וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א מעלה הילוך עם מדמון ומחכה לזר. היכולת? "מעודדים מהמהפך"

עודכן לאחרונה: 1.2.2024 / 11:18

למרות הגדלת הפער ממכבי חיפה, במכבי תל אביב נחושים להמשיך במקצה השיפורים לסגל, עושים מאמץ להעביר את מדמון עד סיום החלון ומחכים לרגע הנכון כדי למצוא זר איכותי. דוידזאדה אופטימי למרות היכולת הפושרת מול הפועל ירושלים: "המהפך ייתן ביטחון"

תקציר: מכבי תל אביב - הפועל ירושלים 1:2/ספורט1

אף שניצחו אמש (רביעי) 1:2 את הפועל ירושלים, נהנו מההפסד של מכבי חיפה בטרנר והגדיל את הפער ל-4 נקודות מהמקום השני, אין לאיש בצמרת מכבי תל אביב כוונה להסתפק בשלושת שחקני הרכש שהגיעו עד כה.

היום רוצים במכבי תל אביב להתקדם עוד צעד מול הפועל חדרה על מנת לצרף את אלעד מדמון. מכבי תל אביב רוצה את מדמון בחלון הזה ולשם כך הייתה מוכנה אפילו להגדיל את ההצעה הכספית שלה. ראשי המועדונים צריכים להמשיך היום בשיחות מתוך מטרה לסיים את החלון ב-6 בפברואר, כשמדמון בקבוצה.

בכל הקשור לצירוף שחקן זר, במכבי תל אביב מקווים שסיום החלון הלילה במרבית הליגות באירופה, יוביל לפתיחת אופציות טובות יותר לשחקנים מאלה שהוצעו למכבי תל אביב עד כה.

במכבי תל אביב ימתינו היום לתשובת לובן הבלגית להצעה שלהם. בלובן רוצים להנחית בלם במקום רז שלמה ורק לאחר מכן יסכימו לשחרר את הישראלי.

שחקני מכבי תל אביב חוגגים עם גבי קניקובסקי. ברני ארדוב
העיקר הניצחון. הצהובים עוד שבוע בפסגה/ברני ארדוב

במכבי תל אביב לא היו מרוצים מהיכולת אתמול מול הפועל ירושלים. יחד עם זה, אמר אופיר דוידזאדה: "צריך לקחת להמשך את המהפך שעשינו. היינו בפיגור יחסית מוקדם וידענו לחזור ולנצח. זה ייתן לנו עוד ביטחון להמשך העונה".

רובי קין החליט אתמול לספסל את ערן זהבי וטען כי הוא חייב מנוחה אחרי ששיחק את המשחקים האחרונים כמעט ללא הפסקה. קין היה מרוצה מההופעה של דור תורג'מן כחלוץ המטרה אבל במשחק ביום שני מול מכבי חיפה, יחזור זהבי להרכב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

כאמור, המשחק הבא של מכבי תל אביב יהיה ב-5 בפברואר בחוץ מול מכבי חיפה, ולאחר מכן בבית מול בני סכנין (10 בפברואר) ובחוץ מול מכבי נתניה (19 בפברואר). מיד לאחר מכן תארח את הפועל באר שבע (24 בפברואר), לפני משחק הגביע מול מכבי יפו (28 בפברואר).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully