וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני ברצלונה הקדישו הניצחון לצ'אבי: "שבוע מוזר, ניתן עבורו הכל"

בארסה שוב ניצחה בקושי, 0:1 את אוסאסונה, ויטור רוקה כבש וסחט מחמאות מצ'אבי, פדרי הודה: "היה פה שבוע לא נורמלי, ננסה ליהנות מצ'אבי כמה שאפשר"

תקציר: ברצלונה הודחה מהגביע אחרי הפסד 4:2 אצל בילבאו/ספורט1

יש גם נקודת אור: החלוץ הברזילאי של ברצלונה, ויטור רוקה בן ה-18, עלה אתמול (רביעי) מהספסל ומיד כבש שער ניצחון יקר שהעניק לבארסה 0:1 על אוסאסונה אחרי עוד שבוע סוער במועדון. במשחק הראשון שלה מאז שהמאמן צ'אבי הרננדס הודיע שיעזוב את המועדון בסוף העונה, בארסה שוב התקשתה בחלק הקדמי אבל הצליחה למצוא את הרשת בדקה ה-63 כשרוקה כבש מבישול של ז'ואאו קנסלו, דקה אחרי שנכנס.

זה היה השער הראשון של רוקה במועדון מאז שהגיע מברזיל מוקדם יותר החודש, לאחר שברצלונה החתימה אותו מאתלטיקו פרנאנסה תמורת 61 מיליון יורו. "זה גול חשוב. הוא היה צריך את זה", אמר צ'אבי לאחר המשחק. "חלוצים תלויים כל כך בשערים. הם צריכים אותם. זה ישחרר אותו. היו לו הזדמנויות בעבר, אבל לא היו לו מזל, והיום הוא עשה את ההבדל.

רונלד אראוחו, פאו קובאסי, פרדי דה יונג, שחקני ברצלונה. Alex Caparros, GettyImages
לעיני 37 אלף איש. בארסה/GettyImages, Alex Caparros
חלוץ ברצלונה ויטור רוקה. Alex Caparros, GettyImages
נקודת אור. ויטור רוקה/GettyImages, Alex Caparros

"הוא הולך לתת לנו הרבה. המטרה שלו הייתה ממש חיובית עבורנו היום. אני ממש שמח בשבילו. הוא ילד טוב והוא עובד קשה, אבל הוא מאוד צעיר, אז אנחנו צריכים לקחת את הדברים איתו לאט".

זה עזר לבארסה להתאושש מערב טראומטי בשבת, אחרי ההפסד המשפיל 5:3 לוויאריאל וההכרזה של צ'אבי, שעוררה לא מעט תגובות. האצטדיון האולימפי במונז'ואיק הריק למחצה מול 37,888 אוהדים בלבד, ובארסה שלטה במחצית הראשונה אך הצליחה לרשום רק בעיטה אחת למסגרת.

מאמן ברצלונה צ'אבי. Alex Caparros, GettyImages
יסיים בטעם טוב? צ'אבי/GettyImages, Alex Caparros

בארסה חסרה את הפצועים מארק-אנדרה טר שטגן, גאבי, ז'ואאו פליקס ואלחנדרו באלדה, וצ'אבי ספג עוד מכה מוקדמת כאשר פראן טורס הוחלף דקות ספורות מהפתיחה.

"זה היה שבוע שלא היה נורמלי, עם כל מה שקרה (ההודעה של צ'אבי). זו החלטה של המאמן ואנחנו צריכים לתת הכל בשבילו", אמר פדרי, "הניצחון מתוק מאוד. זה היה משחק קשה בגלל המקום שממנו באנו בשבוע מוזר עבורנו. אלה המשחקים האחרונים שאנחנו הולכים ליהנות איתו. אנחנו רוצים לתת לו ניצחונות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully