וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יומיים לפני מכבי תל אביב: ריאל מדריד הובסה ב-23 הפרש בגראן קנאריה

הבלאנקוס יגיעו למפגש מול הצהובים אחרי 100:77 באיים הקנאריים, והם סופרים ארבעה הפסדים בינואר אחרי שניים בלבד כל העונה

תקציר כדורסל ספרדי: גראן קנאריה - ריאל מדריד 77:100/ספורט1

יומיים לפני המפגש הביתי מול מכבי תל אביב ביורוליג, ריאל מדריד חטפה תבוסה קשה כשהפסידה היום (ראשון) בחוץ 100:77 לגראן קנאריה בליגה הספרדית. אתמול קבוצת הכדורגל של הבלאנקוס חזרה מהאיים הקנאריים עם ניצחון על לאס פלמאס המקומית, אך בכדורסל הביקור באיים נראה אחרת לחלוטין והמארחת בצהוב חגגה כבר מהפתיחה.

גראן קנאריה שייטה ליתרון מבטיח כבר מהפתיחה ובתום הרבע הראשון הוליכה 9:25. אל המחצית היא ירדה ביתרון בלתי נתפס של 36:57, שאותו האורחת מבירת ספרד לא ממש הצליחה לצמצם. רק הסל האחרון של האורחת בסיום, שצמצם ל-23 הפרש, מנע מההפסד הזה להיות הגדול ביותר של הבלאנקוס העונה שכן רק לפני תשעה ימים הפסידו ב-24 הפרש במונאקו. מדובר בהפסד הרביעי של ריאל מדריד בחודש ינואר, כשעד אז נכנעה כל העונה רק פעמיים בכל המסגרות.

חמישה שחקנים של גראן קנאריה קלעו בדו ספרתי, ובראשם אית'ן האפ, איי ג'יי סלוטר וג'ון שורנה עם 17, 16 ו-15 נקודות בהתאמה. דז'נאן מוסה קלע 17 אצל הבלאנקוס, אך זה היה רחוק מלהפסיק ואלופת אירופה תגיע למפגש מול עודד קטש והצהובים אחרי תבוסה כואבת.

ונסן פוארייה, שחקן ריאל מדריד. OSCAR DEL POZO/AFP, GettyImages
תבוסה קשה. פוארייה/GettyImages, OSCAR DEL POZO/AFP

ברצלונה, שספגה שלשום הפסד יורוליג שני רצוף, התאוששה בליגה על חשבון נועלת הטבלה פלנסיה וגברה עליה 94:102. ג'בארי פארקר בלט אצל האלופה עם 18 נקודות, ווילי הרננגומס הוסיף 13 ו-7 ריבאונדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully