וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות ההצעה ממכבי תל אביב, אלמוג כהן צפוי לסיים את העונה בנתניה

29.1.2024 / 10:57

הצהובים היו שמחים שהמנהל המקצועי יצטרף למחלקת הנוער כבר העונה, אולם כהן יחליט על עתידו רק בקיץ. עסקת קאיודה מסובכת, אזולאי עשוי לפתוח מול סכנין (ג', 19:45, ספורט3)

תקציר: מכבי חיפה - מכבי נתניה 0:4/ספורט1

לאחר שהעפילה לשמינית גמר הגביע, ממשיכה מכבי נתניה בהכנות לקראת משחק הליגה הבא שלו, בו תארח מחר (שלישי, 19:45, ספורט3) את בני סכנין. בנתניה מייחסים חשיבות רבה להתמודדות, בניסיון לשפר עמדות בקרב על הפלייאוף העליון, ולהשכיח את התבוסה הכואבת למכבי חיפה במחזור הליגה הקודם.

הקשר איתן אזולאי, שקיבל מנוחה נוספת גם במשחק הגביע, צפוי לשוב מחר לסגל ואולי אף יפתח בהרכב. המאמן גיא צרפתי לא צפוי לערוך שינויים רבים מההרכב שפתח נגד כפר קאסם בגביע ביום שישי, כאשר מסתמן שגם איגור זלאטנוביץ' ישוב לסגל, אחרי שחזר לאימונים מלאים.

לצד ההכנות למשחק הליגה, הדבר העיקרי עליו דיברו בנתניה ביממה האחרונה הוא המועמדות של המנהל המקצועי אלמוג כהן לתפקיד המנהל המקצועי של מחלקת הנוער במכבי תל אביב, כפי שנחשף אמש בוואלה! ספורט. בקרית שלום היו שמחים לראות את כהן עובר אליהם כבר העונה, אולם זו ממשיך כעת בעבודתו כרגיל, הן בנוגע למשימות חיזוק הסגל ושחרור שחקנים והן בנוגע למשימת ההעפלה לפלייאוף העליון. כהן צפוי לסיים את העונה בנתניה, כפי שתוכנן מראש, ורק אז יחליט בנוגע לעתידו לעונה הבאה.

אלמוג כהן מנהל מקצועי מכבי נתניה. ברני ארדוב
לא ממהר לקבל החלטות. כהן/ברני ארדוב

בנתניה ממשיכים בחיפושים אחר בלם נוסף וחלוץ זר. לעת עתה, נדמה כי קשה יהיה להוציא לפועל את החזרתו של לארי קיודה הניגרי, המשחק כעת בליגה הטורקית השנייה, בשל הקשיים בכל הנוגע למעבר מטורקיה לישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully