וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי מאינו "הגשים חלום", פרננדש פירגן: "הוא העתיד שלנו"

הכוכב בן ה-18 כבש שער בכורה בניצחון הדרמטי של מנצ'סטר יונייטד: "עדיין חושב שחלמתי את זה". הקפטן התייחס לרשפורד: "הוא הוכיח נקודה כמו כולנו". וגם, הרשימה המרשימה שמאינו הצטרף אליה

תקציר: וולבס - מנצ'סטר יונייטד 4:3/ספורט1

לרגעים העונה, אוהדי מנצ'סטר יונייטד יכולים לשמוח מהקבוצה שלהם. המועדון המעוטר בתולדות הפרמיירליג כבר מזמן לא נמצא בטופ, ועם הדחה מוקדמת מליגת האלופות ומאבק קשה על המקום באירופה בעונה הבאה, אין לקהל של השדים האדומים הרבה סיבות לשמוח, אבל אתמול (חמישי) הם מצאו כמה כאלה בניצחון 3:4 המטורף על וולבס משער ניצחון של קובי מאינו הצעיר עמוק בתוספת הזמן (90+7).

אחרי שכבש בניצחון על ניופורט בגביע האנגלי את שער הבכורה שלו במדי הקבוצה הבוגרת, הקשר בן ה-18 סיפק מהלך יוצא מן הכלל בתוספת הזמן ובעט כדור חד לפינה הרחוקה של זו'זה סה כדי להעניק למנצ'סטר יונייטד שלוש נקודות קריטיות אחרי 2 משחקים ללא ניצחון.

קובי מאינו לצד רסמוס הוילונד מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
שוב כבשו, הפעם ניצחו. מאינו והוילונד/GettyImages

בסיום סיפר האנגלי הצעיר: "זאת התגשמות חלום. אני עדיין חושב שאני חולם אם להיות כן. לשחק בפרמיירליג עבור מועדון הילדות שלי זאת הרגשה מדהימה". מאינו הצטרף לרשימה מכובדת של 4 השחקנים שכבשו שער ניצחון בדקה ה-90 בפרמיירליג שמגיל 18 ומטה. האנגלי הצטרף לרשפורד, אלחנדרו גרנאצ'ו ופדריקו מקאדה שעשו זאת כולם במדי השדים האדומים.

ברונו פרננדש, קפטן השדים האדומים, פירגן לכוכב העולה: "הוא העתיד שלנו. זה ניצחון חשוב ששייך לשחקנים כאן ולאוהדים שליוו אותנו. מרכוס רשפורד? הוא כבש וזה משמעותי. לכולנו יש נקודה להוכיח כאן והוא עשה את זה בגדול".

גם רסמוס הוילונד שכבש משחק שלישי ברציפות הודה: "כולם דיברו עליו מהרגע שהוא הצטרף, אמרו שהוא כישרון גדול של הדור שלו. הוא משהו מדהים, רק בן 18. חשבתי שאני צעיר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

ליונייטד יש עוד מה לשפר מבחינה הגנתית, כשפדרו נטו כבש בתוספת הזמן (90+5) את השוויון שכמעט חילק את הנקודות לפני השער של מאינו, אבל השדים האדומים הפכו לקבוצה השנייה לספוג העונה מעל 50 שערים בכל המסגרות אחרי שפילד יונייטד, שספגה כבר 59 העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully