וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת העבר התנקמה בו: רייג'ון רונדו נעצר על החזקת אקדח וסמים

עודכן לאחרונה: 30.1.2024 / 8:25

כדורסלן העבר נעצר אחרי ששוטר תנועה הריח מריחואנה ברכבו, ובחיפוש מצא אקדח וסמים. לצערו של רונדו, היה נגדו צו בגלל תלונה שהוגשה נגדו על "התנהגות לא יציבה"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 29.1/ספורט1

כדורסלן העבר מה-NBA רייג'ון רונדו נעצר בסוף השבוע בגין החזקת נשק, אביזרי סמים ומריחואנה, ועומד תחת כתבי אישום, כך הודיע הדובר של משטרת אינדיאנה.

רונדו, בן 37, נעצר במחוז ג'קסון שבאינדיאנה ביום ראשון אחר הצהריים בגלל עבירת תנועה. שוטר התנועה שניגש לרכבו זיהה במכונית ריח של מריחואנה, והחל לערוך חיפוש, ומצא אקדח וציוד סמים. רונדו נלקח לכלא במחוז ג'קסון, שם שילם ערבות.

רייג'ון רונדו, שחקן לוס אנג'לס לייקרס. Christian Petersen, GettyImages
מסתובב עם אקדח, למרות הצו נגדו. רונדו/GettyImages, Christian Petersen

רונדו לא הורשה להחזיק בנשק חם כי הייתה נגדו "פקודת אי-מגע" שאסרה עליו להחזיק אקדח. בשנת 2022 הוצא נגד רונדו צו הגנה שהוגש על ידי אישה שהתלוננה אליו, ו"הצדדים הגיעו להסכמה". בבקשה לצו המגן, האשה טענה שרונדו איים עליה באקדח ואמרה כי היא חוששת לבטיחות ילדיה ושלרונדו יש היסטוריה של "התנהגות הפכפכה, לא יציבה ואלימה".

יש לציין שזו לא הפעם הראשונה שבה רונדו מעורב בדיווחים על אלימות. גרושתו של רייג'ון ואם ילדיו של הוציאה נגדו צו הרחקה, וחושפת את אישיותו המסוכנת והאלימה שלו עם תיאורים מזוויעים מחיי היומיום לצידו: "אני חוששת לחיי ילדיי. הוא מסתובב עם אקדח, מרביץ לבן שלו ומקלל את הבת שלו". כמו כן, בעבר תועד במגרש חנייה, כשבת זוגו תוקפת באלימות אישה בחניון.

לרונדו יש עבר של 16 עונות ב-NBA, והוא שיחק בפעם האחרונה בלוס אנג'לס לייקרס ובקליבלנד במהלך עונת 2021-22. הוא היה ארבע פעמים אולסטאר ופעמיים אלוף NBA.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully