וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החיזוק הבא? הפועל באר שבע במגעים עם החלוץ קומנן אנדריץ'

1.2.2024 / 10:25

הפיתרון לחוד? הקבוצה מנסה להחתים את החלוץ הסרבי (28) שמשחק בקלרמון מהליגה הצרפתית הבכירה וכבש ארבעה שערים בעונה החולפת. צפו בביצועיו

תקציר: הפועל באר שבע - מכבי חיפה 1:2/ספורט1

אחרי ה-1:2 אמש (רביעי) על מכבי חיפה שהאריך את הרצף לשמונה ניצחונות, בהפועל באר שבע לא מתכוונים להסתפק בסגל הקיים. המאמן אליניב ברדה מאוד רוצה עוד שחקן התקפה אחד לפחות. ברדה משוכנע כי המטרות שניצבות בפני הקבוצה, מחייבות חיזוק כאשר לקבוצה יש מקום לעוד שני זרים.

שחקן שבו הקבוצה מתעניינת ונמצאת במגעים הוא קומנן אנדריץ'. מדובר בחלוצה בן ה-28 של קלרמון, הקבוצה מתחתית הליגה הבכירה בצרפת. אנדריץ' רשם ארבע הופעות ליגה העונה ועדיין לא כבש, כאשר בעונה החולפת הוא הבקיע ארבעה שערים.

אנדריץ' הוא חלוץ גבוה (1.89) שנרכש על ידי דינמו זאגרב. אנדריץ', יליד סרביה, הספיק לשחק בהרבה קבוצות מקומיות ורשם גם עונה אחת בבלננשש הפורטוגלית. בבאר שבע מקווים שהוא יפתור את בעיית החלוץ במועדון, עמדה שזקוקה לחיזוק במיוחד אחרי העזיבה של תומר חמד.

צפו בביצועיו

קומנן אנדריץ' במדי אופה. אתר רשמי, אתר רשמי
בקרוב בבאר שבע? קומנן אנדריץ'/אתר רשמי, אתר רשמי

ברדה היה מאוד מרוצה מההופעה של השחקנים על כר הדשא אמש מול מכבי חיפה. המאמן הצטער מאוד על השער שספגה הקבוצה מאחר שהוא שואף בכל משחק לשמור על שער נקי ובקבוצה הצליחו לעשות זאת בארבעת המשחקים שעברו בכל המסגרות.

הפועל באר שבע הקטינה את הפער ממכבי חיפה אחרי הניצחון ל-6 נקודות בלבד, אבל ממכבי תל אביב הפער נותר על 10 נקודות. "נשתדל לנצח בכל משחק ולחכות למעידה של מכבי תל אביב, אמרו אמש שחקנים. "כדי שיהיה לנו סיכוי לאליפות, אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו לאבד עוד נקודות".

באר שבע תנסה להמשיך את הרצף שלה במשחקים הקרובים, שיהיו ול בני סכנין בחוץ (שבת, 3 בפברואר), בבית מול מכבי נתניה (ראשון, 11 בפברואר) ובבית מול מכבי פ"ת (17 בפברואר) לפני המפגש בבלומפילד מול מכבי תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully