וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קנטור: "להניף את דגל ישראל בגאווה - הדבר הכי משמעותי כספורטאית"

3.2.2024 / 19:01

גולשת הרוח הישראלית: "לא מעכלת שאני אלופת עולם, יהיה עוצמתי לעמוד על הפודיום עם קטי". צוברי: "ניתנה לי הזכות לעבוד איתן"

מחוץ לקווים, 2.2/עריכת וידאו: זיו שטיינר

גולשי הרוח הישראלים ממשיכים לעשות חיל באליפויות העולם והיום (שבת) קיבלנו אלופת עולם ישראלית חדשה: שרון קנטור. גולשת הרוח בת ה-21 ניצחה בגמר בדגם IQ פויל בלנסרוטה שבאיים הקנריים והבטיחה את הכרטיס למשחקים האולימפיים פריז 2024 על חשבון קטי ספיצ'קוב, שקטפה את מדליית הארד והשלימה דאבל ישראלי שלישי ברציפות על הפודיום. בשנה שעברה שחר טיבי זכתה בזהב וספיצ'קוב בכסף, ולפני כן דניאלה פלג בכסף ומאיה מוריס בארד

קנטור התגאתה בסיום: "התחושות מדהימות, עבדתי כל כך קשה היום. ניצחתי בכל השיוטים היום ואני כל כך שמחה. הגמר היה כל כך קשה, אמה וקטי היו מהירות והקרב היה צמוד. היו לי עליות וירידות לאורך התחרות הזו, אני אסירת תודה".

לפני טקס הענקת המדליות וניגון "התקווה" בספרד, הוסיפה קנטור: "אני עדיין לא מעכלת את זה שאני אלופת עולם השנה. אני רוצה לומר המון תודה למשפחה שלי שתומכת בי תמיד ולמאמן שלי, שחר צוברי האלוף. זה יהיה מאוד מיוחד ועוצמתי לעמוד על הפודיום עם קטי לידי. אנחנו נעמוד עם דגל ישראל ונניף אותו בגאווה, כי בימים האלה זה הדבר הכי משמעותי שאנחנו יכולות לעשות בתור ספורטאיות, לייצג את המדינה שלנו בכבוד."

שרון קנטור עם מדליית זהב, קטי ספיצ'קוב עם הארד, אליפות העולם בגלישת רוח. איגוד השייט, אתר רשמי
שרון קנטור וקטי ספיצ'קוב על הפודיום/אתר רשמי, איגוד השייט

שחר צוברי, מאמן נבחרת הנשים: "שמח ששוב הצלחנו להוכיח שאנחנו נבחרת מאוד מאוד חזקה. לשרון מגיע לעמוד בראש הפודיום. המצב בנבחרת היה מאוד מתוח לקראת התחרות, אבל למרות הלחץ, למרות המבחנים ואחרי תחרות עם הרבה תהפוכות, הבאנו שתי מדליות ישראליות ושנה שנייה ברציפות את תואר אלופת העולם. זה לא מובן מאליו שעם כל הלחצים מסביב ועם התחושה הקשה בגלל כל מה שקורה בארץ, הצלחנו להגיע לכאן ולזכות באליפות העולם. אני מרגיש שניתנה לי הזכות לעבוד איתן ומקווה שנמשיך להסב גאווה למדינה, גם בתקופות קשות וגם בטובות".

עוד בוואלה!

שרון קנטור אלופת העולם בגלישת רוח, ארד לקטי ספיצ'קוב

לכתבה המלאה
שרון קנטור גולשת רוח עם מאמנה שחר צוברי. sailing energy, אתר רשמי
אלופת העולם שרון קנטור עם שחר צוברי/אתר רשמי, sailing energy

שי בובר, יו"ר איגוד השייט: "שלוש שנים ברצף הנבחרת מצליחה להשיג שתי מדליות באליפות עולם. מדובר בעבודה קשה של הנבחרת עם המאמנים שחר צוברי וסתיו ביימל והצוות המקצועי שעוטף אותן. שרון הוכיחה היום שהיא קורצה מחומר אחר וגם עם הגב לקיר, אחרי יום שיוטים לא טוב, היא הגיעה לרגע ההכרעה וניצחה את שלושת השיוטים בדרך לזהב. כל הכבוד גם לקטי, על מדליה שנייה ברצף באליפות עולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully