וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא מפחדת מהזאב: מנצ'סטר יונייטד ניצחה 3:4 את וולבס

רשפורד (5), הוילונד (22), מקטומיניי (75) ומאינו (90+7) בשער בכורה בפרמיירליג כבשו לשדים האדומים שעלו למקום השביעי, שערים של סראביה (71 בפנדל), קילמן (85) ונטו (90+5) לא הספיקו. 1:1 בין ווסטהאם לבורנמות'

תקציר: וולבס - מנצ'סטר יונייטד 4:3/ספורט1

המחזור ה-22 בפרמיירליג ננעל הערב (חמישי) עם שני משחקים, כשמנצ'סטר יונייטד ניצחה בתוספת הזמן 3:4 את וולבס ועלתה למקום השביעי. ווסטהאם ובורנמות' נפרדו ב-1:1.


וולבס - מנצ'סטר יונייטד 4:3

הרבה מזל הייתה צריכה הקבוצה של אריק טן האח כדי להבטיח את המקום בשלב הבא בגביע האנגלי, אחרי שניופורט הקטנה חזרה מפיגור 2:0 ל-2:2, אך נכנעה בסופו של דבר 4:2 וראתה את יונייטד בסיבוב הבא. עם החזרה לפרמיירליג ולאחר פרשת מרכוס רשפורד, החלוץ האנגלי שב להרכב של אריק טן האח וכבר לאחר 5 דקות העלה את השדים האדומים ליתרון. לוק שואו סידר לרסמוס הוילונד שער שלישי מתוך 6 השערים האחרונים של יונייטד כשדחק מקרוב בדקה ה-22. פאבלו סראביה צימק מהנקודה הלבנה בדקה ה-71, אבל סקוט מקטומיניי שעלה מהספסל בדקה ה-73 הבקיע בחלוף 2 דקות כשנגח מבישול של ברונו פרננדש את ה-1:3. בלאגן ברחבה של האורחת העניק למקס קילמן את השער המצמק השני בדקה ה-85 ופדרו נטו השווה בתוספת הזמן (90+5) כשבעיטה שלו שפשפה את רגלו של רפאל וראן ונכנסה לרשת של אנדרה אונאנה. טן האח ראה כבר משחק שלישי רצוף ללא ניצחון, אבל קובי מאינו במבצע אישי יוצא מן הכלל כבש את הרביעי של יונייטד בדקה ה-90+7 עם שער בכורה בפרמיירליג והעניק שלוש נקודות יקרות בדרך למקום השביעי בטבלה.

מרכוס רשפורד חוגג עם רסמוס הוילונד מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
שלוש נקודות דרמטיות. רשפורד והוילונד/GettyImages

צפו ב-1:1 בין ווסטהאם לבורנמות'

תקציר: ווסטהאם - בורנמות' 1:1/ספורט1

ווסטהאם - בורנמות' 1:1

הפטישים סופרים כבר 5 משחקים ללא ניצחון בכל המסגרות, עם עוד הופעה לא מספיק טובה, הפעם נגד הדובדבנים. קלווין פיליפס שהצטרף בהשאלה ממנצ'סטר סיטי שגה עם מסירה רעה אחורה בדקה השלישית, ודומיניק סולאנקה ניצל זאת על מנת לכבוש את שערו ה-13 העונה בפרמיירליג. ג'יימס וורד פראוס דייק מהנקודה הלבנה בדקה ה-61 וחילק את הנקודות בין הקבוצות, במה שהשאיר את ווסטהאם במקום השישי והעלה את בורנמות' למקום ה-12 בטבלה.

ג'יימס וורד פראוס ווסטהאם. GettyImages
משחק חמישי ברציפות ללא ניצחון. וורד פראוס/GettyImages

משחקי המחזור ה-23 בפרמיירליג:

אברטון - טוטנהאם
ברייטון - קריסטל פאלאס
ברנלי - פולהאם
ניוקאסל - לוטון
שפילד יונייטד - אסטון וילה
בורנמות' - נוטינגהאם פורסט
צ'לסי - וולבס
מנצ'סטר יונייטד - ווסטהאם
ארסנל - ליברפול
ברנטפורד - מנצ'סטר סיטי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully