וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבוע לפני מכבי תל אביב: פוטר מאמן אנאדולו אפס, ארדם ג'אן

אלופת טורקיה החליטה אחרי התבוסה לז'לגיריס שזה מספיק, ושלחה הביתה את המאמן שמונה רק בקיץ האחרון. איטודיס וסקאריולו מועמדים

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 31.1/ספורט1

התבוסה 96:70 בידי ז'לגיריס קובנה אמש (רביעי) ביורוליג הייתה הקש ששבר את גב הגמל מבחינתה של הנהלת אנאדולו אפס, שהודיעה הבוקר על פיטוריו של המאמן ארדם ג'אן. האיש שמונה רק בקיץ האחרון למחליפו של ארגין עתמאן שילם את המחיר אחרי שהובס גם מול פינאר קרשיאקה בליגה הטורקית ביום ראשון, וסיים את דרכו שבוע לפני שהקבוצה תארח את מכבי תל אביב בריגה.

ג'אן נאלץ להסתדר לאורך חלקים גדולים של העונה עם מכת פציעות רצינית: וויל קלייברן, טיבור פלייס, אלייז'ה בריאנט, רודריג בובואה ודרק וויליס הם רק חלק מרשימת השחקנים שהחמיצו כמות גדולה של משחקים בחודשים האחרונים, אבל במועדון איבדו את הסבלנות לתוצאות הגרועות.

אנאדולו נמצאת במקום ה-16 בטבלת היורוליג עם תשעה ניצחונות לעומת 15 הפסדים, כאשר בליגה הטורקית מצבה טוב בהרבה והיא צמודה למוליכה פנרבחצ'ה, שתיהן עם 15 ניצחונות ב-18 מחזורים.

לפי התקשורת הטורקית, שני השמות הראשונים שהוזכרו כמועמדים להחליפו הם סרג'יו סקאריולו ודימיטריס איטודיס. הספרדי-איטלקי סיים את דרכו בווירטוס בולוניה בתחילת העונה, אך עדיין חתום על חוזה עמה, בעוד שהיווני עשוי לעורר רעש גדול אם יגיע, כיוון שרק לפני חודש וחצי הוא פוטר על ידי פנרבחצ'ה.

שיין לארקין, אנאדולו אפס. ALTAN GOCHER/Middle East Images/AFP, GettyImages
יהיה לו מאמן חדש. שיין לארקין/GettyImages, ALTAN GOCHER/Middle East Images/AFP

ג'אן בן ה-43 הוחתם על ידי אנאדולו אחרי שהוליך את טורק טלקום עד לגמר היורוקאפ בעונה שעברה, שם הפסיד לגראן קנאריה. לפני כן שימש שנים רבות כעוזרו של ז'ליקו אוברדוביץ' בפנרבחצ'ה ועבד גם תחת איגור קוקושקוב באותו מועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully