וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלופ יקח הפסקה: "זה כמו להחליף את פרגוסון". אלונסו מוביל

האנגלים המומים מהתפטרות מאמן ליברפול, שלא יקח על עצמו משרה חדשה באופן מיידי: "הוא מקווה שהחלטתו תמריץ את השחקנים להמשך העונה, הוא משאיר מועדון במצב טוב". קראגר: "מכה קשה, חשבתי שיישאר עוד כמה שנים". מאמן לברקוזן ראשון בסוכנויות ההימורים

תקציר הגומלין של חצי גמר גביע הליגה: פולהאם - ליברפול 1:1/ספורט1

יורגן קלופ הדהים את עולם הכדורגל כשהודיע היום (שישי) על כך שיעזוב את ליברפול בסיום העונה. המאמן הגרמני הגיע באוקטובר 2015 ובתקופתו הפך לאחד המאמנים הגדולים בהיסטוריה של המועדון, בטח בעשורים האחרונים. באנגליה פורסם כי קלופ יקח הפסקה מאימון ולא יעבור למשרה אחרת באופן מיידי. הוא לא סובל מבעיה בריאותית כלשהי, אלא הוא פשוט חש צורך להתרחק מהמגרשים לזמן מה.

לליברפול קלופ הודיע על ההחלטה כבר בחודש נובמבר, כך שלמועדון יש מספיק זמן להשלים את המשימה הכל כך קשה - להחליף אגדת מועדון. לפי יחסי ההימורים הראשוניים בסוכנויות, המועמד המוביל להגיע בקיץ הוא צ'אבי אלונסו. קשר העבר הספרדי שכזכור שיחק בליברפול עושה השנה עבודה נהדרת עם מוליכת הבונדסליגה לברקוזן, כשבמקביל הוא הוזכר כמועמד למשרה בבאיירן מינכן וריאל מדריד, עד שקרלו אנצ'לוטי האריך חוזה בבלאנקוס.

רוברטו דה זרבי מברייטון נמצא במקום השני ואת השלישייה משלים פפ ליינדרס, עוזרו של קלופ, על אף שהמועדון הודיע כי הצוות של הגרמני יעזוב יחד איתו הקיץ. אחרי ליינדרס שמתכנן לפתוח קריירה שלו כמאמן ראשי נמצאים יוליאן נאגלסמן, סטיבן ג'רארד ולואיס אנריקה.

צ'אבי אלונסו מאמן באייר לברקוזן. GettyImages
יחזור לאנפילד כיורש? אלונסו/GettyImages

באנגליה התקשו להאמין לבשורה וב"סקיי" כתבו: "איזה מאתגר יהיה להחליף את קלופ, זה כמעט כמו מה שיונייטד הייתה צריכה לעבור ביום שאחרי סר אלכס פרגוסון". ג'יימי קראגר, שחקן העבר של האדומים והפרשן, צייץ: "החדשות האלה הם מכה קשה למועדון לא משנה מתי הן היו מגיעות. אני חשבתי שזה יקח עוד כמה שנים. איזה מאמן ואיזה בן אדם".

קלופ הסביר כי העונה שעברה הייתה לו קשה מאוד, אך הוא התעקש לשקם את הקבוצה ונראה שהוא עשה זאת בהצלחה. לפי ה"טיימס", קלופ מקווה שההחלטה שלו תמריץ את השחקנים לקראת המשך העונה: "הוא מאמין שהוא עוזב את המועדון במצב טוב אחרי שבנה קבוצה חדשה ואיכותית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully