וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזיע חתם רשמית בבני ריינה, גונדולה עשוי לפתוח לראשונה מול חדרה

שחקן הכנף ייכלל בסגל למשחק מול נועלת הטבלה (א', 19:00), החלוץ הפנמי זוכה לעדיפות על פני קוסטה. מימר: "אסור ליפול למקומות לא טובים". ממאדו אמבוג' סגר אצל האורחת, איפולה שב ל-11

מחזור 20הסתיים04/02/2024
מכבי בני ריינה
  • גונדולה (57)
  • אוסמן (68)
1:2
  • (65) מדמון
הפועל חדרה
תקציר ניצחונה של מכבי בני ריינה 0:2 על הפועל חדרה/ספורט1

מכבי בני ריינה

למרות המשחקים האחרונים, מכבי בני ריינה עדיין במקום החמישי ורוצה לשמור על הכרטיס לפלייאוף העליון, כשמחר היא תנסה לחזור למסלול הניצחונות מול נועלת הטבלה הפועל חדרה. למעט קייס גאנם, יעמוד סגל מלא לרשותו של המאמן שרון מימר, ששוקל לתת לראשונה את חולצת ההרכב לחלוץ הרכש פרדי גונדולה, זאת לאור הכושר הפחות טוב בו נמצא מארק קוסטה לאחרונה.

"יוצאים למשחק מול קבוצה שנלחמת על החיים שלה ומדורגת במקום האחרון", אמר המאמן מימר לקראת המשחק. "חדרה תבוא בצורה אגרסיבית ומחויבת. כדי להשיג נקודות אנחנו נצטרך להגיע לא פחות מחויבים ולהמשיך את רמת המשחק שאנחנו מציגים לאורך רוב העונה, ולא ליפול למקומות לא טובים, אלא לקחת נקודות כדי להשיג את המטרה שלנו".

הקבוצה הודיעה היום באופן רשמי על הצטרפותו של שחקן הכנף נואף בזיע, שמתאמן בריינה כבר תקופה ארוכה ורק השבוע חוזהו הועבר בבקרת התקציבים, כך שהוא ייכלל מחר לראשונה בסגל.

נואף בזיע, מכבי בני ריינה. מכבי בני ריינה, אתר רשמי
שוב בליגת העל. נואף בזיע/אתר רשמי, מכבי בני ריינה

הפועל חדרה

נועלת הטבלה, הפועל חדרה, שנאבקת על חייה בליגת העל, תצא מחר למשחק חוץ נגד מכבי בני ריינה. יממה סוערת עברה אמש על המועדון, אחרי שאוהדי הקבוצה ניסו לפוצץ את אימון הבוקר ובערב הודיע המועדון על מכירתו של הכוכב הצעיר אלעד מדמון, למכבי תל אביב. במקביל לעיסקת מדמון, שכמובן ישאר בחדרה עד סיום העונה, מחפשים בצוות המקצועי שחקני חיזוק נוספים, לצידם של רוסלן ברסקי וג'יימס אדניי שכבר חתמו.

הבלם הסנגלי ממאדו אמבוג', שעל מועמדותו פורסם אמש בוואלה! ספורט, סגר את תנאיו והוא צפוי להחליף את סולימאן קוליבאלי שישוחרר. אמבוג' (30) שיחק מ-2019 עד 2022 בנפטצ'י באקו, לפני שעזב לטובת אורדבסי שימקנט הקזחית. בעבר היה שייך גם לכוכב האדום בלגרד, אך שותף בשורותיה שמונה פעמים בלבד.

הבלם פיליפ איפולה, חוזר להרכב אחרי שסיים לרצות עונש הרחקה, כאשר לעומתו יעדר תמיר גלזר, בגלל צבירת כרטיסים צהובים. קויה מבא'ה וטוני גומס, סיימו את דרכם במועדון וגם הם נותרו מחוץ לסגל.

"עוד משחק קשה בשרשרת המאבקים שלנו", אמר המאמן חיים סילבס לקראת המשחק. "תוך כדי תנועה אנחנו משנים את הסגל ומנסים לשלב את השחקנים החדשים. במקביל אנחנו ממשיכים לעבוד קשה כדי לשפר את המשחק שלנו ואת היכולת שלנו להביא נקודות. אני סומך על השחקנים, החשיבות בעיניי של כל משחק זהה".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
פיליפ איפולה שחקן הפועל חדרה בחימום. אריאל שלום
שב ל-11 של סילבס. איפולה/אריאל שלום

טריוויה

* ה-0:2 בסיבוב הקודם היה הניצחון הראשון של בני ריינה על הפועל חדרה וגם ניצחון הבכורה של שרון מימר, שלפני כן ספר שלושה הפסדים ושלוש תוצאות תיקו מולה.

* מול חיים סילבס המאזן שלו הפוך לחלוטין: שישה ניצחונות, שתי תוצאות תיקו והפסד אחד בלבד. זה קרה במפגש הראשון ביניהם, כשהפועל רעננה של סילבס גברה 1:2 על הפועל כפר סבא של מימר באוקטובר 2016.

* בני ריינה, שניצחה רק פעם אחת בתשעת המחזורים האחרונים, נותרה הקבוצה היחידה בליגה שעדיין לא נשרק לזכותה פנדל העונה.

* הפועל חדרה עם ההתקפה הגרועה בליגה נכון לעכשיו - 12 שערים בלבד ב-18 מחזורים, כאשר אלעד מדמון לבדו כבש שמונה מהם.

* הפועל חדרה ללא ניצחון בשבעת המחזורים האחרונים, במהלכם צברה שתי נקודות בלבד.

הרכבי הקבוצות

שופט: דקל צינו
אצטדיון: גרין
קהל: 317

משחקי המחזור ה-20:

שבת, 15:00: מכבי נתניה - מכבי פתח תקוה (ספורט4)
שבת, 17:30: בני סכנין - הפועל באר שבע (ספורט4)
שבת, 18:00: הפועל פתח תקוה - הפועל חיפה
שבת, 19:30: הפועל תל אביב - מ.ס. אשדוד (ספורט2)

ראשון, 19:00: מכבי בני ריינה - הפועל חדרה
ראשון, 20:00: הפועל ירושלים - בית"ר ירושלים (ספורט4)

שני, 20:30: מכבי חיפה - מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully