וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סבן: "המטרה הייתה הנקודות". מימר: "אנחנו עדיין קבוצה טובה"

אשדוד ניצחה את ריינה 0:1, עוזר המאמן שעמד על הקווים: "אנחנו עדיין באזור מסוכן". אזולאי: "אנחנו צריכים להיות יותר אמיצים"

מחזור 19הסתיים30/01/2024
מ.ס. אשדוד
  • חכמון (15)
0
    מכבי בני ריינה
    תקציר: מ.ס. אשדוד - בני ריינה 0:1/ספורט1

    מ.ס. אשדוד גברה הערב (שלישי) 0:1 על בני ריינה והשיגה ניצחון בית אחרי ארבעה הפסדי ליגה רצופים באצטדיון הי"א - וגם הדחה מגביע המדינה. שלוש הנקודות סייעו לקבוצה מעיר הנמל לעלות לפחות זמנית מהמקום ה-14 והאחרון עד המקום ה-10.

    עוזר המאמן קלמי סבן, שניהל את המשחק במקום אלי לוי המוצהב, אמר: "הפסדנו בגביע ביום שישי והיה מאוד קשה בשלושה ימים האחרונים, כך שאני שמח בשביל המועדון. הייתה הקרבה מאוד גדולה של השחקנים, הם שיחקו בצורה טובה. הלכנו קצת אחורה, אבל לשמחתי השגנו שלוש נקודות וזו הייתה המטרה היום. עדיין לא ברחנו, אנחנו עדיין באזור מסוכן. צריכים להסתכל למשחק הבא ולחשוב איך להתקדם עוד במעלה הטבלה".

    המאמן המפסיד, שרון מימר: "לא חושב שזה יום רע. באנו למשחק קשה נגד קבוצה שנלחמת על החיים. הגול בנייח נתן להם ביטחון ולקח את המשחק למקום שהם רוצים. לא היינו מספיק איכותיים בשביל לייצר מצבים וזה חבל. הקשינו על עצמנו, הגול הזה הגיע מכלום וחבל. גם אחרי הפסד כזה יש לנו קבוצה טובה וחזקה".

    שחקני מ.ס. אשדוד. לירון מולדובן
    ניצחון בית אחרי ארבעה הפסדים רצופים בליגה, ואחד בגביע/לירון מולדובן

    שקד חכמון שכבש את שער הניצחון: "שמח שניצחנו. השער שלי? עובדים קשה וכל החיים בשביל להגיע לרגעים כאלה, אני הכי שמח בעולם. החדירו בנו ביטחון ואני מאמין שבדרך הזו נמשיך לנצח ולצבור נקודות".

    חלוץ בני ריינה, שלומי אזולאי: "היה קשה לרוץ, מזג האוויר היה קטסטרופה. ידענו שזה משחק שיוכרע במצב נייח ולצערנו זה היה לטובתם. מה לא עובד? אנחנו לא מבקיעים יותר מהיריבה. יש קבוצה טובה ונחושה, אנחנו צריכים ליזום יותר ולהיות טיפה יותר אמיצים".

    עוד בוואלה!

    עומרי בן הרוש חתם לעונה וחצי במ.ס. אשדוד

    לכתבה המלאה

    בסוף השבוע מ.ס. אשדוד תתארח אצל הפועל תל אביב בבלומפילד ובני ריינה תארח את הפועל חדרה.

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      1
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully