וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת שוקלת לצרף את גלאבוב. קוז'וך: "טוקלומטי שייך לרמות הגבוהות"

מכבי פ"ת, שהשיגה ניצחון חשוב על מכבי נתניה משער של טוקלומטי, עשויה לצרף את הבלם הבולגרי. צרפתי: "תחושה אכזרית"

לפני המשחק בין מכבי נתניה למכבי פתח תקוה/ברני ארדוב

אכזבה גדולה הערב (שבת) במכבי נתניה אחרי ההפסד השלישי ברציפות של הקבוצה, הפעם 1:0 ביתי נגד מכבי פתח תקוה ורן קוז'וך - שהתחיל את העונה על הקווים של היהלומים. אחרי שהקדנציה של גיא צרפתי התחילה עם ארבעה ניצחונות רצופים, עכשיו היא סופרת שלושה הפסדים שבהם היא לא כבשה אפילו שער אחד.

המאמן גיא צרפתי אמר: "תנאי המגרש לא אפשרו לשתי הקבוצות לשחק כדורגל. למרות זאת הגענו להרבה מצבים בחצי השני, היינו נחושים לנצח, אפילו כבשנו שער שלפי מה שאמרו לי אולי היה חוקי. לצערי אנחנו בצד האכזרי של הכדורגל - שאחרי הרבה מצבים והחמצות, בצד השני בעיטה לא למסגרת פוגעת בשחקן ונכנסת. כל המחצית השנייה נראינו יותר טוב, עד כמה שאפשר במגרש כזה. היו לנו מצבים מחמישה מטר שאפשר לכבוש. אחרי משחק כזה התחושות אכזריות".

איתמר שבירו שנכנס כמחליף והחמיץ הזדמנות טובה בדקה ה-74: "יש תקופות שהכדור לא נכנס. כולנו עובדים קשה. אני, זלאטנוביץ' ובילנקי עובדים קשה כדי שזה יקרה וזה פשוט לא קרה. כיף ענק שיש קהל כזה תומך, לפעמים כשלא הולך זה מתהפך, אבל יש לנו מועדון שצריך להיות בפלייאוף העליון. יש סגל חזק מספיק. חלוץ צריך את הגול הזה כדי שהדברים יפתחו, מאמין שבמשחק הבא זה יקרה. מעבר מנתניה? הכל יכול לקרות בכדורגל, אבל אני נהנה פה ומקווה להחזיר".

מאמן מכבי נתניה גיא צרפתי. ברני ארדוב
צרפתי מתוסכל/ברני ארדוב

במכבי פתח תקוה היו תחושות הפוכות. ניצחון שני ברציפות וראשון בחוץ העונה, שבירת בצורת של עידן טוקלומטי, עוד רשת נקייה והתרחקות משמעותית מהקו האדום - כל אלו נתנו לכחולים סיבות לשמוח בגשם השוטף.

כמו כן, מכבי פתח תקוה שוקלת לצרף את הבלם הבולגרי פלאמן גלאבוב, במידה ויתברר שפציעתו של הבלם הקפריסאי אנדראס קארו חמורה והוא יאלץ להיעדר לתקופה ארוכה. קארו נפצע באימון הבכורה שלו ביום חמישי והוא סובל מנקע בקרסול. ביום ראשון צפוי הקפריסאי לעבור בדיקת MRI לאבחון חומרת הפציעה ואם אכן מדובר בפציעה חמורה, תנסה פתח תקוה לצרף באופן מיידי את גלאבוב, שכזכור שיחק אצל המאמן רן קוז'וך בנתניה וכעת קיבל אישור למצוא לעצמו קבוצה חדשה. גם בית"ר ירושלים הביעה עניין בבלם הבולגרי, שבוחן בין היתר הצעות נוספות ברחבי היבשת, כאשר מספר קבוצות בבולגריה גם גיששו לגביו בימים האחרונים.

המאמן רן קוז'וך, שהתחיל את העונה במכבי נתניה: "שאפו לשחקנים, היה משחק הקרבה יוצא מן הכלל בתנאי מגרש קשים. מצטער בשביל הקהל אם הכדורגל לא היה 'טיקי-טאקה'. זה ניצחון ענק שלנו. לא הרגיש שנתניה הגיעה לכמות המצבים שהיא בדרך מגיעה אליה. טוקלומטי? מדברים איתו הרבה על זה שהוא צריך לעשות את קפיצת המדרגה המנטלית שלו. הוא שחקן מוכשר מאוד שעובד קשה ושייך לרמות הגבוהות. בכדורגל אתה צריך להוכיח את זה מנטלית. יש אנשים שדואגים לו במועדון, שמח בשבילו".

בן שהר אמר: "היה מגרש קשה, זאת הייתה חוויה. לא חושב שהיה הרבה כדורגל, אבל בעיקר לחימה מהצד שלנו. זה ניצחון מתוק שהגיע לנו, עבדנו קשה. יש פה שחקנים צעירים שנראים טוב יותר ממשחק למשחק. מאמן לא עושה הוקוס פוקוס מהיום הראשון, קוז'וך הראה לנו את הדרך שלו ובמגרש היינו צריכים לעשות מה שהוא רוצה על המגרש. אני שמח, כי מכבי פתח תקוה ראויה להיות במקום גבוה יותר ממה שהיא הייתה בו עכשיו".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
שחקני מכבי פתח תקוה חוגגים. ברני ארדוב
ניצחון חוץ ראשון העונה. מכבי פ"ת/ברני ארדוב
שוער מכבי פתח תקוה מרקו וולף. ברני ארדוב
מרקו וולף בבוץ הנתנייתי/ברני ארדוב
שחקני מכבי נתניה עם משפחתו של עומר ונקרט החטוף בעזה. ברני ארדוב
שחקני מכבי נתניה עם משפחתו של עומר ונקרט החטוף בעזה/ברני ארדוב
הוריו של החייל החטוף איתי חן במשחק בין מכבי נתניה למכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
הוריו של החייל החטוף איתי חן במשחק בין מכבי נתניה למכבי פתח תקוה/ברני ארדוב
מאמן מכבי פתח תקוה רן קוז'וך, מקבל פרחים לפני המשחק נגד מכבי נתניה. ברני ארדוב
מאמן מכבי פתח תקוה רן קוז'וך, מקבל פרחים לפני המשחק נגד מכבי נתניה/ברני ארדוב

במחזור הבא מכבי נתניה תתארח אצל הפועל באר שבע ומכבי פתח תקוה תארח את בני ריינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully