וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רובי קין: "רוצה פנים חדשות בחלון ההעברות", בלטקסה בכוננות

מאמן מכבי תל אביב אחרי ה-0:2 על חדרה בגביע: "הופעה קבוצתית טובה, שלטנו בתנאים קשים". סבוריט נפצע וסיכויים קלושים שנחמיאס יהיה כשיר למכבי חיפה. סילבס על זלקה: "רציתי לשתף אותו, אבל הוא בכושר פיזי ירוד"

תקציר גביע המדינה: הפועל חדרה - מכבי תל אביב 2:0/ספורט1

מכבי תל אביב עשתה את המוטל עליה ועלתה הערב (ראשון) לשמינית גמר גביע המדינה אחרי ניצחון 0:2 באצטדיון בנתניה על הפועל חדרה. קיום המשחק הוטל בספק לאור מצב הדשא והגשם הבלתי פוסק, אבל בסופו של דבר מוליכת ליגת העל ידעה לכבוש פעמיים בתוך הבוץ (דן ביטון ואושר דוידה) וממשיכה הלאה. הדאגה מבחינת רובי קין הגיעה מכיוון אנריק סבוריט, שנפצע בקרסול ונמצא בספק למשחק העונה מול מכבי חיפה בעוד שמונה ימים. רוי רביבו ספג צהוב חמישי מכוון לקראת הסיום ויחמיץ את הפועל ירושלים ביום רביעי, אבל יעמוד לרשות קין במפגש עם האלופה.

סיכויים קלושים שעידן נחמיאס יהיה כבר מוכן למשחק העונה מול מכבי חיפה בעוד שבוע. נחמיאס עדיין לא חזר להתאמן אחרי הפציעה שלו ורק בימים הקרובים הוא אמור לשוב להתאמן, כך שאם אנריק סבוריט לא יחלים מהנקע בקרסול, מי שאמור יהיה לפתוח כבלם לצד דריק לוקאסן הוא מתן בלטקסה, שיהיה בהרכב גם מול הפועל ירושלים ברביעי.

שחקן מכבי תל אביב אנריק סבוריט פצוע. דני מרון
לא נראה טוב. אנריק סבוריט/דני מרון

המאמן המנצח רובי קין הבהיר שהוא עדיין לא יודע מה מצבו של סבוריט ("מקווה שזה לא נורא מדי"), וסיכם את ה-0:2: "שלטנו במשחק גם בתנאי מגרש קשים. אמרתי לשחקנים שאני יודע שהם יכולים לשחק, לפעמים צריך להילחם בגלל תנאי המגרש האלה. שלושה שערים נקיים ברציפות? זה מאוד חשוב. אם נשמור על שערים נקיים נגביר סיכויים לנצח. זה משביע רצון גם בגלל תנאי המגרש, כולם היו צריכים להיות מרוכזים. זו הייתה הופעה קבוצתית טובה. כשמשחקים במצבים כאלה, שם אתה צריך את הקבוצה. השחקנים שנכנסו מהספסל עשו עבודה טובה".

על הסכנה לעוף מהגביע: "אני מתייחס לכל משחק אותו הדבר, לא משנה מי היריבה, וכך גם צריכים להיות השחקנים. ראינו את התחושות של השחקנים אחרי הזכייה בגביע הטוטו בשבוע שעבר. ניצחונות מייצרים הרגלים, כשאתה זוכה בגביע אתה רוצה עוד".

הפועל ירושלים מחכה ברביעי: "נראה איך השחקנים ביומיים הקרובים, כמה שחקנים קיבלו מנוחה כמו דור פרץ וגבי קניקובסקי ששיחקו הרבה לאחרונה. גם ערן זהבי קיבל מעט מנוחה והיה חשוב שדור תורג'מן יקבל דקות".

עשרה ימים לסיום חלון ההעברות: "המועדון תמיד עובד כדי לשפר את הסגל, אשאיר את זה להם ואני אאמן את הקבוצה. אם נשיג כמה פנים חדשות זה נהדר, כי זה ירים את כל הסגל. בכדורגל צריך תמיד להיות דרוך כי תמיד יש מישהו שרוצה את המקום שלך".

עוד בוואלה!

בלי להתלכלך: מכבי תל אביב בשמינית גמר הגביע עם 0:2 על חדרה

לכתבה המלאה
רובי קין, מאמן מכבי תל אביב. דני מרון
צלח את סיבוב ח'. קין/דני מרון

הפועל חדרה התרגשה עם חזרתו של מנשה זלקה לסגל אחרי שירות מילואים ארוך ומועיל מאז 7 באוקטובר. קפטן המארחת זכה לתשואות גם מהקהל של מכבי תל אביב והמאמן חיים סילבס אמר עליו: "רציתי מאוד לתת לו לשחק, אבל הוא בכושר פיזי מאוד ירוד. הוא מקבל את הכבוד שלו בכל מקום שהוא הולך, גם ממני וגם מהקהל. זו הזדמנות טובה לבקש להחזיר את החטופים הביתה".

על המשחק אמר סילבס: "קיבלנו את ההגרלה הכי קשה שיש. הצלחנו לגרור את מכבי למקומות שרצינו, אבל בסוף זה נופל על טעות פה וטעות שם. באנו לפה כדי לעבור, לא הצליח לנו. מפרגנים למכבי תל אביב וממשיכים הלאה. הגעתי לפני עשרה ימים. חשוב שהקבוצה תרגיש טוב. חושב שההופעה שלנו היתה תחרותית, אבל סוף התוצאה היא שקובעת. כמובן שתנאי המגרש לא הקלו על אף אחת מהקבוצות. אבל יש עם מה לעבוד. הקבוצה מתחזקת וצוברת ביטחון".

מנשה זלקה, הפועל חדרה. שלומי גבאי
כולם הריעו לו. מנשה זלקה/שלומי גבאי

השוער אוהד לויטה, שחזר לשערה של חדרה אחרי תקופה ממושכת על הספסל: " "לא אשקר, זו לא הרגשה מספיק נעימה ויש לי ניסיון כדי לדעת מה זה הכדורגל מכל הצדדים. צריך לעשות חושבים עם העצמי, כל הקבוצה פתחה לא טוב וזה כולל אותי. עבדתי על מה שצריך לעבוד. לצערי זו התוצאה, אבל ננסה לקחת את הדברים הטובים. יש מאבקים חשובים בליגה ונמשיך קדימה"

על ההגעה של סילבס: "אני נותן את מה שאני יכול, למרות הגיל אני עדיין רעב. בכל אימון אני מנסה לתת 100% ומקווה שרואים את זה. חיים הביא הרבה סדר והמון אמונה בעצמנו. ראיתם את הגישה, זה משחק לא קל במזג אוויר מאוד קשה. אני שונא להגיד הופעה מכובדת כי הפסדנו והמטרה בספורט היא לנצח, אז אנחנו מאוכזבים".

על מנשה זלקה: "הוא חלק חשוב מאיתנו, אנחנו כל הזמן בקשר גם כשהוא אי שם בגבולות. הוא נותן עוד פן מנטלי, עוד קול מהספסל והלוואי בקרוב גם על המגרש. מחכים לו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully