וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטש על ליובין: "הרגשתי שאני נלחם איתו יחד, היה מרגש היום"

עודכן לאחרונה: 26.1.2024 / 0:09

אחרי הניצחון על פנאתינייקוס, מאמן מכבי ת"א סיפר על הפרידה מחברו והשבוע הקשה שעבר: "לא קל לעכל, כבר מתגעגע". על המשחק: "איבדנו את הדרך, חווינו משבר זהות, אבל הגבנו בדרך הנכונה, גאה בשחקנים"

מחוץ לקווים, 25.1/עריכת וידאו: זיו שטיינר

המשבר מאחוריה? מכבי תל אביב ניצחה הערב (חמישי) 75:90 מרשים את פנאתייניקוס, בניצחון שהגיע בדיוק בזמן. אחרי ארבעה הפסדים בחמשת המשחקים האחרונים בכל המסגרות, הצהובים נהנו מיכולת נפלאה של בולדווין (22 נקודות, 8 אסיסטים), כאשר גם לורנזו בראון, ג'וש ניבו עם דאבל-דאבל ובונזי קולסון קלעו 14 נקודות כל אחד. עודד וקטש ושחקניו עצרו את המומנטום הנהדר של המדורגת רביעית ביורוליג, ויכולים לנשום קצת לרווחה. לאחר המשחק קטש חשף כמה קשה הייתה עבורו ההתמודדות עם מותו של ליאור ליובין, חברו הטוב, שהשבוע הלך לעולמו בגיל 46 בלבד אחרי שחלה בסרטן.

ווייד בולדווין, שחקן מכבי תל אביב. Djordje Kostic, אתר רשמי
קטש: "אני באמת חושב שמה שחווינו מאז ההפסד היוצא דופן נגד פרטיזן, זה לא קשור ולא תלוי שחקן כזה או אחר. זה משהו קבוצתי שחווינו וזאת ההזדמנות שלנו בניצחון היום להסתכל קדימה"/אתר רשמי, Djordje Kostic

"קשה לי עם הסיפור של ליאור בצורה יוצאת דופן", אמר קטש בסיום, "יש לי בבית שלוש אחיות גדולות, ליאור הוא כמו אחי הקטן, ולפעמים כמו אחי הגדול. התקופה האחרונה הייתה מאוד קשה לי, בטח השבועיים האחרונים. הרגשתי שאני כל יום נושם את הנשימות ונלחם איתו ביחד. ליאור הוא גיבור, ליאור הוא מודל. אני יודע, שהחברות הזאת שזכיתי בה, מה היא השאירה בי, אחרי התקופה האינטנסיבית ביוון, גם דרך הסתכלות על החיים, ענווה, צניעות, לא להסתכל על הדברים כמובן מאליהם. דברים שיישארו איתי לעולם. הרבה סיטואציות הייתי חושב מה ליאור היה עושה. באופן די מוזר, קרה ששיחקנו מול פנאתינייקוס בשבוע הזה. זה העלה זכרונות, זה לא משהו שקל לעכל, אני כואב וכבר מתגעגע. אני יודע בדיוק מה ליאור היה רוצה שאמשיך לעשות, ואני אשאב מהזיכרון הזה את כל הכוח, והוא תמיד איתי בלב, זה היה מרגש היום. ולא פשוט. אהבתי אותו ועדיין אוהב אותו".

על המשחק עצמו אמר המאמן: "אני שמח מאוד על הניצחון, במיוחד כשבאנו למשחק אחרי שבוע קשה עם הפסדים קשים. בשבוע האחרון איבדנו את הדרך שלנו, את האנרגיה שלנו, אבל הגבנו בדרך הנכונה. אני גאה בשחקנים, נשארנו צמודים לתוכנית המשחק. הגיע לנו תוצאה יותר טובה במחצית הראשונה, הם קלעו 36 נקודות עם 13 ריבאונדים בהתקפה. שיחקנו נגד קבוצה פיזית וטובה, נדבקנו לתוכנית המשחק, וחזרנו לבסיס שלנו בהתקפה, הייתה לנו זרימה, הנענו את הכדור. הוכחנו את עצמנו שוב, שאנחנו יכולים להתמודד מול מצבים קשים ואני מקווה שהניצחון הזה ייתן לנו את הביטחון - כשאנחנו משחקים בדרך הנכונה, אנחנו קבוצה שקשה לנצח אותה.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
דקת דומיה לזכר ליאור ליובין במשחק בין מכבי תל אביב לפנאתינייקוס. Djordje Kostic, אתר רשמי
כמה סמלי שבדיוק השבוע קטש משחק נגד פנאתינייקוס. דקת הדומיה לעוזר המאמן לשעבר, ליאור ליובין/אתר רשמי, Djordje Kostic
טבלת היורוליג נכון לתאריך 25.1. אתר היורוליג, צילום מסך
טבלת היורוליג נכון לתאריך 25.1/צילום מסך, אתר היורוליג

"צריך להגיד את הדברים כמו שהם, חווינו משבר מסוים, משבר זהות אפשר להגיד. היינו חסרים אנרגיות, זו הדרך לצאת ממנו, דווקא מול יריבה כזאת, לעשות ניצחון כזה. הוכחנו לעצמנו כשאנחנו מרוכזים וביחד, עם שפת גוף נכונה, אנחנו קבוצת כדורסל טובה וזה מאוד חשוב, במיוחד אם מסתכלים קדימה, עם לוח משחקים מטורף. משחקים כל יומיים בערך לתקופה ארוכה, וזה היה ניצחון חשוב לפני נס ציונה, ושבוע כפול ספרדי, הניצחון הזה החזיר לנו מעט מהביטחון, החזיר אותנו לבסיס שלנו, ואני שמח מאוד.

"קיצרנו את הרוטציה, היו שחקנים ששיחקו קצת יותר, ככה הרגשתי נכון לעשות. כקבוצה היינו שם, היה אפשר להרגיש שלמרות שהם חזרו למשחק עשינו את הדברים נכון. הם עשו סלים גדולים והענישו אותנו בריבאונד ההתקפה, יש להם את הגבוהים עם ריבאונד ההתקפה מהטובים ביורוליג. הצלחנו להתגבר על הריצות שלהם. הניצחון הזה יביא לנו ביטחון.

"ידענו מול מי אנחנו משחקים ואיך הם שומרים בהגנה, זאת הסיבה שהלכנו עם ג'ייק. יש לנו 12 שחקנים שאנחנו צריכים לבחור בכל משחק, יש תקופות שאנחנו הולכים עם הרכב כזה או אחר, הרגשנו נכון שג'ייק יכול להעניש במקומות כאלה או אחרות. נגד קבוצה אחרת זה יכול להיות שחקן אחר. בגלל זה יש לנו סגל כזה. אני באמת חושב שמה שחווינו מאז ההפסד היוצא דופן נגד פרטיזן, זה לא קשור ולא תלוי שחקן כזה או אחר. זה משהו קבוצתי שחווינו וזאת ההזדמנות שלנו בניצחון היום להסתכל קדימה, להחזיר את הביטחון ולשים את הדברים מאחורה, הולך להיות לוח משחקים מטורף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully