וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשפורד צפוי לספוג קנס כבד, טן האח איבד סבלנות כלפיו

חלוץ מנצ'סטר יונייטד עשוי לשלם 650,000 ליש"ט על ה"הברזה" מהגביע, באנגליה קוטלים: "אפשר לזרוק אותו, חושב שהוא מעל המועדון"

תקציר הגביע האנגלי: ניופורט - מנצ'סטר יונייטד 4:2/ספורט1

לא רק על המגרש הדברים נראים רע מבחינתה של מנצ'סטר יונייטד, אלא גם מחוצה לו. אחרי שהשדים האדומים ניצחו אתמול (ראשון) 2:4 את ניופורט מהליגה הרביעית, רק לאחר שאיבדו יתרון כפול, באנגליה עוסקים בעיקר בעבירת המשמעת החדשה של מרכוס רשפורד. החלוץ נגרע מהסגל למשחק הגביע אחרי שהחמיץ אימון בטענה שהוא "חולה", אלא שבתקשורת חשפו כי הוא בילה במסיבה בבלפאסט ביום שישי האחרון ועל כך הוא צפוי לספוג קנס כבד.

לפי ה"סאן", רשפורד יעמוד לוועדת משמעת במועדון וככל הנראה יספוג עונש כספי בגובה של משכורת דו-שבועית שלו - 650,000 ליש"ט. "זה עניין פנימי. אתעסק עם זה אחר כך", אמר לפני המשחק המאמן אריק טן האח, שעל פי הדיווחים באנגליה "איבד את הסבלנות" כלפי רשפורד והפרשה הטרייה עשויה להיות הקש שישבור את גב הגמל מבחינת ההולנדי.

מרכוס רשפורד, מנצ'סטר יונייטד. Naomi Baker, GettyImages
בכיוון הלא נכון. מרכוס רשפורד/GettyImages, Naomi Baker

בינתיים, באנגליה קוטלים את השחקן בן ה-26, שכבר הסתבך העונה וספג ביקורת פומבית מטן האח בגלל שבילה במסיבת יום הולדת אחרי שמנצ'סטר יונייטד הובסה 3:0 בדרבי נגד סיטי באוקטובר. אוהדי ניופורט הניפו שלטים שלעגו לרשפורד, ושחקני העבר התבטאו בחריפות נגדו.

גורדון היל, כדורגלן מנצ'סטר יונייטד ונבחרת אנגליה בשנות ה-70', צייץ: "חייבים לומר שוב לרשפורד שהוא לא יותר גדול מהמועדון. אפשר לזרוק אותו, הוא ניתן להחלפה. השחקנים האלה חושבים שהם מעל המועדון".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

שחקן העבר אלן שירר, פרשן ברשת BBC כיום, אמר בשידור בהמשך לדבריו של טן האח: "אם זה עניין פנימי, אז כנראה שקורה משהו. למרכוס רשפורד יש כישרון עצום. ראינו אותו עומד לדין משמעתי בעונה שעברה כשהוא איחר לאסיפה לפני משחק, זה ברור שמשהו לא בסדר - בין אם בבית או ביחסים שלו עם המועדון. אבל הוא לא יכול להמשיך לבזבז את הכישרון שלו, כי זה לא תקין. מישהו חייב לתפוס אותו, לנהל אותו ולהגיד לו שבסוף הקריירה הוא יתחרט אם ימשיך לעשות דברים כאלה".

מייקה ריצ'ארדס, שותפו של שירר לפאנל, הוסיף: "אנחנו כל הזמן מדברים על הבעיות של מנצ'סטר יונייטד, על המגרש ומחוצה לו. מרכוס חייב להבין שהוא דמות ציבורית, לא משנה לאן הוא הולך, גם אם הוא ביום חופש. כל הסגל של אריק טן האח פשוט לא מספיק טוב מאז שהוא הגיע למועדון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully