וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם אבוקסיס יעזוב את בית"ר, הפועל תל אביב עשויה לצרפו

31.1.2024 / 8:05

האדומים מרכזים את מאמציהם בחיפושים אחר מאמן זר, אבל בעקבות ההתפתחויות סביב מאמן בית"ר וחוסר הוודאות ששורר בנוגע לעתידו, מינצברג מוכן לשנות כיוון. בדרך לשם צפויים מספר מכשולים

תקציר: בית"ר ירושלים - הפועל פתח תקוה 2:2/ספורט1

הפועל תל אביב ממשיכה במאמצים לאתר מאמן. עיקר המשאבים מופנים נכון לעכשיו למציאת מאמן זר, גם אם העניין ייקח עוד כמה שבועות וסלים טועמה יישאר בינתיים על הקווים.

יחד עם זאת, בעקבות ההתפתחויות בגזרת יוסי אבוקסיס וחוסר הוודאות ששורר בנוגע לעתידו בבית"ר ירושלים, דייויד מינצברג קיבל אתמול המלצות לנסות לצרף את המאמן באופן מיידי. אוהדי הקבוצה כבר שולחים למאמן הודעות תמיכה ואהדה.

יש לציין כי גם אם אבוקסיס יעזוב את בית"ר בשבועות הקרובים או בתום העונה, החיבור בינו לבין המערכת הנוכחית בהפועל תל אביב לא יהיה פשוט. אבוקסיס לא יסכים לא להיות מעורב בבניית הסגל, על פי המדיניות שמתווה המועדון בשנים האחרונות אך אם ייפרד מבית"ר השבוע, הכל פתוח.

יוסי אבוקסיס מאמן בית"ר ירושלים. שלומי גבאי
מינצברג מחכה. אבוקסיס/שלומי גבאי

אבוקסיס ואברמוב ייפגשו בימים הקרובים ושם יוכרע עתידו של המאמן. לפגישה הזאת ישנם כמה תסריטים. הראשון, כמו במקרים קודמים של השניים, כולל הורדת להבות אחרי שנותנים לדברים לשקוע ולהירגע, חיזוק קטן בימים הקרובים, הודעה אופטימית לתקשורת וריכוז מאמצים משותפים לקראת הדרבי הירושלמי.

בתסריט פחות אופטימי השיחה הולכת למקום רע, אברמוב נוזף באבוקסיס שמצידו מדבר על חוסר תמיכה, הצדדים לא מגיעים לעמק השווה ומחליטים להיפרד באופן מיידי. הסיכוי שזה יקרה אולי נמוך, אבל קיים. שני הצדדים היו רוצים לסיים את הקדנציה בצורה מכובדת, כיאה לחברות ולדרך שעברו עד עכשיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully