וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קנזס סיטי שוב בסופרבול: "אסור לקחת את זה כמובן מאליו"

עודכן לאחרונה: 31.1.2024 / 19:51

אחרי עונה קשה, הצ'יפס ינסו להפוך לראשונים מאז ניו אינגלנד של 2004 ששומרים על התואר. סן פרנסיסקו פייבוריטית קלה לפי סוכנויות ההימורים, וגם: האם טיילור סוויפט תספיק להגיע בזמן מיפן?

שחקן קנזס סיטי צ'יפס פטריק מהומס לצד טראוויס קלסי. Kara Durrette, GettyImages
שום דבר לא הלך קל העונה. מהומס וקלסי/GettyImages, Kara Durrette

קנזס סיטי תנסה לעשות ב-11 בפברואר בלאס וגאס מה שאף קבוצת NFL לא עשתה מאז ניו אינגלנד של 2004: לזכות בסופרבול בפעם השנייה ברציפות. הצ'יפס ניצחו הלילה (בין ראשון לשני) 10:17 בגמר החטיבה, ויפגשו בקרב על התואר את סן פרנסיסקו, שרשמה את הקאמבק הגדול אי פעם בגמרים האיזוריים כשחזרה מ-24:7 ל-31:34 על דטרויט. מדובר בשחזור הגמר של 2020, אז ניצחו הצ'יפס 20:31, והפעם הם אנדרדוגים קטנים - לפחות לפי סוכנויות ההימורים בארצות הברית (יש לציין שהם היו אנדרדוגים בסוכנויות ההימורים גם בשני משחקיהם הקודמים בפלייאוף הזה).

"אסור לקחת את זה כמובן מאליו", אמר פטריק מהומס, לאחר שהוליך את קבוצתו לסופרבול רביעי בחמש השנים האחרונות. "אי אפשר לדעת כמה פעמים זה עוד יקרה. אמרתי לחבר'ה - 'עוד לא סיימנו. צריך להתכונן לפגוש קבוצה טובה ולהשיג את הטבעת'".

הצ'יפס סיימו את העונה הסדירה עם 6:11 בלבד - המאזן הכי גרוע מאז שמהומס הפך לקוורטרבק הפותח - ונתקלו בלא מעט משוכות בדרך. "לפעמים, הדברים הגרועים שקורים לך בעונה יכולים להפוך לטובים ביותר", אמר הג'נרל מנג'ר ברט ויץ'. "מצאנו דרכים לנצח. ההפסד לריידרס גרם לנו להסתכל במראה, זה היה אחד מרגעי המפתח שלנו".

טראוויס קלסי, שהיה מצוין, חגג על הדשא עם זוגתו טיילור סוויפט - אך עדיין לא ברור האם הזמרת הפופולרית בעולם תתייצב לסופר בול. סוויפט מתוכננת להופיע ב-10 בפברואר ביפן (הופעה שלישית בשלושה ימים), 17 שעות לפני הגמר הגדול, ובעוד שההופעות שלה בדרך כלל אורכות כשלוש שעות וחצי, וטיסה מטוקיו ללאס וגאס אורכת 12 שעות, עדיין לא ברור האם הזמרת תספיק להגיע לפתיחת המשחק. לפי הפרשן איאן רפפורט, התשובה היא כן: "בואו נניח שההופעה תסתיים ב-6 בבוקר שעון ארה"ב. הוא עדיין יכול להגיע ב-19:00 או 20:00 ללאס וגאס, בדיוק בזמן לחגיגה הגדולה".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

מנגד, הניינרס חגגו קאמבק ענק. "ידענו שאסור לנו להפסיד ככה", אמר המאמן קייל שנהאן, שזעם על שחקניו בחדר ההלבשה, בפיגור 24:7. "החבר'ה לא רצו שזה יהיה היום האחרון שלהם". ואכן - ההפרש של דטרויט נמחק תוך שמונה דקות בלבד, ובכך היא מצאה עצמה בצד הלא נכון של ההיסטוריה: עד הלילה, הקאמבק הכי גדול בגמר החטיבה היה שייך לה, כשמחקה פיגור 17 כדי לנצח את אטלנטה ב-2012.

"זה מושלם", הוסיף ניק בוסה. "נפגש יריבה גדולה מאמן גדול וקוורטרבק גדול וגם הם לא נראו הכי טוב השנה, אבל כרגע הם בשיאם. זה יהיה אתגר גדול מאוד עבורנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully