וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שער עצמי הכריע את משחק העונה: אינטר ברחה ליובנטוס בפסגה

גאטי כבש לשערו (37) והנראזורי חגגו 0:1 ויתרון ארבע נקודות במקום הראשון (עם משחק חסר). שער ניצחון גדול לקברצחליה בנאפולי

קליפ סיכום השבוע 1.2/ספורט1

משחק עונה אמיתי סיפקה הערב (ראשון) הליגה האיטלקית ובסיומו אינטר חגגה 0:1 גדול על יובנטוס ופתחה פער של ארבע נקודות בפסגה. סלרניטנה, עם שון וייסמן על הספסל, סחטה מטורינו 0:0 במשחק הצהריים. האלופה נאפולי גברה על ורונה ואטאלנטה הביסה את לאציו.

אינטר - יובנטוס 0:1

הדרבי ד'איטליה ה-182 קירב את אינטר לאליפות ה-20 בתולדותיה. הנראזורי הגיעו עם יתרון נקודה בפסגה על פני יובנטוס (וגם משחק חסר) והגדילו את הפער בזכות ניצחון נוסף ומשחק ליגה 16 ללא הפסד, מאז שססואולו ביקרה בסן סירו והפתיעה עם 1:2 בסוף ספטמבר. לגברת הזקנה היו 53 נקודות בסיום המחזור ה-22 ובכל 10 המקרים הקודמים הקצב הזה הספיק לאליפות, אבל היא נעצרה אחרי 17 משחקי ליגה ללא הפסד ונראה שהפעם יהיה לה קשה להדביק את החבורה של סימונה אינזאגי.

אדריאן ראביו חזר מפציעה אצל האורחת ומסימיליאנו אלגרי העדיף את קנאן יילדיז בן ה-18 על פני פדריקו קייזה שהחלים גם הוא, אבל אינטר הייתה עדיפה ובדקה ה-36 באה על שכרה. ניקולו בארלה הקפיץ כדור לרחבה מצד ימין, בנז'מן פבאר ניסה לכבוש במספרת ופספס, והכדור פגע בפדריקו גאטי וממנו אל הרשת, תחת הלחץ של מרכוס תוראם. השער העצמי נתן למוליכה את השקט לשלוט ובארלה המשיך לייצר מצבים, כשבדקה ה-57 הקאן צ'לחנוילו נעצר בקורה ולאחר מכן וויצ'ך שצ'סני מנע מבארלה ומרקו ארנאוטוביץ' המחליף להכפיל את התוצאה.

פדריקו גאטי שחקן יובנטוס כובש שער עצמי. רויטרס
הגיבור הטרגי של משחק העונה. פדריקו גאטי עם השער העצמי/רויטרס

נאפולי - ורונה 1:2

ורונה כבר הריחה את הניצחון הראשון שלה בנאפולי אחרי 41 שנה, כשהבלם בן ה-20 דייגו קופולה כבש שער בכורה בקריירה והעלה אותה ליתרון בדקה ה-72. אלא שסיריל אנגונג השווה 7 דקות אחר כך מול הקבוצה שעזב רק בחודש שעבר, ובדקה ה-87 חביצ'ה קברצחליה סובב כדור אדיר ברגל ימין מחוץ לרחבה, שסידר לאלופה 3 נקודות שמקרבות אותה למקומות שמובילים לאירופה בסיום העונה. נאפולי האריכה את רצף משחקי הבית שלה ללא הפסד נגד ורונה ל-25, האורחת כבר 11 משחקי חוץ רצופים לא מנצחת - ונשארת מתחת לקו האדום.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
שחקן נאפולי חביצ'ה קברצחליה עם סיריל אנגונג. רויטרס
האחראים למהפך. קברצחליה ואנגונג/רויטרס

אטאלנטה - לאציו 1:3

עוד תצוגה גדולה של אטאלנטה, המדורגת רביעית בטבלה שהביסה את לאציו והגדילה את הפער ביניהן לחמש נקודות. לאציו חזרה מהסופר קאפ בערב הסעודית עם תבוסה 3:0 לאינטר ובמשחק הקודם איבדה נקודות יקרות בליגה בתיקו הביתי המאופס נגד האלופה נאפולי, אבל היום בברגמו הובסה על ידי הקבוצה הלוהטת של ג'אן פיירו גאספריני שניצחה ארבעה מחמשת המחזורים האחרונים, איבדה נקודות ברצף זה רק באולימפיקו נגד רומא בעקבות 1:1. מריו פשאליץ' (16) ושארל דה קטלארה (43 בפנדל ו-76) כבשו לזכות המקומיים, צ'ירו אימובילה רק צימק בפנדל בדקה ה-84.

טורינו - סלרניטנה 0:0

שון וייסמן קיבל את המספר 14 וישב על הספסל של סלרניטנה. הקבוצה שלו קטעה רצף של ארבעה הפסדי ליגה, אבל עדיין רובצת במרתף הטבלה ורחוקה מאוד מחוף מבטחים. ג'רום בואטנג ערך בכורה במרכז ההגנה של פיפו אינזאגי והאורחת הסתפקה בנקודה ראשונה ב-2024.

שחקני אטאלנטה שארל דה קטלארה, מארטן דה רון. Emilio Andreoli, GettyImages
אטאלנטה לוהטת/GettyImages, Emilio Andreoli

המחזור ה-23 יגיע לסיומו ביום שני עם המפגש בין רומא לקליארי (21:45, ספורט2) והמחזור ה-24 ייצא לדרך כאמור בשישי עם המשחק הביתי של סלרניטנה מול אמפולי, בו יקווה וייסמן לערוך הופעת בכורה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully