וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חולה? באנגליה חשפו את הסיבה האמיתית להדחה של רשפורד מסגל יונייטד

במועדון הודיעו שהכוכב לא בסגל מול ניופורט כי הוא "חולה", אבל באנגליה חשפו: הוא הודח כי בילה במועדון בבלפאסט ללא אישור ביום שישי. טן האח: "אתמודד עם זה בהמשך"

תקציר הגביע האנגלי: ניופורט - מנצ'סטר יונייטד 4:2/ספורט1

ג'יידון סאנצ'ו הסתכסך עם טן האח, אנטוני הושעה וחזר וכעת במנצ'סטר יונייטד נאלצים להתעסק בפרשייה חדשה והפעם ה"גיבור" הוא מרכוס רשפורד. חלוץ השדים האדומים לא נכלל בסגל למשחק הגביע של השדים האדומים בשעה זו מול ניופורט. המועדון הודיע שהסיבה לכך היא שהחלוץ "חולה".

אלא שהדיווחים שמגיעים מאנגליה טוענים שהסיבה להדחה של החלוץ היא מסיבה ממש לא מקצועית. על פי הדיווח רשפורד בילה במועדון לילה בבלפאסט ללא אישור ביום שישי האחרון. טן האח עצמו אמר שרשפורד חולה, אך לפני המשחק הוא התייחס שוב לסיבה שרשפורד לא בסגל וענה אחרת כשאמר: "זה עניין פנימי, אתמודד עם זה בהמשך".

מרכוס רשפורד מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
יצטרף לסאנצ'ו בספסל המנודים? רשפורד/GettyImages

כזכור, מוקדם יותר העונה רשפורד כבר "הסתבך" עם טן האח אחרי שהוא החליט לבלות במסיבת יום הולדת בלילה שבו קבוצתו הפסידה בדרבי למנצ'סטר סיטי. כזכור, טן האח הסתכסך מוקדם יותר עם סאנצ'ו שהועבר לרשימת המנודים של המועדון ובינתיים גם חזר לדורטמונד וגם עם כריסטיאנו רונאלדו, שלא הסתדר עם המאמן וזו היתה אחת הסיבות לכך שהוא החליט לעזוב לסעודיה.

אלן שירר הפרשן הבכיר וכוכב העבר כבר התייחס לפרשה החדשה שבדרך ואמר: "הוא כישרון עצום, אבל הוא לא מסוגל להפסיק לבזבז את הכישרון הזה עם ההתנהגות שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully