וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוקסיס: "אומרים שטעויות השיפוט מתאזנות - אצלנו הן מחמירות"

מאמן בית"ר ירושלים עדיין טעון. במועדון מבינים - רק ניצחון על הפועל פ"ת (ג', 20:00, ספורט4) יביא לחיזוק. בן ביטון ומורוזוב ייעדרו. עומר כץ ורועי אלימלך יחזרו להרכב של טסלפפה, ינאקופולוס עזב

מחזור 19הסתיים30/01/2024
בית"ר ירושלים
  • יונה (25)
  • יונה (30)
2:2
  • (39, פנדל) ורד
  • (89) שיבלי
הפועל פתח תקוה
תקציר: הפועל פתח תקוה - בית"ר ירושלים 0:1/ספורט1

בית"ר ירושלים

אחרי התסכול ממהדחה מהגביע, בית"ר ירושלים חוזרת לליגה כבר מחר (שלישי, 20:00, ספורט4), כשתארח את הפועל פתח תקוה בטדי - משחק אותו היא חייבת לנצח אם ברצונה להישאר בתמונת הפלייאוף העליון. גריגורי מורוזוב המוצהב ובן ביטון הפצוע ייעדרו, כאשר בהתייעצות עם הצוות הרפואי יוחלט מי מבין השחקנים שמושכים פציעות, רגישויות ועומסים יוכל לפתוח מחר.

במסיבת העיתונאים התייחס אבוקסיס בין היתר להפסד להפועל באר שבע בגביע ואמר: "אני לא חושב שצריך להביא חילופים מהבית. אם היינו נכנסים להארכה, כמובן שהייתי עושה חילופים. זה היה אחד המשחקים הכי טובים שלנו השנה". על הפנדל שלא קיבל אמר המאמן: "זה מאכזב מאוד. אומרים שטעויות השיפוט מתאזנות, אבל אצלנו זה רק הולך ומחמיר".

בגזרת הרכש אין חדש בשלב זה ונראה כי רק ניצחון מחר יביא לחיזוק הקבוצה ברגע האחרון. בשלב זה אין זר שקרוב או מו"מ לצירוף איתמר שבירו, ונראה שישנה התלבטות בנוגע לכדאיות להשקיע ברכש העונה.

גריגורי מורוזוב בית"ר ירושלים. דני מרון
ייעדר. מורוזוב/דני מרון

הפועל פתח תקוה

אחרי הניצחון הגדול על בני ריינה בגביע המדינה, בהפועל פתח תקווה רוצים לתרגם זאת גם למשחקי הליגה. רם לוי ודרור ניר, שהחלו באימוני ריצה, לא יהיו בסגל למשחק מול בית"ר ירושלים, כאשר גם יער זמברובסקי ואיתי שכטר שצפוי לחזור לקראת המחזור הבא, יהיו מחוץ לסגל. עומר כץ ורועי אלימלך יחזרו להרכב.

"יצאנו מרוצים מהניצחון בגביע והמטרה עכשיו היא להמשיך את זה בליגה מול בית"ר ירושלים", אמר עופר טסלפפה לקראת המשחק. "אנחנו רוצים להשיג את ניצחון החוץ הראשון שלנו העונה בליגה ואנחנו באים במטרה לעשות את זה כבר מחר".

על הרכש החדש אמר המאמן: "חמזה שחקן מוכשר מאוד שרצינו שיגיע אלינו, אני בטוח שהוא יהיה תוספת כוח משמעותית ויעזור לנו בהמשך העונה".

באשר לסגל הקבוצה, בפתח תקווה הגיעו לסיכום עם השוער היווני ניקוס ינאקופולוס על שחרורו. השוער שהגיע העונה לא הצליח להטביע את חותמו - שותף ארבע פעמים בלבד מאז הצטרף בסוף ספטמבר ובקבוצה הבהירו לו שהוא לא בתוכניות המקצועיות. מי שכן עשוי להגיע הוא הקשר האנגלי דניס אדנירן. בפתח תקווה במגעים עם הקשר ומקווים מאוד להגיע איתו לסיכום.

שחקן נוסף שהגיע בחלון ההעברות, שובל גוזלן, הוסיף לקראת בית"ר: "משחק בטדי הוא תמיד דבר מרגש, בטח כשהמשחק עם חשיבות כזו עבורנו. אנחנו מאמינים בעצמנו שאנחנו יכולים לעשות את זה ויחד עם הקהל שלנו אני מקווה שנחזור עם שלוש נקודות".

על ההתאקלמות בקבוצה אמר החלוץ: "אני מרגיש מצוין במועדון, עברתי לא מעט בקריירה ואני יכול להגיד שהתנאים פה מעולים, התחברתי לכולם כאן מהר מאוד ועכשיו הזמן להביא תוצאות על הדשא".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שוער הפועל פתח תקוה, ניקוס ינאקופולוס. קובי אליהו
ארבע הופעות עד התרת החוזה. ינאקופולוס/קובי אליהו

טריוויה

* 91 מפגשי ליגה היו בין הקבוצות, כשבית"ר ירושלים מובילה 23:38 בניצחונות ועוד 30 משחקים לא הוכרעו.

* ניצחון החוץ האחרון של הפועל פתח תקוה על בית"ר היה 1:2 בספטמבר 2011, במשחק שנערך באצטדיון רמת גן (טדי היה בשיפוצים) וכלל אדום לשוער אריאל הרוש ושלושה פנדלים (אחד מוחמץ).

* השריד היחיד מאותו משחק הוא אבי ריקן, שפתח אז בהרכב הירושלמי וסחט את הפנדל ממנו עמית בן שושן צימק. למפגש הפעם הוא מגיע כשחקן הפועל פתח תקוה.

* אם המלאבסים ינצחו שוב, זה יהיה דאבל עונתי ראשון על בית"ר מאז 2010/11. אז היה 0:2 בחוץ ו-0:1 בבית.

* הפועל פתח תקוה אמנם ניצחה כאורחת בגביע (2:4 בגרין מול בני ריינה) אבל בליגה היא קבוצת החוץ הגרועה מכולן, עם שתי נקודות בלבד (מתוך 27) וארבעה שערי זכות.

הרכבי הקבוצות

שופט: עידן לייבה
אצטדיון: טדי
קהל: 7186

משחקי המחזור ה-19:

שלישי, 19:00: מ.ס. אשדוד - מכבי בני ריינה
שלישי, 19:45: מכבי נתניה - בני סכנין (ספורט3)
שלישי, 20:00: בית"ר ירושלים - הפועל פתח תקוה (ספורט4)

רביעי, 19:00: מכבי פתח תקוה - הפועל חדרה
רביעי, 19:45: הפועל חיפה - הפועל תל אביב (ספורט1)
רביעי, 20:00: מכבי תל אביב - הפועל ירושלים (ספורט4)
רביעי, 20:30: הפועל באר שבע - מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully