וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אזולאי וזערורה ייעדרו בנתניה, קארו נפצע באימון הבכורה במכבי פ"ת

גם בן שבת לא יעמוד לרשות צרפתי ורוטמן בספק, גלאבוב כנראה יישאר מחוץ לסגל (שבת, 15:00, ספורט4). הבלם החדש במלאבס יעבור MRI ולקוז'וך בעיות גדולות בהגנה במפגש עם האקסית, שתקיים לכבודו טקס לפני המשחק

תקציר ניצחונה של מכבי פתח תקוה 0:1 על מכבי נתניה/ספורט1

מכבי נתניה

לאחר ה-1:0 מול בני סכנין, תנסה מחר (שבת, 15:00, ספורט4) מכבי נתניה לשוב למסלול הניצחונות כשתארח את מכבי פתח תקוה של רן קוז'וך, שיקבל טקס הוקרה על פעילותו במועדון לפני המשחק. נתניה, שנוצחה בשלושה מבין ארבעת משחקי הליגה שלה, נמצאת עדין חזק בתמונת המאבק על כרטיס לפלייאוף העליון ובקבוצה אומרים שכל משחק, עד סיום הליגה הסדירה הוא קריטי עבור השגת המטרה.

המאמן גיא צרפתי יחסר מחר שוב את הקשר איתן אזולאי, כאשר גם הבלם איתי בן שבת והקשר בסאם זערורה לא כשירים ולא יתלבשו. לירן רוטמן נמצא בספק גדול למשחק בגלל פציעה והבלם הבולגרי פלאמן גלאבוב, שקיבל הודעה למצוא לעצמו קבוצה, צפוי להישאר מחוץ לסגל.

"אנחנו מתכוננים בזמן קצר, של הרבה משחקים, אחרי הפסד בית מרגיז מבחינתנו במשחק האחרון", אמר צרפתי. "אין לנו זמן לבכות - להיפך, אנחנו מתכוננים ועושים הכנה מהירה ועניינית לקראת מכבי פתח תקוה ונעלה בצורה הכי חזקה והכי מוכנה מבחינתנו כדי לנצח ולהחזיר את הנקודות מהמשחק האחרון. נצטרך להתרכז במשחק שלנו, במכבי נתניה, על זה שאנחנו צריכים להיות קבוצה עוצמתית על המגרש. נרצה לתקן את הדברים מהבחינה ההתקפית וגם לסגור מבחינה הגנתית, כי יש לפתח תקוה שחקני התקפה מסוכנים. נגיע מוכנים למשחק הזה ונרצה לקחת שלוש נקודות, בבית עם הקהל שלנו ואני מקווה שנעשה את זה".

לירן רוטמן, שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
בספק גדול. רוטמן/ברני ארדוב

מכבי פתח תקוה

מכבי פתח תקוה שצברה ארבע נקודות בשני משחקי הליגה האחרונים שלה, תנסה לחבר מחר ניצחון שני ברציפות כשתתארח אצל מכבי נתניה, האקסית של המאמן רן קוז'וך שיזכה לטקס הוקרה לפני שריקת הפתיחה.

לקוז'וך יש כאב ראש גדול בכל הנוגע לאיוש חוליית ההגנה, בהיעדרם של שלושת הבלמים מואיז אדילהו ולורנצו פראמטי הפצועים ועוביידה חטאב, כובש שער הניצחון נגד חדרה, שלא ישחק בשל צבירת כרטיסים צהובים. החלוץ סאליו גינדו לא התאושש מהפציעה ברגלו וגם הוא לא יהיה בסגל מחר.

בנוסף לכל, ביש המזל של פתח תקוה נמשך לאחר שגם בלם הרכש החדש, הקפריסאי אנדראס קארו, סובב את קרסולו באימון הראשון שלו. קארו צפוי לעבור בדיקת MRI ביום ראשון כדי לאבחן את חומרת הפציעה ובפתח תקוה חוששים שייעדר מספר שבועות, עוד לפני ששיחק במדי הקבוצה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
הבלם הקפריסאי אנדראס קארו. Rene Nijhuis/BSR Agency, GettyImages
רק הגיע וכבר נפצע. קארו/GettyImages, Rene Nijhuis/BSR Agency

טריוויה

* 118 מפגשים היו בין הקבוצות בליגה הבכירה: 41:43 למכבי נתניה בניצחונות ועוד 34 משחקים הסתיימו בתיקו.

* מכבי פתח תקוה ניצחה 0:1 בסיבוב הראשון (אחרי ארבעה הפסדים ושלוש תוצאות תיקו מול נתניה בכל המסגרות) וכעת תנסה להשלים דאבל עונתי ראשון מאז 2005/06.

* כל 13 המשחקים האחרונים של מכבי נתניה הגיעו להכרעה: שישה ניצחונות לעומת שבעה הפסדים.

* מכבי פתח תקוה היא קבוצת החוץ הגרועה בליגה, כשהיא עדיין ללא ניצחון כאורחת ועם שלוש נקודות בלבד. ניצחון החוץ האחרון שלה בליגת העל היה במרץ 2022, לפני כמעט שנתיים: 3:4 באשדוד.

* אחרי ניצחון הבכורה במכבי פתח תקוה וכחודש וחצי מאז פוטר ממכבי נתניה, רן קוז'וך יאמן לראשונה מול הקבוצה איתה זכה בגביע הטוטו והגיע לגמר גביע המדינה.

הרכבי הקבוצות

שופט: שניר לוי
אצטדיון: נתניה
קהל: 4105

משחקי המחזור ה-20:

שבת, 15:00: מכבי נתניה - מכבי פתח תקוה (ספורט4)
שבת, 17:30: בני סכנין - הפועל באר שבע (ספורט4)
שבת, 18:00: הפועל פתח תקוה - הפועל חיפה
שבת, 19:30: הפועל תל אביב - מ.ס. אשדוד (ספורט2)

ראשון, 19:00: מכבי בני ריינה - הפועל חדרה
ראשון, 20:00: הפועל ירושלים - בית"ר ירושלים (ספורט4)

שני, 20:30: מכבי חיפה - מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully