וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כעס בהפועל ת"א אחרי "שיא הביזיון ההגנתי". בראון ישוב בבדאלונה?

25.1.2024 / 9:05

האדומים ספגו 113 נקודות בהפסד לפרומטיי, וכל הפסד עד לסיום העונה צפוי לעלות להם במקום השני בבית א' ביורוקאפ. הגארד קרוב לחזרה, ג'יילן הורד ישחק במשחק הליגה הקרוב

תקציר יורוקאפ: הפועל תל אביב - פרומטיי 113:105/ספורט1

אכזבה גדולה מאוד בהפועל תל אביב אחרי ההפסד 113:105 לפרומטיי האוקראינית של ננו גינזבורג אמש (רביעי) בבלגרד. ההפסד, שהיה השלישי ברציפות של האדומים ביורוקאפ, אמנם לא עלה עדיין באיבוד המקום השני שמבטיח העפלה ישירה לרבע הגמר, אבל קבע שזה ככל הנראה יקרה אם הקבוצה לא תנצח את שני המשחקים שנותרו לה בעונה הסדירה.

"בעטנו בדלי, היינו בשלושה משחקים מאוד מאוד חשובים, ופשוט לא הופענו", אמר אחד מאנשי המועדון אמש. "קבוצה שרוצה לסיים במקום השני לא יכולה להיראות ככה. המשחק אמש היה באמת שיא של ביזיון הגנתי".

הפועל תל אביב עדיין ממוקמת שנייה בטבלת בית א', כאמור, במאזן זהה לזה של לונדון ליונס - 11 ניצחונות וחמישה הפסדים. בתרחיש מסוים, סגנית האלופה הישראלית יכולה לצנוח אפילו עד המקום השישי בטבלה. שני המשחקים הבאים של האדומים יהיו בחוץ, נגד בדאלונה בשלישי הקרוב (21:30, ספורט1) ושבוע לאחר מכן נגד בשיקטאש הטורקית, במשחק שיועתק ללובליאנה מטעמים ביטחוניים. שני ניצחונות יספיקו לאדומים כדי לסיים במקום השני, אך הפסד אחד, במיוחד לאור לוח המשחקים הנוח של לונדון, ישלח אותם למקום השלישי או הרביעי ככל הנראה.

בראיין אנגולה, הפועל תל אביב. באדיבות הפועל תל אביב, אתר רשמי
אנגולה הצטיין בהתקפה, אבל ההגנה של הפועל תל אביב לא הופיעה/אתר רשמי, באדיבות הפועל תל אביב

האדומים הגיעו למשחק נגד פרומטיי אחרי הניצחון בדרבי ועם תחושה שהם חייבים להעלות את הרמה בהגנה לאחר שספגו 100 ו-104 נקודות בהתאמה במשחקים מול לונדון ליונס ופריז בשבועיים הקודמים. בפועל, ההגנה של הפועל תל אביב פשוט לא תיפקדה שוב והקבוצה של דני פרנקו רדפה אחרי האורחת לאורך כל שלבי המשחק, לא מצאה פיתרון לשחקן הפנים הצ'כי אונדריי באלבין ולא לרון מרץ' האמריקאי, ונשארה חסרת אונים בסוף כשהאוקראינים ברחו לניצחון.

בצד ההתקפי מספר שחקנים של הפועל תל אביב גילו יכולת טובה, בעיקר בראיין אנגולה וקסבייר מנפורד שקלעו 24 ו-19 נקודות בהתאמה, אבל זה לא היה מספיק לניצחון.

הקבוצה תשוב היום לישראל לקראת המשחק הקרוב נגד עירוני קרית אתא, הקבוצה היחידה שניצחה את הפועל תל אביב העונה בליגה. לסגל של האדומים יחזור ג'יילן הורד שנעדר בחודש האחרון בשל פציעה, כשמי שקרוב גם כן לחזרה לעניינים הוא ג'ייקובן בראון, אשר בקבוצה יעשו מאמצים על מנת להכשירו לקראת המשחק נגד בדאלונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully