וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי: "אפשר לעשות דברים נהדרים". בר לין: "חיכיתי לרגע הזה"

מאמן הפועל חיפה לאחר ה-0:2 בפתח תקוה וההתקרבות למוליכות: "צריך סגל רחב כדי להיאבק". טסלפפה: "נצטרך להשיג את הנקודות מול אשדוד"

תקציר ניצחונה של הפועל חיפה 0:2 על הפועל פתח תקוה/ספורט1

הפועל חיפה ממשיכה בריצה הנפלאה שלה ונמצאת כעת מרחק שתי נקודות בלבד ממכבי חיפה המדורגת שנייה ושש מהמוליכה מכבי תל אביב. השלישית בטבלה ניצחה הערב (שבת) 0:2 בחוץ את הפועל פתח תקוה וסופרת שישה ניצחונות ותיקו בשבעת המחזורים האחרונים (19 נקודות מתוך 21 אפשריות).

המאמן רוני לוי אמר בסיום: "עם כל האהבה לכדורגל, החטופים והחיילים זה הדבר הכי חשוב. אני מקווה שיחזרו הביתה כמה שיותר. מהר. בקשר למשחק, זה ניצחון חשוב מאוד. גילינו אופי וזה היה חשוב. פגשנו קבוצה שנלחמת על החיים וידענו לעמוד טקטית במחצית הראשונה ולהכריע במחצית השנייה. מגיעה מילה טובה לשחקנים, ואם היינו מרוכזים יותר אז התוצאה הייתה גבוהה יותר. השוער שלהם היה אחד המצטיינים. תודה גם לקהל שלנו שדחף ונותן לנו אנרגיות".

על בר לין, כובש השער השני: "אין עוררין על הכישרון שלו, הוא גם עובד קשה מאוד. היה לו קשה, הוא קיבל פחות דקות והתאמן בצורה מקצועית וטובה. הוא ראוי לזה והוא יכול להגיע רחוק, אם ימשיך לעבוד ויהיה סבלני".

על המאבקים הצמרת: "הליגה צמודה ומאוד אינטנסיבית, אנחנו רואים שכולם מנצחים. אם יהיה לנו סגל מספיק רחב, נוכל לעשות דברים נהדרים. היום לא היו לנו אפילו 20 שחקנים לרשום למשחק".

רוני לוי מאמן הפועל חיפה. קובי אליהו
החמיא לכישרון הצעיר. רוני לוי/קובי אליהו

בר לין, המושאל ממכבי תל אביב, אמר לאחר שער הבכורה במדי הפועל חיפה: "הרגשה נפלאה, חיכיתי לזה הרבה זמן ואני שמח שזה הגיע בסוף. ידעתי שזה יכול לבוא כל רגע ושמח שזה הגיע, לא ידעתי מתי. כולם בירכו אותי אחרי שער הבכורה ואני מודה להם. קיבלו אותי בזרועות פתוחות, יש פה הרבה שחקנים מנוסים שאפשר ללמוד מהם".

עופר טסלפפה, מאמנה של הפועל פתח תקוה: "לא היינו טובים ולצערי הפסדנו. פתחנו את המחצית השנייה פחות טוב, הם הבקיעו ואז יצאו למעברים. ידעתי שאו שנחזור או שנספוג את השני, ולצערי ספגנו. עומר כץ הציל אותנו מספיגות נוספות. מהשבוע הבא הכדורגל שלנו חוזר לקצב נורמלי, נצטרך להשיג את הנקודות מול אשדוד".

השוער עומר כץ, ששוב הצטיין: "לא רציתי שכך שזה יסתיים ולא רציתי לעבוד ככה, אבל כך זה התפתח. נצטרך לבדוק למה זה קרה. לא הצלחנו לפתח פה את המשחק שרצינו, גם תנאי המגרש השפיעו. נצטרך להרים את הרמה, יש לנו שבוע לעבוד ולהתכונן לאשדוד שזה משחק חשוב מאוד עבורנו. הקהל תמיד מאחורינו ואנחנו רוצים לעשות את זה בשבילם ובשבילנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully