וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האיומים המפחידים ואחוות נשות ריאל מדריד: מישל גרציג מסכמת את "השנה הטובה בחיי"

עודכן לאחרונה: 16.5.2022 / 12:33

אחרי שהפכה למפורסמת בזכות הזוגיות עם טיבו קורטואה, מישל גרציג מספרת על הקשר המיוחד בין נשות השחקנים, ההערות האנטישמיות שהיא סופגת והרגעים הקשים לצד ה"חלום" במדריד

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 16.5/ספורט1

מישל גרציג מדגמנת כבר 13 שנים, אבל רק בשנה האחרונה פרצה בענק לאחר שהפכה לבת הזוג של טיבו קורטואה, שוער ריאל מדריד ואחד השוערים הטובים בעולם. בגיל 24 גרציג היא אחת הדוגמניות העסוקות, המעניינות והמצליחות בישראל, אבל לאחרונה גם הפכה למפורסמת בספרד וזוכה להצלחה. בת הזוג של קורטואה נחתה בארץ אתמול (ראשון) לפנות בוקר, והגיעה כמעט ללא שעות שינה לצילומי ההלבשה התחתונה של חברת FIX, רגע אחרי מסיבת ההפתעה שחגגה לבן זוגה הכדורגלן בווילה הפרטית עם כל החברים כשבסיומה אפילו קיבל את העוגה ישירות לפרצוף. אשת הכדורגלן הישראלית סיפרה לספורט1 על החיים מעבר לים לצד אחד השחקנים הכי גדולים באירופה.

איך היה ביום ההולדת ה-30 של טיבו, מה קנית לו? "בגלל שהיו לו משחקים אז לא יכולנו להגזים, הוא חזר מאימון וארגנתי לו מסיבת הפתעה בבית והגיעו כל החברים שלו מבלגיה, מאנגליה ומכל העולם. הפתענו אותו בבית והנושא היה ספארי, גם בגלל שהוא הג'ירפה שלנו היו מלא ג'ירפות. אמרתי לו 'זהו, מעכשיו אתה כבר לא ילד'. עשיתי לו את המסיבה, לקחתי אותי ללילה במלון ועוד כל מיני מתנות שהוא צריך לקיץ ולנסיעות שלו. שירגיש שאני תמיד איתו".

ג'ירפה זה השם חיבה הקבוע שלו? "כן! כל השנים מאז שהוא ילד מהבית קוראים לו ככה, בכדורגל קוראים לו גם 'חומה' ויש לו גם קעקוע של ג'ירפה שהוא עשה לאחרונה".

מישל גרציג. רפי דלויה,
גרציג בקמפיין ל-FIX/רפי דלויה
מישל גרציג. רפי דלויה,
מישל גרציג/רפי דלויה

התמנגלת חזק עם הסוללה הנשית של ריאל מדריד, נראה שאת אחת הדומיננטיות בין נשות הכדורגלנים. "הן באמת מדהימות. זה אף פעם לא היה ככה בריאל מדריד שהבנות זוג כל כך קרובות אחת לשנייה, משהו קרה העונה הזאת, פתחנו קבוצת וואטסאפ יחד, משם זה התגלגל עם ההצלחה של ריאל והניצחונות - חוגגים וזה כולנו יחד. כשהבנים נוסעים אז אנחנו נשארות לבד ועושות הקרנות יחד וזה זרם מעצמו. כולן חברות טובות ויודעות שאני די לבד שם אז הן קיבלו אותנו בצורה יפה וחיבקו וכיף לנו יחד. אני שמחה וגם הבנים שמחים".


אתם אוטוטו חוגגים שנה, יש לכם תוכניות מיוחדות לחגוג את התאריך המיוחד? "האמת שאין לנו תאריך. ביולי שנה שעברה היינו בחופשה באיביזה ושם זה היה זה, אבל קשה לשים על זה אצבע כי התחלנו מחברות ממש טובה עד שהגענו לרמה של אהבה גדולה. קשה לשים על זה אצבע אנחנו יודעים שבקיץ אנחנו חוגגים שנה, אבל את צודקת צריך באמת תאריך. אסתכל מה זורם לי עם המספרים".

מתכננים חופשה על הפרק? "ניקח חופש, נטייל ונראה עולם - עד שיש לטיבו הזדמנות סוף סוף! יש לנו גם מלא חתונות אז הכל לפי הלו"ז. דני קרבאחל מתחתן ב-24 ביוני אז גם צריכים להיות שם, אז זה גם כיף".

החיים במדריד חלומיים כמו שהם נראים מהצד או שיש גם קשיים שאת מתמודדת איתם מעבר למרחק מהמשפחה והחברים? "מדריד בתור עיר היא חלומית, יש שם אנרגיה טובה ואנשים טובים, תמיד כיף ויש מה לעשות. גם מבחינת הווייבים בבית עם טיבו הכל מדהים, טפו טפו, אבל ברור שקשה עם המרחק מהחברים והמשפחה והגעגוע. גם העובדה שאין במדריד ים זה קשה בתור אילתית. בתור מפקדת ספינה - זה קשה! אבל חברים באים לבקר ונהנים. מבחינת עבודה זה טוב לי, מסתדרים והכל טוב. יש ימים קשים ויש טובים ואני באמת מרגישה מבורכת ומודה על הכל".

עוד בוואלה!

במטוס הפרטי, גאה בקורטואה: מישל גרציג חיה את החלום עם "נשות הכדורגלנים"

לכתבה המלאה
מישל גרציג. רפי דלויה,
13 שנה דוגמנית. גרציג/רפי דלויה
מישל גרציג חוגגת על הדשא ומצלמת את בן זוגה טיבו קורטואה במהלך חגיגות האליפות של ריאל מדריד. GABRIEL BOUYS, GettyImages
מישל גרציג חוגגת על הדשא ומצלמת את בן זוגה טיבו קורטואה במהלך חגיגות האליפות של ריאל מדריד/GettyImages, GABRIEL BOUYS

הבנתי שאת מתעלמת מרוב מהביקורות וההערות האנטישמיות שאת מקבלת? "כן, אני מדפדפת כשאני מרגישה שזה רעיל. שזה משהו שלא שווה להיכנס לשם וזה רק ייפגע בי כולל איומים מסוכנים - יש הכל לצערי. אני חושבת שאנחנו בתור מדינה ובתור ישראלים צריכים להמשיך להישאר כמו שאנחנו מאוחדים ותומכים, ולהראות כמה שאנחנו אחד. לדעתי זה מה שעוזר לנו להתמודד עם זה ולי להתמודד עם זה באופן אישי, כשאני יודעת שיש מאחוריי גב של אנשים ויש לי תמיכה לא משנה מה, וגם מן הסתם שטיבו תומך ומאמין בי, בדרך שלי ובאמונות שלי. יש לי קעקוע של מגן דוד מאחורי האוזן שעשיתי בגיל 16, אני גאה במי שאני ומאיפה שהגעתי".

לסיום, איך את מסכמת את השנה הראשונה בחייך בתור אשת כדורגלן? "בלתי אפשרי להסביר את השנה הזאת. היא הייתה מדהימה עם עליות וירידות, שנה מאד אינטנסיבית, אבל בסופו של דבר, השנה הטובה בחיי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully