וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השיחה בין אבוקסיס לאברמוב תכריע: פרידה מיידית או בסיום העונה

30.1.2024 / 6:05

בית"ר סוערת: המאמן פגוע מהגידופים ומחוסר התמיכה של המועדון ("המשפחה לא באה למשחקים כדי לא לשמוע את הקללות"), הבעלים לא אהב את המתקפה בעמדת הריאיונות והשניים יצטרכו להגיע להבנות כדי להימנע מזעזוע. מה הסיכוי של הפועל ת"א להיכנס לתמונה?

תקציר: בית"ר ירושלים - הפועל פתח תקוה 2:2/ספורט1

הריאיון של יוסי אבוקסיס בסיום התיקו 2:2 אמש (שלישי) נגד הפועל פתח תקוה, בו התבטא נגד ההתנהגות של חלק מאוהדי בית"ר ירושלים וסיפר שמאס בקללות והגידופים לעברו, יצר מתח גדול במועדון. הבעלים ברק אברמוב כעס משום שלפני כן דרש שהמאמן לא ידבר על הקהל, אך אבוקסיס שמר בבטן תקופה ארוכה ולא שלט בעצמו בעמדת הריאיונות.

התחושות של אבוקסיס לא חדשות. הוא דיבר כבר כמה פעמים על כך ששריקות בוז וביקורת זה משהו אחד, אך הבהיר שהוא לא מוכן לקבל קללות אישיות כמו שספג כשהיה מגיע לטדי בתור יריב. בירידה למנהרה בסיום אבוקסיס נראה נסער ואמר לנוכחים: "די, נמאס לי, אני אומר לילדות שלי לא לבוא כדי שלא ישמעו את הקללות. איך יכול להיות שהקהל שלי, שרק לפני כמה חודשים עשינו גביע יחד, צועק לי אחרי שנתיים טובות 'בוגד', 'בן זונה', 'שתישרף', מאחל לי מחלות? כל כך רע עשיתי לבית"ר שזה מה שמגיע לי? כמה אפשר לספוג את זה, ואף אחד כאן לא מגבה אותי".

אנשי המועדון ניסו להרגיע את אבוקסיס ולקחו אותו לכיוון חדרי ההלבשה, אבל סערת הרגשות של המאמן באה לידי ביטוי לאחר מכן מול המיקרופונים.

הדברים של אבוקסיס מבטאים גם מתיחות בינו לבין ברק אברמוב. בסופו של דבר אבוקסיס מצפה לקבל גב מול הקהל ברגעים האלה, לפחות בנוגע לקללות. מה שמוסיף אש למדורה אלו הנאצות וההודעות הרבות שהוא מקבל לטלפון הנייד בנוגע לרכש שלא מגיע, והעובדה שכולם מאשימים אותו ומגדירים אותו בתור בובה של אברמוב.

אם בכל זאת יצא משהו טוב אתמול, זאת העובדה שאוהדים החלו להריץ בקבוצות את מספר הטלפון של אבוקסיס ושלחו לו מאות הודעות תמיכה וחיזוק.

יוסי אבוקסיס מאמן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
יעזוב בסוף העונה, או אפילו בעיצומה? אבוקסיס/קובי אליהו

לאן זה הולך מכאן? אבוקסיס ואברמוב ייפגשו בימים הקרובים ושם יוכרע עתידו של המאמן. לפגישה הזאת ישנם כמה תסריטים. הראשון, כמו במקרים קודמים של השניים, כולל הורדת להבות אחרי שנותנים לדברים לשקוע ולהירגע, חיזוק קטן בימים הקרובים, הודעה אופטימית לתקשורת וריכוז מאמצים משותפים לקראת הדרבי הירושלמי.

בתסריט פחות אופטימי השיחה הולכת למקום רע, אברמוב נוזף באבוקסיס שמצידו מדבר על חוסר תמיכה, הצדדים לא מגיעים לעמק השווה ומחליטים להיפרד באופן מיידי. הסיכוי שזה יקרה אולי נמוך, אבל קיים. שני הצדדים היו רוצים לסיים את הקדנציה בצורה מכובדת, כיאה לחברות ולדרך שעברו עד עכשיו.

קלף נוסף שיכול לטרוף את הקלפים עשוי לבוא מהפועל תל אביב. בהפועל תל אביב הריחו דם והיו מספיק מקורבים שניסו להבין אתמול אם יוסי אבוקסיס בדרך לסיום תפקידו. אם זה אכן יקרה והפועל תל אביב עדיין לא תמנה מאמן, מינוי של אבוקסיס נראה כמו אפשרות ריאלית בהחלט. אבוקסיס זוכה להערכה גדולה בהפועל תל אביב והוא מתאים לאג'נדה של המועדון בכל הנוגע לקידום צעירים, אך עד כה לא נעשתה אף פעולה קונקרטית כדי לקדם את הנושא.

עוד בוואלה!

אבוקסיס צפוי להודיע לאברמוב: מסיים את תפקידי בתום העונה

לכתבה המלאה
ברק אברמוב, הבעלים של בית"ר ירושלים. מאור אלקסלסי
הרוחות סוערות. אברמוב/מאור אלקסלסי

ואולי דווקא זאת ההזדמנות של ברק אברמוב להתייצב ולהגיד מה הוא מוכן לקבל מהקהל ומה לא. אברמוב עצמו נמצא בתקופה לא פשוטה מול האוהדים. גם הוא כמו אבוקסיס מקבל הודעות זועמות של אוהדים שמאוכזבים מכך שהקבוצה לא התחזקה. גם הוא רוצה להוריד את הלהבות וגם לחזק את הקבוצה בימים שנותרו עד לסיום החלון.

בשלב ראשון הוא יצטרך להוריד את הלהבות של יוסי אבוקסיס, שמרגיש פגוע ומאוכזב. ללא גיבוי מהמועדון, לא בטוח שהקשר בין הצדדים יימשך. לאברמוב יש גם צ'אנס להסביר את מצב הרכש לאורך החלון. אם אין כסף ו\או הכסף הולך לכיסוי חובות, הגיע הזמן שיציג זאת בפני הקהל ויעצור את כדור השלג הזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully