וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאסקוין מודאג מרשפורד: "הוא זקוק לעזרה, נראה שלא טוב לו"

כוכב העבר המתוסבך של נבחרת אנגליה ייעץ לחלוץ יונייטד: "'אל תעשה את הטעויות שאני עשיתי'. הוא מדוכדך, לא קל להיות באור הזרקורים"

תקציר: וולבס - מנצ'סטר יונייטד 4:3/ספורט1

מרכוס רשפורד נקנס על ידי מנצ'סטר יונייטד בסכום חסר תקדים של 650 אלף ליש"ט, על כך שבילה בבלפסט לפני משחק הגביע ממנעו נעדר. לפי דיווחים בממלכה, הכוכב שתה טקילה במשך 12 שעות, החמיץ את האימונים ונזרק מסגל השדים האדומים למשחק אותו ניצחו בסופו של דבר 2:4.

אמש חזר רשפורד להרכב יונייטד וכבש ב-3:4 על וולבס, אולם בבריטניה ממשיכים לחשוש לעתידו. "אני מאוד אוהב אותו, הוא השחקן האנגלי האהוב עלי, אבל דברים לא מסתדרים לו כרגע", אמר פול גאסקוין, אדם שיודע דבר או שניים על בילויים ובזבוז פוטנציאל.

"הייתי אומר לו, 'אל תעשה את הטעויות שאני עשיתי'", הוסיף גאזה. "אולי הוא זקוק לעזרה של השחקנים סביבו, או של הצוות. לפעמים יש גם בעיות מחוץ למגרש. הוא שחקן נהדר במועדון נהדר, הוא שחקן נבחרת אנגליה ועדיין לא נראה שטוב לו. ברור שיש לו בעיות עם אריק טן האח. הוא מדוכדך, קונסים אותו, כפי שקרה לי בלאציו. זה לא קל להיות באור הזרקורים".

מרכוס רשפורד, מנצ'סטר יונייטד. Nathan Stirk, GettyImages
זה לא נראה טוב. רשפורד/GettyImages, Nathan Stirk

כוכב העבר של נבחרת אנגליה הוסיף והזהיר: "לפעמים שחקנים זקוקים לטיפול. מרכוס מרוויח סכומי עתק, באחד המועדונים הגדולים בעולם, וכולם חושבים שבמקרים כאלה אין לך שום דאגות. אבל הלחץ לא פשוט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully