וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאוטרו המשיך להבקיע, זומר עצר פנדל ב-0:1 של אינטר בפירנצה

מרטינס השתווה לאיקרדי במקום השמיני בטבלת כובשי הנראזורי (14), השוער מנע מפיורנטינה להשוות מהנקודה הלבנה (77) בדרך חזרה לפסגה. 0:0 משמים בין לאציו לנאפולי עם בעיטה אחת למסגרת

תקציר: אינטר ניצחה 0:1 את נאפולי וזכתה בסופר קאפ/ספורט1

חמישה משחקים נערכו היום (ראשון) במסגרת המחזור ה-22 בליגה האיטלקית. במוקד אינטר חזרה לראשות הטבלה עם 0:1 אצל פיורנטינה החמישית, כעת היא מובילה בנקודה על יובנטוס כשלגברת הזקנה משחק עודף. עוד קודם לכן האלופה המכהנת נאפולי נפרדה ב-0:0 חלש מול סגניתה לאציו.

לאציו - נאפולי 0:0

משחק שהבטיח הרבה וקיים מעט. רק בעיטה אחת למסגרת חיברו שתי הקבוצות יחדיו, המארחת הייתה אחראית עליה, בדרך לתיקו משמים ונטול שערים בסטאדיו אולימפיקו. חיסורי הכוכבים בשני הצדדים יכולים להצדיק במידה מסוימת את המופע המאכזב: מלך שערי לאציו צ'ירו אימובילה ומתיאה זקאני שמדורג אחריו בכיבושים בקבוצה, נעדרו בגלל צבירת צהובים. בצד השני ויקטור אוסימן ופרנק זמבו-אנגיסה ששוהים באליפות אפריקה לא עמדו לרשות נאפולי, כשחביצ'ה קברצחליה מוצהב גם הוא. לאציו שמטה רצף של ארבעה ניצחונות ליגה והאלופה נותרה עם ניצחון אחד בחמשת המחזורים האחרונים.

טאטי קסטז'אנוס שחקן לאציו בעימות עם חואן ז'סוס שחקן נאפולי. רויטרס
עצבים היו, כדורגל פחות. טאטי קסטז'אנוס מתעמת עם חואן ז'סוס/רויטרס

פיורנטינה - אינטר 1:0

עונת חייו של לאוטרו מרטינס נמשכת, ויחד עם יאן זומר הוא החזיר את הנראזורי לפסגת הטבלה. אינטר הגיעה לפירנצה אחרי זכייה בסופרקופה, אז החלוץ הארגנטינאי קבע 0:1 בתוספת הזמן על נאפולי, והערב הכוכב של סגנית אלופת אירופה שוב היה חתום על השער היחיד בהתמודדות. הפעם השער הגיע מוקדם בהרבה, וכבר בדקה ה-14 החלוץ הקדים שחקן הגנה ונגח פנימה אחרי הרמת הקרן של כריסטיאן אסלאני. בכך הוא הגיע ל-19 שערי ליגה והשתווה למאורו איקרדי במקום השמיני בטבלת כובשי המועדון בכל הזמנים עם שערו ה-124.

הסגולים שהיו יכולים לטפס לטופ 4 עם מהפך קיבלו הזדמנות לאזן, אך זרקו אותה לפח. חברו של לאוטרו לנבחרת, ניקולאס גונסאלס, בעט פנדל שטוח וצפוי לידיים של יאן זומר, שדאג להאריך את רצף הניצחונות הרצופים של אינטר על פיורנטינה לחמישה.


משחקים נוספים:

גנואה - לצ'ה 1:2

ללצ'ה: ניקולה קרסטוביץ' החמיץ פנדל בדקה ה-18 וכבש בדקה ה-31. לגנואה: מתאו רטגי (70) וקיילב אקובן (76)

מונצה - ססואולו 0:1
למונצה: אנדראה קולפאני (31)

ורונה - פרוזינונה 1:1
לוורונה: תומאש סוסלוב (45+3 בפנדל). לפרוזינונה: קאיו ז'ורז'ה (58)

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
לאוטרו מרטינס, שחקן אינטר חוגג. Gabriele Maltinti, GettyImages
לא עוצר. לאוטרו מרטינס חוגג/GettyImages, Gabriele Maltinti

בערב יום שני יינעל המחזור ה-22 עם משחק החוץ של רומא אצל סלרניטנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully