וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רז שלמה חתם במכבי תל אביב ל-3.5 שנים: "חלום ילדות"

2.2.2024 / 19:15

אחרי בלטקסה, קארצב ומלדה, הצהובים הנחיתו ליגיונר נוסף, עבורו שילמו כ-1.2 מיליון יורו. בלם נבחרת ישראל בן ה-24 מצטרף על רקע הפציעות בחוליית ההגנה וירוויח כ-325 אלף יורו לעונה, יעמוד לרשות קין בשמינית גמר הקונפרנס ליג בחודש מרץ

תקציר גביע המדינה: הפועל חדרה - מכבי תל אביב 2:0/ספורט1

אחרי שהנחיתה את מתן בלטקסה, עדן קארצב ויונס מלדה במהלך ינואר וזמן קצר אחרי שהכריזה על רכישת אלעד מדמון שיצטרף בעונה הבאה, החתימה הערב (שישי) מכבי תל אביב ליגיונר נוסף - הבלם רז שלמה, שנרכש מלובן הבלגית וחתם לשלוש עונות וחצי עם אופציה להאריך את ההתקשרות בשנה נוספת.

לאחר שהשלים את המעבר, שלמה, שילבש את החולצה מספר 13, אמר לאתר הרשמי: "לחתום במועדון ענק כמו מכבי תל אביב הוא חלום ילדות של כל שחקן בתחילת דרכו. יש בסגל של מכבי לא מעט שחקנים ששיתפתי איתם פעולה בעבר במסגרת הנבחרות השונות ואני שמח לחלוק איתם שוב את חדר ההלבשה. את אצטדיון בלומפילד אני מכיר מצוין, עכשיו אשמח לחוות אותו בצד הצהוב".

הצהובים החליטו להתחזק בבלם נוסף אחרי שלל הפציעות של שחקני ההגנה, ובמועדון בונים על שלמה בן ה-24 גם לעונות הבאות. הבלם נרכש על תמורת כ-1.2 מיליון יורו, כולל בונוסים, וירוויח כ-325 אלף יורו לעונה. הוא עבר בבקרה התקציבית ויירשם למשחקי הקונפרנס ליג, שעבור הצהובים יימשכו במרץ כאשר ישחקו בשמינית הגמר.

רז שלמה, בלם מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
עוד ליגיונר מבלגיה חתם במוליכה. רז שלמה עם בן מנספורד/אתר רשמי, מכבי תל אביב
סוכן השחקנים אבי נמני עם רז שלמה שחתם במכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
שלמה לצד סוכנו, אבי נמני/אתר רשמי, מכבי תל אביב

רז שלמה (24) גדל במחלקת הנוער של הפועל תל אביב ועלה לקבוצה הבוגרת ב-2016. בעונת 2021/22 שיחק כמושאל במכבי נתניה, ודרכה רשם גם הופעת בכורה בנבחרת ישראל. בקיץ שעבר נרכש על ידי לובן הבלגית תמורת 1.2 מיליון יורו, והעונה רשם שבעה משחקי ליגה ושער אחד. הפעם האחרונה שפתח בהרכב קבוצתו היתה לפני למעלה מחודש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully