וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סדרת דוקו על עונתו האחרונה של קלופ בליברפול תעלה בסיום העונה

המועדון חשף כי החודשים האחרונים של המנג'ר מתועדים על ידי מצלמות והפרויקט יעלה לאוויר בקיץ: "הזדמנות נדירה לצופים", אמר הגרמני

תקציר הגביע האנגלי: ליברפול - נוריץ' 2:5/ספורט1

בהמשך להודעת יורגן קלופ לפני כמעט שבועיים, על כך שהעונה הנוכחית תהיה האחרונה שלו בליברפול, היום (רביעי) המועדון חשף כי בימים אלה מצולמת סדרה דוקומנטרית שתעקוב אחרי המנג'ר הגרמני והקבוצה כולה ותספק לאוהדים הצצה אל תוך המועדון. הסדרה, שתכלול מספר פרקים, תשודר לאחר סיום העונה.

בליברפול ציינו שהפרויקט יתעמק בהיסטוריה של המועדון והחיבור שלו עם האוהדים, וכן תציג מבט אל מה שהופך את המייטי רדס לאחת הקבוצות המעוטרות והמצליחות בענף הכדורגל אי פעם. המצלמות יעקבו אחר קלופ וצוותו לאורך עונת הפרידה שלו מהאדומים, כשהקבוצה תתועד באזורים שהמאמן ושחקניו הסכימו להם, מבלי לחדור לפרטיותם.

עוד סיפרו בליברפול שחברת לורטון היא שתפיק את הסדרה, לאחר שיצרה בעבר סרטים דוקומנטריים על דייגו מראדונה וסטיבן ג'רארד, אגדת ליברפול.

שחקן ליברפול קרטיס ג'ונס חוגג עם דרווין נונייס, קודי גאקפו. רויטרס
המצלמות עוקבות ליברפול/רויטרס

"היות וזו העונה האחרונה שלי, חשבתי שאנחנו צריכים להעניק הזדמנות נדירה לצופים להיחשף למה שהופך את המועדון הזה למיוחד כל כך: האנשים שלו, האוהדים ואלה שעובדים כאן כל כך קשה מאחורי הקלעים בשאיפה תמידית להצלחה של ליברפול", אמר קלופ לאתר הרשמי. "הודות לסדרת הדוקו החדשה, הצופים יוכלו לראות את מה שאני רואה בכל יום במועדון הנפלא הזה, ויבינו את האנשים המדהימים כאן יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully