וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברדה חושש: ניעצר ללא רכש. ברקת תחפש אופציות במחיר משתלם

1.2.2024 / 6:25

באר שבע ממשיכה ברצף האדיר, אך המאמן נחוש לצרף עוד שחקן התקפה אחד לפחות והבעלים ממתינה לשמות במחיר סביר. מאבק אליפות? "נשתדל להמשיך לנצח בכל משחק ולחכות למעידה של מכבי תל אביב"

תקציר: הפועל באר שבע - מכבי חיפה 1:2/ספורט1

אחרי ה-1:2 אמש (רביעי) על מכבי חיפה שהאריך את הרצף לשמונה ניצחונות, בהפועל באר שבע לא מתכוונים להסתפק בסגל הקיים. המאמן אליניב ברדה מאוד רוצה עוד שחקן התקפה אחד לפחות. ברדה משוכנע כי המטרות שניצבות בפני הקבוצה, מחייבות חיזוק כאשר לקבוצה יש מקום לעוד שני זרים.

ברדה חושש שכל המסע המופלא של הפועל באר שבע ייעצר בשל הצורך בעוד חלוץ מהיר ובעוד שחקן שיכול להרחיב את הסגל של הקבוצה. אלונה ברקת רוצה שאנשי המעקב במועדון יביאו לה אופציות של שחקנים שלא צריך להשקיע הרבה בכרטיסי השחקן שלהם.

אנטוניו ספר שחקן הפועל באר שבע. דני מרון
בכיוון הנכון. ספר ובאר שבע/דני מרון

האזינו ליניב טוכמן על הניצחון של הפועל באר שבע

ברדה היה מאוד מרוצה מההופעה של השחקנים על כר הדשא. המאמן הצטער מאוד על השער שספגה הקבוצה מאחר שהוא שואף בכל משחק לשמור על שער נקי ובקבוצה הצליחו לעשות זאת בארבעת המשחקים שעברו בכל המסגרות.

הפועל באר שבע הקטינה את הפער ממכבי חיפה אחרי הניצחון ל-6 נקודות בלבד, אבל ממכבי תל אביב הפער נותר על 10 נקודות. "נשתדל לנצח בכל משחק ולחכות למעידה של מכבי תל אביב, אמרו אמש שחקנים. "כדי שיהיה לנו סיכוי לאליפות, אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו לאבד עוד נקודות".

באר שבע תנסה להמשיך את הרצף שלה במשחקים הקרובים, שיהיו ול בני סכנין בחוץ (שבת, 3 בפברואר), בבית מול מכבי נתניה (ראשון, 11 בפברואר) ובבית מול מכבי פ"ת (17 בפברואר) לפני המפגש בבלומפילד מול מכבי תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully