וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במטוס הפרטי, גאה בקורטואה: מישל גרציג חיה את החלום עם "נשות הכדורגלנים"

עודכן לאחרונה: 16.2.2022 / 9:07

מסעדות יוקרה, בילויים ומשחק מצוין: הדוגמנית הישראלית העלתה כמה מהחוויות שלה, כשליוותה את בן זוגה שוער ריאל מדריד למשחק החוץ בליגת האלופות

תקציר: אתלטיק בילבאו - ריאל מדריד 1:0/ספורט1

מישל גרציג התגאתה הלילה (בין שלישי לרביעי) בבן זוגה, ובצדק רב. הדוגמנית הישראלית, חברתו של שוער ריאל מדריד, פרסמה הלילה בחשבון האינסטגרם שלה חוויות מהנסיעה שלה עם ריאל מדריד לפריז למשחק של הבלאנקוס מול פריז סן ז'רמן. אומנם ריאל הפסידה 1:0 במשחק הראשון בין שתי הקבוצות במסגרת שמינית גמר ליגת האלופות, אבל המצטיין במגרש עבור ריאל היה ללא ספק השוער הבלגי, שסיפק מספר הצלות מרהיבות - כולל פנדל שעצר בצורה מצוינת לליאו מסי, כוכב פ.ס.ז'. "המלך שליייי", כתבה גרציג, "לכל מי שפקפק, הוא השוער הטוב בעולם".

אבל מעבר לזה, גרציג העלתה שורה ארוכה של תמונות, שבה היא הראתה את אורח החיים שלה והחוויות שעברה, וחובבי הכדורגל יכולים בהחלט לקנא. גרציג בילתה בפריס, וחשפה קצת מהבילויים שלה, כולל מהחזרה שלה למדריד במטוס פרטי שהועמד לרשות אנשי הקבוצה.

עוד בוואלה!

אפילו במדריד שמחים עבור אמבפה "החייזר": "הוא כל כך טוב!"

לכתבה המלאה
מישל גרציג במטוס פרטי, ריאל מדריד. אינסטגרם, mishelgerzig, צילום מסך
מישל גרציג במטוס פרטי, ריאל מדריד/צילום מסך, אינסטגרם, mishelgerzig
מישל גרציג במטוס פרטי, ריאל מדריד. אינסטגרם, mishelgerzig, צילום מסך
מישל גרציג במטוס פרטי, ריאל מדריד/צילום מסך, אינסטגרם, mishelgerzig

לפני המשחק היא העלתה תמונה שלה מבלה לצד כל "נשות הכדורגלנים", כולל בילוי בעיר עם ידידתה שלימאר הפנר - בת זוגו של דויד אלאבה, ובתו של אחד השפים המפורסמים בגרמניה. כמו כן, היא נראתה ביציע לצד מינה בונינו (בת זוגו של פדה ואלוורדה), לואנה אטיק לופס (בת הזוג של רודריגו), קרולינה לימה (בת הזוג של אדר מיליטאו), דפני קאניסרס (בת הזוג של דני קרבאחל), סנדרה דאראל (בת הזוג של מרקו אסנסיו) וקלאריס אלבס (בת הזוג של מרסלו).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully