וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשפורד נקנס בסכום עתק והוזהר: "לא תהיה פעם הבאה, אתה תימכר"

חלוץ מנצ'סטר יונייטד שבילה במסיבה בבלפאסט והתלונן כי חש ברע ולא יכול לשחק, הגיע לפגישה עם אחיו שמייצג אותו. הוא התנצל על המעשה, אך לא חמק מעונשים משמעותיים

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 29.1/ספורט1

מרכוס רשפורד נותר מחוץ לסגל מנצ'סטר יונייטד אמש (ראשון) בניצחון 2:4 על ניופורט מהליגה הרביעית במסגרת הגביע האנגלי לאחר שהתלונן כי הוא חש ברע ובמקביל בכלי התקשורת נחשף כי הוא בילה במסיבה בבלפאסט, והערב התברר עונשו על פי הפרסומים.

בהתאם לדיווח בממלכה הערב, רשפורד ואחיו שמייצג אותו הגיעו היום למתחם האימונים בקרינגטון ושם נפגשו בין השאר עם המנג'ר אריק טן האח ועם סר דייב בריילספורד, ששימש כנציג הדירקטוריון, והתנצל בפניהם על התקרית החמורה - אבל לא לפני שנענש בחומרה והוזהר כי לא תהיה הזדמנות שנייה אם יבצע עבירת משמעת.

מרכוס רשפורד, שחקן מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
התנצל על מעשיו ונענש כהוגן. רשפורד/GettyImages

רשפורד בן ה-26 כבר הסתבך העונה וספג ביקורת פומבית מטן האח בגלל שבילה במסיבת יום הולדת אחרי שמנצ'סטר יונייטד הובסה 3:0 בדרבי נגד סיטי באוקטובר ואפילו אתמול אוהדי ניופורט הניפו שלטים במטרה ללעוג לו, מכיוון שנחשפה הפרשה על הבילוי שלו בבלפאסט והיעדרותו מהאימונים עוד לפני המשחק.

לכן, הוזהר רשפורד על ידי סר בריילספורד והמנג'ר טן האח כי הוא יימכר אם תחזור על עצמה עבירת משמעת שכזו. עוד פורסם כי בניגוד לדיווחים המוקדמים על כך שייקנס ב-650 אלף ליש"ט, שכר של שבועיים, הוא נקנס בסכום גבוה יותר המתקרב למלוא שכרו עבור חודש ינואר. הוא גם לא אמור להיכלל בסגל נגד וולבס ביום חמישי כחלק מהעונש לפי הפרסום, על אף שבהודעה הרשמית שנמסרה מהשדים האדומים הובהר כי שב לאימונים ושוב עומד לרשותו של טן האח.

"מרכוס לקח אחריות מלאה על מעשיו. זה טופל כעניין משמעתי פנימי שהסתיים", הודיעה מנצ'סטר יונייטד בהודעה שבישרה על סיום התקרית, "הוא התאמן היום כרגיל ויהיה זמין לבחירת המאמן לסגל למשחק נגד וולבס ביום חמישי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully