וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוקסיס צפוי להודיע לאברמוב: מסיים את תפקידי בתום העונה

עודכן לאחרונה: 30.1.2024 / 23:11

המאמן, ששוב ספג קללות מחלק מאוהדי בית"ר בטדי, פגוע מיחס הקהל כלפיו. גורמים בבית"ר: "מה שקורה בינו לקהל זה לא מהיום, היום זה רק התפוצץ אצלו, נוח לכולם שהכול נופל עליו". אבוקסיס: "בכל משחק מקללים אותי, נמאס מזה"

תקציר: בית"ר ירושלים - הפועל פתח תקוה 2:2/ספורט1

האם יוסי אבוקסיס יעזוב את בית"ר ירושלים בתום העונה? לאחר התיקו המתסכל מול הפועל פתח תקוה וששוב אוהדים קיללו אותו, המאמן צפוי להודיע לברק אברמוב כי בסיום העונה הוא יסיים תפקידו במועדון. אבוקסיס פגוע מיחס הקהל והקללות כלפיו ומתוסכל מהעובדה שמפילים עליו את כל נושא הרכש שלא מגיע ולא במקרה זעם היום בריאיון לאחר המשחק והבהיר כי הוא לא נהנה. גורמים בבית"ר אמרו הערב: "מה שקורה עם אבוקסיס והקללות של הקהל זה לא מהיום, היום זה רק התפוצץ אצלו, זה נוח לכולם שהכל נופל עליו".

הקבוצה של אבוקסיס כבר הובילה 0:2 מול הפועל פתח תקוה, אבל דן עזריה הורחק ועידן ורד צימק בפנדל עוד לפני ההפסקה. חמזה שיבלי המחליף כבש בבכורה וכפה שוויון בדקה ה-89. אבוקסיס, כאמור, בא בטענות הפעם לא לשופטים, אלא לקהל שלו, שחלקו שוב קילל אותו והפעם הוא לא נשאר חייב.

יוסי אבוקסיס מאמן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
יעזוב בסוף העונה? אבוקסיס/קובי אליהו

המאמן, כאמור, ביקר את האוהדים ששוב קיללו אותו ואמר: "לא יכול להיות שבכל משחק הקהל שלנו מתחיל לקלל אותי באופן אישי. זה קרה מול הפועל חיפה, זה קרה היום. זה מעצבן מאוד, הם גורמים ללחץ בקבוצה. זה גורם לאי שקט גם לי וגם לקבוצה. די נמאס מזה כבר".

אבוקסיס הוסיף: "עשינו חצי שעה יוצאת מהכלל. קיבלנו אדום שלא לקחנו בחשבון. היה באמת כדורגל יוצא מהכלל. האדום אילץ אותנו לחזור אחורה וזו התוצאה. הגול שלהם היה המצב היחידי שלהם במחצית השנייה. ידענו שאנחנו לא יכולים ללחוץ בעשרה שחקנים. היינו מאוד מחוייבים, השחקנים נתנו את הכול. ממצב אחד הם עשו את השער וחבל".

על מיירון ג'ורג': "זה המשקל שלו. יש שחקנים צנומים ורזים ויש כאלו יותר מלאים. הוא נכנס לחלק האחרון. לפריידיי היה קשה לתת משחק שני רצוף במאמץ. היה לנו קשה מאוד בתקופה כזו של עומס לשחק בעשרה שחקנים".

"המשחק הלך כמו שרצינו בהתחלה. חטפנו, כבשנו. האדום שינה את המשחק. שחקנים סחוטים, כולם רצו. היינו שווים פה ניצחון, אבל כנראה שהיה גדול עלינו לשחק כל כך הרבה זמן בעשרה שחקנים".

"אני מאושר ומאוכזב שלא הצלחנו לקחת את הנקודות", אמר עדי יונה שהבקיע צמד, "היום קרו לנו כמה דברים שהוציאו אותנו מהמשחק - גם האדום, גם הפנדל. בסופו של דבר לא הצלחנו לקחת שלוש נקודות, אבל נמשיך להיאבק עד הסוף כי יש לנו מטרה והרבה קבוצות מאבדות נקודות. נגיע מוכנים לדרבי ביום ראשון".

על המטרה להגיע לפלייאוף העליון: "אנחנו מנסים לייצר רצף ולא מצליחים, אבל אני מקווה שבמשחקים הקרובים נצליח כדי להיכנס לפלייאוף. דרבי זה דרבי, כולם יודעים, נגיע ברמת מוכנות הכי גבוהה כדי לנצח".

ההתעניינות מקבוצות: "זה מחמיא מאוד. אני שמח שנפתח לי הביטחון ואני מתחיל להראות דברים שאני יודע לעשות. מקווה להמשיך ככה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully