וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר הודיעה שאבוקסיס התפטר, המאמן: "זה שקר". הפועל ת"א תפנה

31.1.2024 / 21:29

הירושלמים מסרו בהודעה לקונית שהמאמן בישר שהוא עוזב, אך זה הגיב: "אברמוב אמר לי שאני לא יכול להיות פה". האדומים יפתחו עמו במשא ומתן. גל כהן עשוי לעמוד על הקווים בדרבי

תקציר: בית"ר ירושלים - הפועל פתח תקוה 2:2/ספורט1

זה היה באוויר: יוסי אבוקסיס הודיע הערב (רביעי) לבעלי בית"ר ירושלים ברק אברמוב כי החליט לסיים את דרכו כמאמן הקבוצה, בגלל המצב המתוח שנוצר בינו לאוהדים. המועדון בישר על כך בהודעה לקונית יחסית לאדם שהוביל את הקבוצה לזכייה בגביע רק בעונה שעברה, ומסר: "אנו מודים ליוסי על תקופתו במועדון ומאחלים לו הצלחה בהמשך הדרך". בשלב זה, גל כהן יעביר את האימונים וייתכן כי יעמוד על הקוים בדרבי הירושלמי ביום ראשון (20:00, ספורט4).

המסר המפתיע באמת הגיע דווקא מכיוונו של אבוקסיס עצמו, שהגיב: "זה שקר, ברק דיבר איתי ואמר לי 'אחרי מה שהיה לך עם האוהדים אתה לא יכול להיות בבית"ר. ברק שאל אותי אם יש משהו עם הפועל תל אביב, אמרתי לו שאני תחת חוזה ורק אם לא אהיה בבית"ר זאת אופציה, אבל מחפשים לפגוע בי'".



בין אם האופציה של הפועל תל אביב הייתה על הפרק עוד לפני סיום ההתקשרות של אבוקסיס בבית"ר, מבחינת האדומים האפשרות כבר עלתה ביממה האחרונה וכעת האדומים מתכוונים לפנות למאמן כדי לפתוח במשא ומתן עמו.

יוסי אבוקסיס מאמן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
סוף עגום. יוסי אבוקסיס/קובי אליהו

אבוקסיס בן ה-53 סגר מעגל בבית"ר ירושלים בפברואר 2022, יותר מ-20 שנה אחרי שעזב אותה כשחקן לטובת היריבה המרה הפועל תל אביב. כעת זה עשוי לקרות שוב, רק כמאמן. אבוקסיס הרחיק את בית"ר מהתחתית, עשה פלייאוף מוצלח ובעונה שעברה הוביל את הקבוצה לזכייה בגביע המדינה אחרי 14 שנה. עבורו היה זה גביע שלישי כמאמן, אחרי שהניף גם עם בני יהודה והפועל באר שבע.

את הפועל תל אביב, הקבוצה בה גדל, הספיק לאמן בין ספטמבר 2012 לפברואר 2013, אז פוטר אחרי חמישה משחקים ללא ניצחון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully