אביב חגגה ניצחון על אשדוד. המאמן הזמני: "אוהב את אבוקסיס, ההנהלה תחליט לגביו. התפקיד שלי הוא מנהל הקבוצה"

תקציר: הפועל תל אביב - מ.ס. אשדוד 1:3/ספורט1

בהפועל תל אביב שחררו הערב (שבת) המון לחץ. האדומים קטעו רצף של חמישה הפסדים כשגברו 1:3 על מ.ס. אשדוד במשחק בו הם גילו עליונות ברורה ותקפו ללא הפסקה. מאוויס צ'יבוטה כבש, הישאם לאיוס סיים עם בישול וגול ואלן אוז'בולט שהחמיץ כמה הזדמנויות במחצית הראשונה, סגר סיפור.

סלים טועמה שוב עמד על הקווים כמאמן זמני והוא סיכם: "אני שמח שאחרי הרבה זמן השחקנים באו היום כמו גברים ונתנו משחק גדול. אני שמח בשבילם. לא היה לי הרבה זמן לשנות, היום עברנו לארבעה בהגנה והיה חשוב לעצור את הספיגות. מאכזב אותי שבכל זאת ספגנו בתוספת הזמן, אבל נתנו משחק טוב היום. היה קו הגנה מצוין, זיו מורגן נכנס לעניינים ועלינו בהרכב מאוד התקפי".

טועמה התייחס לעמדה שלו כמאמן זמני: "התפקיד שלי הוא מנהל הקבוצה, אבל אעשה כל מה שמבקשים ממני. נקלענו לסיטואציה שפיטרנו מאמן והייתי צריך לרדת אל הקווים כדי לעזור לשחקנים. כשיגיע מאמן חדש, אחזור למקומי. אני עושה כל מה שמבקשים ממני במועדון".

על יוסי אבוקסיס שמועמד להגיע: "הוא חבר טוב שלי, אני מאוד אוהב אותו. שיחקנו המון שנים יחד ואשמח לראות אותו במועדון, ההנהלה תחליט. כל עוד לא הודיעו לי אחרת, אני אאמן מול חדרה בשבוע הבא. תפקיד המאמן הוא מאוד קשה, אשמח לחזור כמה שיותר מהר להיות המנהל ולדאוג לשחקנים. יגיע מאמן חדש ויעשה סדר וירים אותנו למעלה".

סלים טועמה, הפועל תל אביב. דני מרון
"יגיע מאמן חדש ויעשה סדר וירים אותנו למעלה". טועמה/דני מרון

מאוויס צ'יבוטה, כובש השער הראשון: "חבל מאוד שספגנו בסיום, באנו מוכנים מאוד למשחק. כל אחד הבין מה המשמעות של המשחקים שנותרו ואני שמח שהיום הראינו את זה. אנחנו בהפועל תל אביב, זה מועדון גדול מאוד וברגע שאתה לא מנצח 6-7 משחקים אז יש לחץ, אבל דיברנו הרבה בינינו ועם סלים וחן סול כדי להבין מה המצב ומה צריך לעשות. אני שמח שהיום עשינו את זה. סלים איש חשוב למועדון והוא מוכן לעזור בכל דבר, כמו עכשיו כמאמן. יש את חן סול שהוא המנהל המקצועי ויקבל את ההחלטה הכי טובה בשביל הקבוצה".

על כך שספג צהוב שמיני העונה ושוב התווכח עם השופט: "עובדים על זה, במשחקים האחרונים אני פחות מתעסק בשופט. לומדים מזה. אין ספק שהפועל תל אביב צריכה להיות בפלייאוף העליון, ניקח את זה משחק-משחק ויהיה בסדר".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
מאוויס צ'יבוטה הפועל תל אביב. דני מרון
"חבל שספגנו שער מצמק בסיום". צ'יבוטה/דני מרון

אשדוד שהצליחה לעלות מעל הקו האדום לאחרונה בזכות שלושה משחקים רצופים ללא הפסד, נראתה רע מאוד לכל אורך המשחק. הקבוצה של אלי לוי הסתגרה מאחור ובכל זאת ספגה, חשפה חורים גדולים בהגנה אחרי החילופים של המאמן ונכנעה ללא תנאי - כשאילולא החמצות של הפועל תל אביב במחצית הראשונה התוצאה הייתה יכולה להיות גבוהה יותר.

אלי לוי סיכם: "כשאתה בא ועושה את הדברים בצורה הלא נכונה, פחות אגרסיבי ולא מספיק טוב בהחזקת הכדור - זה המצב. אולי גם לי יש חלק בזה, אבל אי אפשר להיות כאלה רכים, בטח במשחק חוץ. קשה מאוד לנצח ככה. ראיתי לנכון להמשיך עם אותו הרכב שניצח את ריינה כדי לייצר יציבות והמשכיות, זה לא עבד ונחפש את הנקודות במשחקים הבאים. הלכנו יותר מדי אחורה ונתנו להפועל את המשחק, זה לא מה שתכננו. לא אהבתי את זה ולכן גם שינינו את המערך במחצית השנייה. אין מה לקחת מהמשחק הזה, הפנים למשחק החשוב מול הפועל פתח תקוה בבית".

על הצורך בחיזוק לפני סגירת החלון ביום שלישי: "נבצע שינויים נוספים. החזרנו את מרטין אנדזי ואני מקווה שנצליח לעשות עוד שניים-שלושה מהלכים לפני סיום מועד ההעברות, אנחנו זקוקים לזה".

גיל כהן: "תמיד מבאס להפסיד, בטח במשחק כל כך חשוב ברגע כזה של העונה. אין יותר מדי מה להגיד על המשחק הזה, הוא כבר מת מבחינתנו ואנחנו מוכנים לקחת את שלוש הנקודות בשבוע הבא. התחלנו לא טוב מהרגע הראשון והלכנו אחורה, זה לא מתאים לנו. יש משחקים שכלום לא הולך וזה היה אחד מהם. נקווה שזה לא יחזור על עצמו. אנחנו חייבים לשפר את היכולת שלנו בכמה רמות וקודם כל לא לספוג".

במחזור הבא הפועל תל אביב תתארח אצל הפועל חדרה ומ.ס. אשדוד תארח את הפועל פתח תקוה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully