וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה תאמר להגנתה? הפועל תל אביב נכנעה 113:105 לפרומטיי

האדומים ספגו 100 נקודות ומעלה והפסידו בפעם השלישית ברציפות ביורוקאפ, והסתבכו במאבק על המקום השני. 24 לאנגולה

תקציר יורוקאפ: הפועל תל אביב - פרומטיי 113:105/ספורט1

הפועל תל אביב קיוותה שהניצחון הגדול בדרבי יחזיר אותה למסלול גם ביורוקאפ, אבל הערב (רביעי) הקבוצה של דני פרנקו ספגה בבלגרד הפסד שלישי רצוף במפעל האירופי, הפעם 113:105 לפרומיטיי, והסתבכה במאבק על המקום השני בבית א' שמבטיח העפלה ישירה לרבע הגמר. בהמשך הערב ייפגשו שתיים ממתחרותיה של הפועל תל אביב על סגנות הבית - לונדון ליונס ובשיקטאש.

בדיוק כמו בשני ההפסדים הקודמים בבית, נגד פריז ולונדון, האדומים שוב הציגו הגנה נרפית ביותר שאמורה להדאיג את המאמן. סגנית האלופה הישראלית ספגה גם הערב מספר תלת-ספרתי של נקודות, ולמרות שחצתה בעצמה את הרף הזה - היא לא עמדה בקצב שחקניו של ננו גינזבורג, המאמן הישראלי של פרומטיי שגבר על הפועל תל אביב בפעם השנייה העונה.

האדומים יחזרו ארצה למשחק ליגה אצל עירוני קרית אתא במוצאי שבת, לפני שימריאו לספרד כדי להתארח אצל בדאלונה, יריבתם הלפני-אחרונה בשלב הבתים ביורוקאפ. כשהיא במאזן של 11 ניצחונות לעומת חמישה הפסדים, ניצחונות חוץ על בדאלונה ובשיקטאש הפכו להיות קריטיים במיוחד להפועל תל אביב כדי לסיים שנייה בבית.

קלעו להפועל תל אביב: בראיין אנגולה 24 ( 4/6 ל-2, 2/2 ל-3, 10/11 מהקו, 8 ריבאונדים), קסבייר מנפורד 19 (6 ריבאונדים), תומר גינת 14, דז וולס 13 (3/5 ל-3), וויל קאמינגס 12 (3 חטיפות), בר טימור וקייל אלכסנדר 8 כל אחד, עידן זלמנסון 7.

בראיין אנגולה, הפועל תל אביב. באדיבות הפועל תל אביב, אתר רשמי
משחק טוב שלו לא הספיק. אנגולה/אתר רשמי, באדיבות הפועל תל אביב

מהלך המשחק

רבע 1:

די ג'יי קנדי וקיילב אגאדה קלעו בצד אחד, אלכסנדר עם סל וגינת במהלך של שלוש נקודות העלו את הפועל ל-4:5 בצד השני, אבל תאי אודיאסה ואולכסנדר ליפוביי הפכו לטובת פרומטיי. אנגולה דייק פעמיים מהקו, מנפורד הפך שוב עם מהלך של סל ועבירה, אודיאסה עם 4 רצופות קבע 10:12 לאוקראינים וז'אן קלאבל הגדיל בסל קשה מחצי מרחק. קליעות עונשין של מנפורד נענו ב-2 נקודות של ליפוביי ופרנקו לקח פסק זמן בפיגור 16:12. רונאלד מרץ' תפר שלשה, לפני ש-3 קליעות עונשין של אנגולה ו-5 נקודות רצופות של גינת השלימו ריצת 0:8 אדומה בדרך למהפך. האוקראינים הגיבו ב-10 נקודות ללא מענה, טימור קלע בהתקפה האחרונה והקטין ל-29:22 בסיום הרבע.

רבע 2:

טימור קלע עוד סל, קאמינגס דייק פעמיים מהקו וקלאבל החזיר את הפער ל-6 בשלשה, אבל קאמינגס הוסיף 2 נקודות ומנפורד תרם 5 רצופות, כשאגאדה רושם קליעת עונשין בתווך - 33:33. אגאדה, קלאבל ומרץ' החזירו היתרון לפרומטיי בריצת 0:7 מהירה, שנעצרה בשלשה של וולס. אודיאסה קלע פעמיים עונשין ומרץ' הוסיף עוד אחת, אלכסנדר הניח 2 נקודות מנגד, קנדי שמר זמנית על הפער ואנגולה הוריד ל-45:41 במהלך של סל ועבירה, וולס קירב למינוס 2 בלבד אבל קלאבל צינן את ההתלהבות בשלשה. קאמינגס קלע 4 רצופות, קנדי צבר נקודה מהקו בתווך, ואחר כך השלים מהלך של 3 נקודות. דאנק של אנגולה צימק ל-52:49, אונדריי באלבין ענה בסל לפני שוולס קבר עוד שלשה. באלבין הטביע וקבע 52:56 לפרומטיי בהפסקה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
קסבייר מנפורד, הפועל תל אביב. הפועל תל אביב, אתר רשמי
מנפורד היה מהאחראי למהפך, אבל זה לא החזיק מעמד/אתר רשמי, הפועל תל אביב

רבע 3:

אגאדה טס ל-2 קלות, מנפורד "חיקה" אותו בצד הנגדי. גארד האורחת קלע עוד אחת מהקו, סל של אלכסנדר ושלשה של אנגולה השוו ל-59:59, הקולומביאני השלים מהפך וגינת הגדיל ל-3 הפרש מהקו. מרץ' צימק, מנפורד הגיב בשלשה, אודיאסה קלע 2 ואנגולה הפציץ גם הוא מרחוק, אבל ליפוביי צלף מחוץ לקשת והשאיר את פרומיטיי קרובה - 68:66. אלכסנדר חזר מפסק זמן עם סל מחצי מרחק, מנפורד חתם מתפרצת בנקודות שהעלו את האדומים לפלוס 6. ליפוביי ירה עוד שלשה, גינת וקאמינגס שמרו על הפער אבל מרץ' ובאלבין הורידו ל-76:73. קאמינגס קלע פעמיים עונשין, מרץ' קיזז באחת בלבד. זלמנסון דייק ב-2 מהקו, באלבין וקלאבל הגיבו ב-5 נקודות לאורחת, מנפורד הוסיף 2 קליעות עונשין אבל הסנטר הצ'כי צימק ל-82:81 בתום 30 דקות.

רבע 4:

אגאדה הפך בשלשה, מנפורד השווה, באלבין וזלמנסון החליפו סלים, קלאבל ואגאדה הגדילו ל-86:92. אנגולה ניסה להשאיר את הפועל בתמונה, אבל מרץ' ובאלבין האריכו את הריצה ל-2:14 ופרומטיי ברחה ל-88:100. טימור עצר מומנטום, אגאדה ענה לו, סל של גינת ושלשה של וולס קירבו את האדומים ל-102:95. קלאבל שב מפסק זמן עם שלשה משלו, טימור קלע סל אחרי נקודת עונשין של מרץ', שבהמשך הגדיל את הפער ל-11. וולס וזלמנסון קיוו להשאיר סיכוי אחרון, מרץ' וקלאבל סגרו עניין, אנגולה ואגאדה רק קלעו לפרוטוקול בכל צד: בסיום, 105:113 לפרומטיי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully