וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב החליטה: יונס מלדה לא יהיה בסגל לקונפרנס ליג

3.2.2024 / 12:34

מבין ארבעת שחקני הרכש, החלוץ שהגיע ממכלן נותר מחוץ לסגל האירופי. אנריק סבוריט השתתף באימון, אך לא צפוי לשחק בחיפה

תקציר: מכבי תל אביב - הפועל ירושלים 1:2/ספורט1

רז שלמה ערך הבוקר (שבת) את האימון הראשון שלו בשורות מכבי תל אביב אחרי שחתם אתמול לשלוש שנים וחצי, והוא עשוי להיות בסגל כבר מחרתיים במשחק העונה השני נגד מכבי חיפה. גם יונס מלדה צפוי להתלבש לראשונה במדים הצהובים. השניים זכו לקבלת הפנים המסורתית באימון הבוקר, כאשר עברו בריצה קלה בין שתי שורות של שחקנים וזכו ל"צ'פחות" מכולם. לאחר מכן גילה מלדה כי הוא היחיד מבין שחקני הרכש שלא נרשם לקונפרנס ליג, שכן מותר לצרף רק שלושה שחקנים חדשים ושלמה, עדן קארצב ומתן בלטקסה הועדפו על פניו.

באימון נטל חלק גם אנריק סבוריט, שמתקדם בקצב משביע רצון עם ההחלמה מהפציעה שלו בקרסול ונראה שהיא פחות חמורה ממה ששיערו בתחילה, אבל עדיין הוא זקוק לזמן על מנת לחזור לפעילות.

מי שיחזור להרכב נגד מכבי חיפה ביום שני הקרוב (20:30) הוא ערן זהבי, שלא פתח מול הפועל ירושלים. דור תורג'מן שכבש את השער הראשון באותו משחק אמור לפתוח אף הוא, והדילמה הגדולה של קין היא האם לפתוח עם שלושה בלמים או שניים. רוי רביבו סיים לרצות עונש הרחקה בגין צבירת כרטיסים צהובים ויחזור ל-11 של מוליכת הטבלה.

בסך הכל החתימה מכבי תל אביב חמישה שחקנים בחלון ההעברות הנוכחי, כולל עדן קארצב ומתן בלטקסה שחזרו גם הם מחו"ל, ואלעד מדמון שיצטרף בתחילת העונה הבאה מהפועל חדרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully