וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צמד בישולים ושער לבראדלי הצעיר, 1:4 גדול לליברפול על צ'לסי

המגן כבש (39) שער בכורה וסידר לז'וטה (23) וסובוסלאי (65) בניצחון הרביעי ברציפות של מוליכת הטבלה, גם דיאס (79) הוסיף, אנקונקו (71) צימק. 1:3 למנצ'סטר סיטי על ברנלי עם חזרתו של הולאנד, טוטנהאם שבה למקום הרביעי אחרי 2:3 על ברנטפורד

תקציר: ליברפול - צ'לסי 1:4/ספורט1

המחזור ה-22 בפרמיירליג הגיע לשיאו הערב (רביעי) כאשר ליברפול המשיכה להוכיח שהיא ראויה למקום הראשון עם ניצחון 1:4 מרשים על צ'לסי. מנצ'סטר סיטי לא התקשתה ב-2:3 על ברנלי, טוטנהאם הפכה פיגור ל-2:3 על ברנטפורד.

ליברפול - צ'לסי 1:4

ב-8 המפגשים האחרונים בין הקבוצות ליברפול לא הצליחה לנצח ב-90 דקות. אמנם שני משחקים הסתיימו בזכייה בגביע הליגה והגביע האנגלי, אבל 7 משחקים הסתיימו ללא הכרעה בתיקו ועוד ניצחון בודד של צ'לסי. עם הסטטיסטיקה העגומה הזאת הגיעו יורגן קלופ ושחקניו לאנפילד, והם שינו אותה בין רגע. המאמן שוב הרכיב את קונור בראדלי בן ה-20 על חשבון טרנט אלכסנדר ארנולד, והמגן הימני החזיר לו בהופעת ענק. בראדלי בישל לדיוגו ז'וטה את הראשון בדקה ה-23, כבש בעצמו שער בכורה בדקה ה-39 וסידר לדומיניק סובוסלאי את השלישי של האדומים בדקה ה-65. בין לבין, דרווין נונייס הספיק להחמיץ פנדל לפני הירידה למחצית כשבעט לקורה וכריסטופר אנקונקו ששב מפציעה ועלה כמחליף צימק בדקה ה-71. על אף השער של הבלוז וההחמצות הרבות של נונייס, האורוגוואי בישל ללואיס דיאס בדקה ה-79 את הרביעי של המייטי רדס שהוכיחו פעם נוספת ש"הריקוד האחרון" של קלופ יכול בהחלט להסתיים עם תואר האליפות, כשהפער ממנצ'סטר סיטי השנייה עומד על 5 נקודות, עם משחק חסר לאלופה.

קונור בראדלי חוגג עם לואיס דיאס ליברפול. GettyImages
מופע של ילד אחד. בראדלי חוגג עם דיאס/GettyImages
דיוגו ז'וטה ליברפול. GettyImages
המשיך בכושר הנהדר. ז'וטה/GettyImages

מהלך המשחק

דקה 8: דרווין נונייס בחן את ג'ורג'ה פטרוביץ' בבעיטה מחוץ לרחבה, השוער של צ'לסי הדף נהדר למשקוף ולקרן.

דקה 18: מסירה ארוכה של איברהימה קונאטה מצאה את נונייס שבעט כדור חזק לפינה הרחוקה, פטרוביץ' שוב היה במקום והדף לקורה.

דקה 23: גול! 0:1 לליברפול! פריצה גדולה של קונור בראדלי על קו ימין עברה לדיוגו ז'וטה שניצל הגנה רעה של צ'לסי ובעט מתוך הרחבה את היתרון של האדומים.

דקה 31: פעולה יפה של קרטיס ג'ונס שהצליח לשחרר בעיטה על סף הרחבה לפינה הרחוקה, פטרוביץ' ירד מצוין והדף הצידה.

דקה 39: גול! 0:2 לליברפול! מתפרצת נהדרת של המארחת עברה דרך לואיס דיאס שמצא באגף ימין את בראדלי. מבשל השער הראשון דהר לתוך הרחבה ובבעיטה חדה מצא את הרשת של פטרוביץ' עם שער הבכורה שלו במדים הבוגרים של המועדון.

דקה 45+2: פול טירני העניק לליברפול פנדל אחרי שז'וטה הוכשל ברחבה, נונייס ניגש לבעוט ופגש רק את הקורה של פטרוביץ'.

קונור בראדלי ליברפול. GettyImages
הוסיף גם שער בכורה. בראדלי/GettyImages

דקה 51: מסירת רוחב של מאלו גוסטו מצאה את מיכאילו מודריק שמתוך הרחבה בעט גבוה ליציע.

דקה 53: פעולה יפה של דיאס בצד שמאל הסתיימה עם חיתוך של הקולומביאני לאמצע ובעיטה לידיים של פטרוביץ'.

דקה 65: גול! 0:3 לליברפול! עוד בישול של בראדלי הצעיר, הפעם לדומיניק סובוסלאי שעם חזרתו להרכב נגח מקרוב את השלישי של האדומים שחוגגים על צ'לסי.

דקה 71: גול! צ'לסי צימקה ל-3:1! כריסטופר אנקונקו שעלה מהספסל אחרי ששב מפציעה השתחל לתוך הרחבה של אליסון, ובבעיטה חדה מצא את הקורה והרשת של ליברפול.

דקה 79: גול! 1:4 לליברפול! נונייס מצא במסירת רוחב את דיאס שהמתין בצד הרחוק ומקרוב כבש את הרביעי של האדומים בהופעה גדולה.

דומיניק סובוסלאי ליברפול. GettyImages
הופעה מדהימה של ליברפול. סובוסלאי עם השלישי/GettyImages
לואיס דיאס ליברפול. GettyImages
הרביעי של ליברפול. דיאס/GettyImages
חוליאן אלברס מנצ'סטר סיטי. GettyImages
צמד לארגנטינאי. אלברס/GettyImages

צפו בתקציר ניצחונה של מנצ'סטר סיטי על ברנלי

תקציר: מנצ'סטר סיטי - ברנלי 1:3/ספורט1

מנצ'סטר סיטי - ברנלי 1:3

האלופה סופרת כבר 8 ניצחונות רצופים בכל המסגרות, הפעם על חשבון קפטן הקבוצה לשעבר וינסנט קומפאני שהסתבך עוד יותר בתחתית. קווין דה בראונה פתח לראשונה בהרכב בפרמיירליג מאז חודש אוגוסט, וראה את חוליאן אלברס כובש את הראשון בדקה ה-16. הבלגי בבישול גאוני בכדור חופשי סידר לארגנטינאי את השני בדקה ה-22 ועם פתיחת המחצית השנייה, רודרי בבעיטה מדויקת הוסיף את השלישי בדקה ה-46. הרגע המעודד ביותר אולי עבור סיטי הגיע בדקה ה-71 כשארלינג הולאנד שב סוף סוף מפציעה ורשם דקות ראשונות בשנה החדשה ומאז תחילת דצמבר. שער מצמק של אמין אל דאחיל (90+3) לא הספיק לאורחת. הטרבליסטית עם הניצחון הרביעי ברציפות שלה בליגה התקדמה למקום השני ושמרה על פער 5 הנקודות מליברפול, כשיש לה עוד משחק להשלים.


מהלך המשחק:

דקה 16: גול ! 0:1 למנצ'סטר סיטי! מתאוס נונס מצא את חוליאן אלברס בתוך רחבת החמש והארגנטינאי נגח מקרוב את היתרון של האלופה.

דקה 22: גול! 0:2 למנצ'סטר סיטי! כדור חופשי מבריק של קווין דה בראונה מצא את אלברס שעשה תנועה לרחבה ובנגיעה בעט לפינה את השני של האלופה.

דקה 46: גול! 0:3 למנצ'סטר סיטי! פריצה של פיל פודן על קו ימין הסתיימה במסירת רוחב לרודרי שהמתין על סף הרחבה ובעט כדור חד לפינה הקרובה.

דקה 90+3: גול! ברנלי צימקה ל-3:1! אמין אל דאחיל ניצל יציאה לא טובה של אדרסון ודחק מקרוב את שער הניחומים של האורחת.

קווין דה בראונה חוגג עם חוליאן אלברס מנצ'סטר סיטי. GettyImages
חגיגה בתכלת. דה בראונה ואלברס/GettyImages

צפו בתקציר הניצחון של טוטנהאם על ברנטפורד

תקציר: טוטנהאם - ברנטפורד 2:3/ספורט1

טוטנהאם - ברנטפורד 2:3

משחק רב שערים בלונדון הסתיים עם חזרת התרנגולים למקום הרביעי בטבלה על חשבון אסטון וילה. האורחת דווקא עלתה ליתרון משער של ניל מופיי בדקה ה-15, אך המחצית השנייה הייתה צבועה כולה בלבן עם שלושה שערים של המארחת תוך 8 דקות. דסטיני אודוג'י השווה בדקה ה-48, ברנאן ג'ונסון נהנה מבישול של טימו ורנר עם המהפך תוך דקה ורישרליסון הוסיף מקרוב את השלישי של טוטנהאם. אייבן טוני כבש משחק שני ברציפות מאז החזרה מהשעייתו כשצימק ל-3:2 בדקה ה-67 בבעיטה חזקה, אבל זה לא הספיק לברנטפורד ששוב חזרה להפסיד ונותרה במקום ה-15 בטבלת הפרמיירליג.

ברנאן ג'ונסון טוטנהאם. GettyImages
שוב ברביעייה הראשונה. ג'ונסון/GettyImages

המחזור יינעל מחר בערב עם המפגש בין וולבס למנצ'סטר יונייטד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully