וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

2:2 דרמטי בין אברטון לטוטנהאם, 4:4 משוגע בין ניוקאסל ללוטון, חמישייה לווילה

עודכן לאחרונה: 3.2.2024 / 21:29

רישרליסון הבקיע צמד ולא חגג מול האקסית, ברנת'ווייט חילק את הנקודות בדקה ה-95. ניוקאסל איבדה יתרון, אבל חזרה מ-4:2. אסטון וילה הביסה 0:5 את שפילד יונייטד

תקציר: אברטון - טוטנהאם 2:2/ספורט1

המחזור ה-23 בפרמיירליג יצא לדרך כבר היום (שבת ) כשבמוקד רישרליסון כבש צמד, אך טוטנהאם ספגה בתוספת הזמן וסיימה ב-2:2 אצל אברטון. לאחר מכן ניוקאסל ולוטון נפרדו ב-4:4 מלא תהפוכות. את היום חתמה אסטון וילה עם 0:5 מרשים אצל נועלת הטבלה שפילד יונייטד.

אברטון - טוטנהאם 2:2

מאז דצמבר 2018 טוטנהאם לא הצליחה לרשום ניצחון בגודיסון פארק, וכנראה שגם משחק נהדר של אקס אברטון לא הספיק לה כשהרצף השלילי שלה באצטדיון בליברפול המשיך. רישרליסון כבש צמד שערים נהדר וכבר ראה כיצד קבוצתו משתווה למאזן הנקודות של מנצ'סטר סיטי וארסנל, אבל שוויון דרמטי בתוספת הזמן חילק את הנקודות. הברזילאי קיבל בדקה הרביעית מסירת רוחב מדסטיני אודוג'י ומקרוב כבש את הראשון של האורחת, וכמיטב המסורת, לא חגג. היתרון החזיק 26 דקות עד שתרגיל בכדור קרן של אברטון הסתיים בדחיקה מקרוב של דומיניק קלברט-לווין, אך זה היה המשחק של רישרליסון שנהנה מבישול יוצא מן הכלל של ג'יימס מדיסון, ובבעיטה נפלאה הכניע את ג'ורדן פיקפורד בדקה ה-41 ושוב לא חגג על חשבון האקסית. המארחת לחצה ובתוספת הזמן (90+5) ג'ראד ברנת'ווייט דחק מקרוב את השוויון הדרמטי שהעלה אותה מעל הקו האדום במשחק שישי ברציפות ללא ניצחון בפרמיירליג. טוטנהאם תוכל לאבד את המקום הרביעי אם אסטון וילה תנצח את שפילד יונייטד בהמשך הערב.

רישרליסון טוטנהאם. GettyImages
צמד נהדר, ללא חגיגות שלא הספיק. רישרליסון/GettyImages

ניוקאסל - לוטון 4:4

משחק משוגע בסט. ג'יימסז פארק הסתיים ללא הכרעה ושתי הקבוצות יכולות להיות מאוכזבות: ניוקאסל מאיבוד נקודות בבית נגד יריבה מהתחתית, ולוטון על איבוד יתרון 2:4. שון לונגסטאף (7, 23), קירן טריפייר (67) והארווי בארנס כבשו לניוקאסל, גבריאל אושו (21), רוס בארקלי (40), קרלטון מוריס (59, פנדל) ואלייג'ה אדבאיו (62) הבקיעו ללוטון.

שפילד יונייטד - אסטון וילה 5:0

אחרי ההפסד הביתי לניוקאסל, הרביעית בטבלה הוציאה עצבים על המדורגת אחרונה עם רביעייה תוך 18 דקות במהלך המחצית הראשונה. ג'ון מקגין הסקוטי החל בחגיגה בדקה ה-12, אולי ווטקינס הצטרף בחלוף ארבע דקות ואחרי עוד ארבע גם בישל לליאון ביילי, ויורי טילמאנס השלים את הבליץ בדקה ה-30. המגן אלכס מורנו נהנה גם הוא מבישול של ווטקינס בפתיחת המחצית השנייה (47) ואפילו שער הניחומים של שפילד יונייטד נפסל בתוספת הזמן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

צפו ב-4:4 הסוער של ניוקאסל

תקציר: ניוקאסל - לוטון 4:4/ספורט1

משחקים נוספים

ברייטון - קריסטל פאלאס 1:4
לברייטון: לואיס דאנק (3), ג'ק הינשלווד (33), פקונדו בונאנוטה (34), ז'ואאו פדרו (84). לפאלאס: ז'אן-פיליפ מאטטה (71).

ברנלי - פולהאם 2:2
לברנלי: דויד דאטרו פופאנה (71, 90+2). לפולהאם: ז'ואאו פלהיניה (17), רודריגו מוניז (21)

שוער ניוקאסל מרטין דוברבקה. Matt McNulty, GettyImages
ספג ארבעה שערים ועדיין לא הפסיד/GettyImages, Matt McNulty

המחזור יגיע לשיאו ביום ראשון כאשר המוליכה ליברפול תתארח בלונדון אצל ארסנל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully