וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתן אזולאי פצוע ונשאר מחוץ לסגל נתניה לקראת בני סכנין

צרפתי יאלץ להסתדר ללא הקשר המצטיין (שלישי, 19:30, ספורט3), זלאטנוביץ' צפוי לשוב לסגל היהלומים: "נצטרך להתחשב בשחקנים טריים ותנאי מזג האוויר"

מחזור 19הסתיים30/01/2024
מכבי נתניה
    0
    • (51) חוגי
    בני סכנין
    תקציר ה-1:1 של בני סכנין מול מכבי נתניה/ספורט1

    מכבי נתניה

    מכבי נתניה נערכת לקראת המשך שבוע עם שני משחקי ליגה בבית תוך ארבעה ימים, כאשר תחילה היא תארח מחר (שלישי, 19:30, ספורט3) את בני סכנין ובשבת תארח גם את מכבי פתח תקוה. בנתניה מייחסים חשיבות רבה לשני המשחקים הקרובים, בכל הנוגע למאבק על כניסה לפלייאוף העליון ואחרי התבוסה הכואבת למכבי חיפה במחזור הקודם, רוצים היהלומים לחזור למסלול הנצחונות בליגה.

    הקשר איתן אזולאי ימשיך להיעדר, לאחר שלא הצליח להתאושש מפציעה בשריר הירך האחורי וגם לירן רוטמן הפצוע ואיתמר שבירו שיושב שיבעה על מות אביו, לא יכללו בסגל. המאמן גיא צרפתי, לא צפוי לערוך שינויים רבים מההרכב שפתח נגד כפר קאסם בגביע ביום שישי, כאשר מסתמן שאיגור זלאטנוביץ' ישוב לסגל, אחרי שחזר לאימונים מלאים.

    "קודם כל היה חשוב לנו לעבור שלב בגביע ולסמן וי על המשימה הזאת ואני שמח שעשינו את זה", אמר המאמן גיא צרפתי לקראת המשחק מחר. "אנחנו חוזרים לליגה, שזה מבחינתנו הלחם והחמאה. אנחנו אחרי הפסד במשחק חוץ נגד מכבי חיפה, חוזרים הביתה, למגרש הביתי שלנו ונרצה לקחת שלוש נקודות, בתקופה כזאת שיש הרבה משחקים, שלושה משחקים בפרק זמן קצר ונצטרך להתחשב בהכל. גם בנוגע לשחקנים טריים וגם לתנאי מזג האוויר שלא מקלים עלינו ולהגיע הכי מוכנים שיש, למשחק".

    על ההצלחה במשחקי הבית עד כה הוסיף צרפתי: "אני חושב שיש לנו כמה יתרונות בזה שאנחנו משחקים בבית. היתרון הראשון זה שאנחנו מכירים את המגרש ומרגישים בו נוח והיתרון השני זו הדחיפה של הקהל שלנו. זה לא סתם שבמשחקים מסויימים אנחנו חוזרים מפיגור ואני חושב שיש ערך עליון לדחיפה של הקהל, גם ברגעים קשים ובטח כשאנחנו מבקיעים שער או במומנטום טוב, הדחיפה שלהם נותנת בוסט לשחקנים".

    גיא צרפתי מאמן מכבי נתניה. ברני ארדוב
    רוצה לחזור למסלול הניצחונות. צרפתי/ברני ארדוב

    טריוויה

    * 42 מפגשים היו בין הקבוצות במסגרת ליגת העל, כשמכבי נתניה מובילה 6:15 בניצחונות ועוד 21 משחקים הסתיימו בתיקו (10 מהם ב-0:0).

    * בני סכנין לא ניצחה את מכבי נתניה ב-14 מפגשי הליגה האחרונים, מאז ה-0:2 בחוץ בינואר 2016 (צמד של פיראס מוגרבי).

    * מכבי נתניה ברצף של שלושה ניצחונות ליגה ביתיים (וארבעה עם הגביע). באותו שלב בעונה שעברה ניצחה ארבעה משחקי בית רצופים בליגה.

    * סכנין היא מלכת התיקו של הליגה עם 11 משחקים שלא הוכרעו. ארבעה מהם היו בחמשת המחזורים האחרונים, כשפרט לכך הפסידה 3:0 למכבי חיפה.

    * בחוץ הפסידה סכנין רק פעם אחת העונה (5:1 למכבי פתח תקוה) והיא בלתי מנוצחת בששת משחקיה האחרונים כאורחת.

    * סלובודן דראפיץ' אימן 11 משחקים בליגת העל מול האקסית מכבי נתניה והפסיד רק פעמיים, כולל 1:0 בינואר 2011, בקדנציה הקודמת כמאמן סכנין. פרט לכך, יש לו שלושה ניצחונות ושש תוצאות תיקו.

    sheen-shitof

    עוד בוואלה!

    פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

    בשיתוף פיטרו

    הרכבי הקבוצות

    שופט: מג'ד רושרוש
    אצטדיון: נתניה
    קהל: 2577

    משחקי המחזור ה-19:

    שלישי, 19:00: מ.ס. אשדוד - מכבי בני ריינה
    שלישי, 19:45: מכבי נתניה - בני סכנין (ספורט3)
    שלישי, 20:00: בית"ר ירושלים - הפועל פתח תקוה (ספורט4)

    רביעי, 19:00: מכבי פתח תקוה - הפועל חדרה
    רביעי, 19:45: הפועל חיפה - הפועל תל אביב (ספורט1)
    רביעי, 20:00: מכבי תל אביב - הפועל ירושלים (ספורט4)
    רביעי, 20:30: הפועל באר שבע - מכבי חיפה

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      2
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully