וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחה במירוץ: אלעד מדמון יחתום לחמש שנים במכבי תל אביב

1.2.2024 / 22:32

המוליכה הגישה את ההצעה הכספית הגבוהה ביותר עבור החלוץ הצעיר של הפועל חדרה שאותו רצו גם מכבי חיפה וסאות'המפטון. הערב נערכה פגישה בינו לבין המנכ"ל בן מנספורד

תקציר: מכבי תל אביב - הפועל ירושלים 1:2/ספורט1

מכבי תל אביב ניצחה במירוץ להחתמת החלוץ אלעד מדמון. הערב (חמישי) מנכ"ל הצהובים בן מנספורד והכוכב הצעיר של הפועל חדרה נפגשו במסעדה ואם לא יהיו התפתחויות מרעישות, מחר החלוץ יחתום לחמש השנים הבאות במכבי תל אביב. את העונה הנוכחית יסיים מדמון בחדרה ובקיץ יצטרף לצהובים.

כפי שפרסמנו, המוליכה הגישה את ההצעה הגבוהה מבין שלוש ההצעות שקיבלה הפועל חדרה, כאשר הצהובים משאירים לחדרה גם אחוזים ממכירה עתידית. בחדרה הבהירו למכבי תל אביב, כי הם נתנו לסאות'המפטון זמן עד היום כדי לשפר את ההצעה, אך ההצעה מהצהובים הייתה הטובה ביותר.

אלעד מדמון הפועל חדרה. אריאל שלום
בחר במכבי תל אביב. מדמון/אריאל שלום

למרות שמכבי תל אביב לחצה מאוד על העברה כבר עכשיו, הפועל חדרה עמדה על שלה והתעקשה שמדמון יעבור רק בקיץ. בשעות הצהריים נפגשו השחקן ואביו עם אנשי חדרה כשהשחקן עצמו היה צריך להחליט היכן הוא רוצה לשחק - כמו שקרה במקרה ליאור קאסה שבחר מכבי חיפה - אבל כנראה שהפגישה עם מנספורד הערב הכריעה.

הפגישה הערב במסעדה בין מדמון למנספורד למעשה הייתה עוד צעד של מכבי תל אביב לקראת הסגירה עם השחקן. השיחה נערכה לקראת המעבר המסתמן ובמטרה להכיר אותו מקרוב ולתאם ציפיות לעתיד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

כאמור, המשחק הבא של מכבי תל אביב יהיה ב-5 בפברואר בחוץ מול מכבי חיפה, ולאחר מכן בבית מול בני סכנין (10 בפברואר) ובחוץ מול מכבי נתניה (19 בפברואר). מיד לאחר מכן תארח את הפועל באר שבע (24 בפברואר), לפני משחק הגביע מול מכבי יפו (28 בפברואר).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully