וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטש: "לולא ההמשכיות, לא היינו שורדים את העונה". מנקו ייעדר

28.1.2024 / 17:03

הישראלי שנעדר מול נס ציונה לא המריא לצמד המשחקים בספרד מול ריאל מדריד ובאסקוניה בשל כאבים בגבו. המאמן: "המשבר היה פחות הדאיג מקצועית כי שיחקנו טוב, מנטלית צלחנו אותו"

תקציר כדורסל ספרדי: גראן קנאריה - ריאל מדריד 77:100/ספורט1

מכבי תל אביב יצאה היום (ראשון) לספרד לקראת המשחק ביום שלישי נגד ריאל מדריד במסגרת המחזור ה-24 ביורוליג. הצהובים, שישחקו השבוע שני משחקי חוץ בספרד כשהשני הוא נגד באסקוניה בחמישי, יצאו למשחקים ללא הפורוורד רפי מנקו.

מנקו, שנעדר גם מהמשחק נגד עירוני נס ציונה אמש, סובל מכאבים בגבו ובמכבי החליטו להעניק לו מנוחה וטיפולים. בקבוצה מקווים כי מנקו יוכל לשוב לפעילות לקראת סוף השבוע. לאחר המשחק בבאסקוניה תשחק מכבי תל אביב נגד הפועל חולון במוצאי שבת בחוץ וביום שני תארח את הפועל אילת בהיכל מנורה.

רפי מנקו, שחקן מכבי תל אביב. אלעד גולדשטיין, מכבי ת"א, אתר רשמי
יתאושש בזמן למשחקי הליגה? מנקו/אתר רשמי, אלעד גולדשטיין, מכבי ת"א

ריאל מדריד הובסה ב-23 הפרש מול גראן קנאריה מעט לפני ההמראה של הצהובים, ועודד קטש נשאל אם התוצאה הזו תוכל להשפיע על המשחק בשלישי: "אני לא חושב שזה משנה, זה יכול לעבוד לשני הכיוונים. ריאל מדריד זה משהו אחר, הגודל שלה אחר וצריך להתכונן אחרת. בשבועות האחרונים הוכחנו לעצמנו שאנחנו יכולים להתחיל משחקים טוב, היו כמה כאלה שלא הצלחנו לשמור בהם על היתרון. כשבאים לשחק נגד ריאל מדריד, הרבה דברים תלויים בהם".

המאמן דיבר על הניצחונות מול פנאתינייקוס ועירוני נס ציונה שבלמו כדור שלג: "הניצחונות היו חשובים מאוד גם בנסיבות שקרו. המשבר שנכנסנו אליו היה נקודתי לשני משחקים שבהם לא ידענו לשמור על היתרון, אבל אלה היו משחקים ששיחקנו טוב בהרבה דקות. מקצועית זה פחות מדאיג, אבל מנטלית צלחנו את זה ואנחנו מסתכלים קדימה לשבוע באמת חשוב וקשה".

על העונה המורכבת בצל המלחמה אמר קטש: "המזל שלנו הוא שיש הרב המשכיות מהעונה שעברה. אם כל מצב המלחמה היה קורה לנו בקבוצה שנבנית מחדש, אני לא יודע איך היינו שורדים את זה. קרדיט גדול לשחקנים שהצלחנו להישאר תחרותיים בתנאים מאוד קשים. מאז ה-7 באוקטובר אנחנו לא יכולים להסתכל יותר משלושה או ארבעה ימים קדימה, זה לא זמן לסיכומים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

האזינו: אור שקדי על הנעשה במכבי תל אביב

ג'יימס ווב דיבר על ריאל מדריד: "זו קבוצה נהדרת, אנחנו צריכים לבוא ולשחק את הטוב ביותר שלנו. יש להם עונה נהדרת. לנו הייתה תקופה קשה, אבל אנחנו מנסים לשנות את המומנטום שלנו ולחזור לתכנית המשחק היציבה שלנו. מה אנחנו לומדים? זה כדורסל, אפשר לנצח ואפשר להפסיד. בסופו של יום צריך להשתפר, ואני חושב שאנחנו יודעים מה צריך לעשות כדי לסגור משחקים. המטרה היא לא להוריד מהמוטיבציה ולנצח משחקים. הקבוצה הייתה זקוקה לאנרגיה במשחקים האחרונים, ואני יודע שאני יכול לספק את זה. אני צריך להיות פשוט עצמי ולתרום את מה שאני יכול לקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully