וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבלמים של מכבי חיפה עשו את ההבדל: "הניצחון הזה הוא אמירה"

עודכן לאחרונה: 6.2.2024 / 8:12

גולדברג "הוא הבלם הישראלי הטוב ביותר", שימיץ' השלים מהפך אישי, אבל הירוקים מזכירים שהניצחון על מכבי תל אביב "לא הכריע כלום". מוחמד ייבדק, ההערכה היא שהפציעה שלו לא חמורה

תקציר: מכבי חיפה - מכבי תל אביב 0:2/ספורט1

שמחה גדולה במכבי חיפה אחרי הניצחון אמש (שני) 0:2 על מכבי תל אביב. לפני המשחק אמר מסאי דגו לשחקנים שהניצחון בבלומפילד לפני כמה שבועות הגיע רק כי כל הקבוצה שיחקה ביחד ואם כך יהיה גם הפעם, הם ינצחו שוב. בסיום החמיא דגו לשחקנים ואמר להם שזה בדיוק מה שציפה מהם. גם המאמן זכה למחמאות גדולות.

"לנצח פעמיים את מכבי תל אביב זו אמירה", הגיב שחקן בקבוצה, "מאבק האליפות פתוח והמשחק הזה לא הכריע כלום, אבל זה נותן הרבה ביטחון לכולנו".

מי שזכה למחמאות גדולות היה שון גולדברג שנמצא בכושר מצוין. הבלם הצליח פעם אחר פעם להתמודד עם התקפת מכבי תל אביב וגם רשם כמה חילוצים קריטיים. "שון הוא הבלם הישראלי הטוב ביותר", קבע גורם בחיפה, "כל פעם הוא עושה עוד ועוד שדרוג".

גם הבלם שלצידו, לורנצו שימיץ', סחט שבחים. הקרואטי ספג ביקורות קשות, אבל אתמול השלים סופית את המהפך האישי. שימיץ כבש את השער הראשון, הצטיין בהגנה ולדעת רבים היה השחקן הטוב במגרש. "גם לבלמים הכי בכירים בעולם שרגילים לשחק כבלם ימני, יהיה קשה כשהם משחקים כבלם שמאלי", אמר דגו, "מגיע לשימיץ' כל הכבוד כי הוא עשה עבודה מנטלית לא פשוטה".

דור תורג'מן שחקן מכבי תל אביב בין לורנצו שימיץ', שון גולדברג שחקני מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
היכולת של ההגנה של מכבי חיפה בלטה עוד יותר על רקע הטעויות של הגנת מכבי תל אביב/מאור אלקסלסי

בקבוצה חגגו את הניצחון, אבל דגו הבהיר שמהיום השחקנים כבר יצטרכו להתמקד במשחק נגד בית"ר ירושלים ביום שבת. "זו ליגה משוגעת", אמר אחד השחקנים הבכירים, "הפסד אחד וכבר אומרים שהלכה האליפות, ניצחון אומרים שאתה אלוף. החוכמה היא לא להתרגש מרעשי הרקע ולשמור על יציבות כמה שיותר. אם לא ננצח את בית"ר אז הנצחון אתמול כבר יהיה פחות משמעותי".

בקבוצה יבחנו את מצבו של עלי מוחמד שקיבל מכה חזקה ברגלו והוחלף. ההערכה היא שלא מדובר בפציעה משמעותית, אך הקשר הניז'רי ייבדק כאמור והוא בספק למשחק בשבת. בחיפה מקווים ששואו יחזור במהרה וייכנס לעניינים, כאשר גם גוני נאור בתמונת ההרכב.

בחיפה החמיאו לצוות המקצועי ולגל אלברמן על הרכש בינואר ועל מקצה התיקונים שנעשה בחלון ההעברות שיסתיים הערב. "אין ספק שהשחקנים שהגיעו בינואר העמיקו מאוד את האפשרויות", אמרו במועדון, "בכל משחק חסרים לנו שחקנים והיה חשוב להביא את השחקנים הנכונים".

בקבוצה יכניסו בהדרגה את דניל לסובוי לעניינים על מנת לא ליצור עליו עומס אחרי שלא שיחק תקופה ארוכה.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

מכבי חיפה כאמור ממשיכה חודש עמוס עם סדר משחקים קשה ומאתגר: היא תשחק בשבת מול בית"ר ירושלים בטדי, חמישה ימים לאחר מכן מול גנט (15 בפברואר), שלושה ימים אחרי זה בדרבי מול הפועל חיפה, ב-21 בפברואר בחוץ מול גנט, ובהמשך בחוץ באשדוד (24 בפברואר) לפני משחק הגביע בחוץ מול אום אל פאחם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully