וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרושתו של רייג'ון רונדו עם עדויות מחרידות: "הצמיד אקדח ואיים על ילדיו"

אם ילדיו של כוכב ה-NBA הוציאה נגדו צו הרחקה, וחושפת את אישיותו המסוכנת והאלימה שלו עם תיאורים מזוויעים מחיי היומיום לצידו: "אני חוששת לחיי ילדיי. הוא מסתובב עם אקדח, מרביץ לבן שלו ומקלל את הבת שלו"

ג'ה מוראנט צולע אחרי הפציעה במשחק 3 נגד גולדן סטייט/מתוך טוויטר

אשלי בצ'לר, גרושתו ואם ילדיו של רייג'ון רונדו, חושפת שהרכז הוותיק הוא למעשה אדם אלים, אובססיבי ומסוכן. בצ'לר, שהייתה בת הזוג של רונדו בן ה-36 מאז שהכירו בקולג'ים, נפרדה ממנו בחודשים האחרונים וחשפה אתמול בריאיון ל-TMZ שהוציאה נגדו צו הרחקה והתלוננה עליו במשטרה.

לדבריה, רונדו מתנהג באלימות פיזית ומילולית במשך שנים ארוכות אבל לאחרונה "עובר את הגבול". בחודש מאי האחרון, היא מספרת, הוא הצמיד לה אקדח לרקה. "הכל התחיל כשהוא שיחק במשחקי וידאו עם הבן הקטן שלנו, ואז ביקשתי ממנו לקפל כביסה. הוא רתח והשתולל תוך שנייה, ולפני שהבנתי מה קורה ראיתי אקדח מוצמד לראש שלי", גוללה את הסיפור. "הוא ניפץ את הטלוויזיה, שבר את פח האשפה של הבית, ואיים לרצוח אותי. הוא פשוט התקרב אליי ואמר לי, 'את מתה, את מתה'. אמרתי לו לעוף מהבית, והוא חזר אחרי רבע שעה כשהוא מנופף באקדח ליד דלת הכניסה".

רייג'ון רונדו עם גרושתו ובתו. מתוך אינסטגרם, צילום מסך
מתגלה כאיש אלים ומסוכן. רונדו לצד אשתו לשעבר ובתו, בימים אחרים/צילום מסך, מתוך אינסטגרם
שחקן לוס אנג'לס לייקרס רייג'ון רונדו. רויטרס
גאון על המגרש, מפלצת מחוצה לו. רונדו/רויטרס

בצ'לר טוענת שרונדו איים עליה שאם לא תוציא את בנו מהבית ותאפשר לו לנסוע איתו, הוא ירצח אותה. "בשלב מסוים, לא יודעת איך, אמא ואבא של רייג'ון הגיעו הביתה. הם לא הצליחו להרגיע אותו, אבל כן גרמו לו לעזוב את המקום".

לדבריה של בצ'לר, לא מדובר בהתפרצות חד פעמית, אלא בהתנהלות אלימה שנמשכת שנים על גבי שנים. "אני חוששת לביטחון שלי ושל ילדיי. לרייג'ון יש היסטוריה יש התנהגות אלימה, נפיצה ובלתי צפויה. הוא גבר מתעלל - מילולית, רגשית, פיזית וכלכלית. לא פעם הוא היכה את הבן שלו וקילל אותו קללות נוראיות כמו 'נמושה' ו'אפס'. כשהוא נפגע מזה, הוא מטיח בו שהוא 'בכיין'. גם מהבת שלנו הוא לא חוסך דבר, ותוקף אותה מילולית על בסיס קבוע. הוא קורא לה 'זונה', 'מטומטמת', גורם לה להרגיש שהיא הטעות של חייו".

רייג'ון רונדו עם ילדיו. מתוך טוויטר, צילום מסך
"גבר ואבא מתעלל - מילולית, רגשית, פיזית וכלכלית". רונדו עם ילדיו/צילום מסך, מתוך טוויטר
רייג'ון רונדו עם בת זוגו. מתוך אינסטגרם, צילום מסך
המשטרה עדיין לא מגיבה. רונדו עם בת זוגו הנוכחית/צילום מסך, מתוך אינסטגרם

נכון לאתמול, רונדו לא נעצר ולפי בדיקה של TMZ עם הרשויות, גם לא מוגדר כחשוד על ידי המשטרה. זאת למרות שבצ'לר טוענת: "הוא איים על חיי מספר רב של פעמים, במיוחד בתקופה האחרונה. הוא אמר בפירוש שהוא מתכנן לירות בי, או לירות ברכב שלי".

רונדו בן ה-36 נחשב לאחד הרכזים החכמים והמנוסים ב-NBA. הוא זכה בעבר בשתי אליפויות, נבחר ארבע פעמים לאולסטאר, נכלל פעמיים בחמישיית ההגנה של העונה וסיים שלוש פעמים כמלך האסיסטים של הליגה. בשנים האחרונות הוא אמנם הרבה מעבר לשיא, אבל עדיין נחשב לווטרן מבוקש. בעונה החולפת שיחק במדי קליבלנד והעמיד ממוצעים של 6.2 נקודות ו-4.9 אסיסטים ב-21 משחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully