וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה מאז המלחמה: זלקה בסגל חדרה למשחק מול מכבי ת"א

מאמן מכבי תל אביב עשוי להעניק מנוחה לואן אובריים ופרץ, תורג'מן עוד בספק. בוראר, שהודח מהסגל, תורגל בהרכב של סילבס

סיבוב ח'הסתיים28/01/2024
הפועל חדרה
    0
    • (59) ביטון
    • (88) דוידה
    מכבי תל אביב
    תקציר גמר גביע הטוטו: מכבי תל אביב - מכבי חיפה 0:0 (2:4 בפנדלים)/ספורט1

    הפועל חדרה

    הקבוצה שמסובכת בתחתית ליגת העל תנסה להפתיע את המוליכה במסגרת הגביע. המאמן חיים סילבס, שהצליח לבלום את שרשרת ההפסדים עם תיקו נגד מ.ס. אשדוד במשחק הבכורה שלו על הקווים, הפתיע ביומיים האחרונים כאשר תרגל בהרכב את סמי בוראר. הקשר הבלגי, כזכור, הודח מהסגל למשחק הליגה האחרון בשל חוסר המחויבות שהפגין באימונים, זאת לאחר שהביע רצון לעזוב ביותר ממקרה אחד.

    ראשי המועדון הציבו אולטימטום בפני בוראר ונציגיו, שיביאו הצעה מחו"ל או שחוזהו יוקפא. בימים האחרונים מסתמן שינוי בגישה אצל השחקן שמפגין רצינות גדולה, מה שככל הנראה יזכה אותו בהזדמנות נוספת. בחדרה קיבלו החלטה לא לשחררו לקבוצה אחרת בליגת העל.

    במשחק מחר יחסר סילבס את עידו לוי המוצהב, כשקויה מבאה שקיבל מסר למצוא לעצמו קבוצה אחרת יישאר מחוץ לסגל. רון אונגר עשוי לפתוח כמגן שמאלי, סולימאן קוליבאלי מתוכנן לעלות כבלם בלית ברירה, לצדו של פיליפ איפולה. רוסלן ברסקי יוצב בקישור יחד עם תמיר גלזר ועילאי טרוסט. חלוץ הרכש ג'יימס אדניי ערך היום אימון אישי ולא צפוי להתלבש.

    החידוש המרענן: מנשה זלקה ייכלל בסגל לראשונה מאז שגויס למילואים ב-7 באוקטובר, ויעמוד לרשות סילבס.

    "גביע זה תמיד מרגש", אמר סילבס לקראת המשחק. "זה מפעל שיכול לצבוע את העונה בהמון עניין. אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו לוותר על שום משחק ונגיע בשיא המוכנות, עם מטרה ברורה לנסות לנצח ולשמח את האוהדים שלנו. ברור לנו שקיבלנו הגרלה הכי קשה שיכולה להיות, אבל זה היופי בגביע".

    מאמן הפועל חדרה חיים סילבס עם סמי בוראר. שלומי גבאי
    חזר לעניינים. בוראר עם סילבס/שלומי גבאי

    מכבי תל אביב

    זוכת גביע הטוטו הטרייה תחזור לאצטדיון נתניה בו השיגה את התואר הראשון שלה העונה, ותקווה לעבור לשלב הבא ללא תקלות. הנפילה של מכבי תל אביב בליגה החלה עם התיקו הביתי מול הפועל חדרה לפני שלושה שבועות. מאז, איבדו הצהובים תשע נקודות ליגה ומחר ירצו קודם כל לחזור לכבוש. בשני המשחקים האחרונים, נגד הפועל פתח תקוה בליגה ומכבי חיפה, הקבוצה של רובי קין לא מצאה את הרשת.

    "מצד אחד עצרנו את הספיגות בשני המשחקים האחרונים וזה מצוין, אבל מצד שני גם לא כבשנו בשני המשחקים האלה וזה לא טוב", הזכיר הבוקר שחקן בקבוצה.

    קין יידע רק באימון הערב אם דור תורג'מן יעמוד לרשותו מחר. תורג'מן נעדר מגמר גביע הטוטו בגלל חבלה בקרסול ואתמול ערך רק אימון קל. הוא עדיין סובל מכאבים, אבל באימון המסכם יידעו להעריך במכבי תל אביב את מידת כשירותו. המאמן יצטרך להחליט האם לתת מנוחה לחלק מהשחקנים או להמשיך עם מרבית ההרכב הראשון, כשיוריס ואן אובריים ודור פרץ בין השחקנים שנראים כמי שזקוקים לרענון קל. ביום רביעי יש כבר משחק ליגה מול הפועל ירושלים, כך שמאמן מכבי תל אביב צריך לקחת זאת גם בחשבון.

    sheen-shitof

    הסוד? שחיית חתירה

    ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

    בשיתוף TI SWIM
    דור תורג'מן שחקן מכבי תל אביב לפני יער זמברובסקי שחקן הפועל פתח תקוה. קובי אליהו
    עדיין בספק. דור תורג'מן/קובי אליהו

    הרכבי הקבוצות

    שופט: שניר לוי
    אצטדיון: נתניה
    קהל: 3403

    במסגרת גביע המדינה התקיימו חמישה מפגשים בין מכבי תל אביב להפועל חדרה לאורך ההיסטוריה. המאזן עומד על 2:3 לצהובים. המשחק האחרון היה גם היחיד בסיבוב ח', כשחדרה ניצחה 2:3 בבלומפילד במרץ 1981.

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      2
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully