וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלופ הזהיר מנקמה, והגן על סלאח: "המצרי הכי נאמן שפגשתי בחיי"

מאמן ליברפול יודע שצ'לסי תרצה "לתקן את ההיסטוריה" אחרי הגמרים ב-2022, ומבהיר: "מצרים ואנחנו רוצים את אותו הדבר". מחמאות לקוואנסה אחרי העפלה 14 לגמר גביע הליגה: "יש לו את כל התשובות הנכונות"

תקציר הגומלין של חצי גמר גביע הליגה: פולהאם - ליברפול 1:1/ספורט1

העונה הנהדרת של ליברפול נמשכה אמש (רביעי) עם העפלה לגמר גביע הליגה בפעם ה-14, שיא בכדורגל האנגלי, אחרי תיקו 1:1 אצל פולהאם שסיכם 2:3 לאדומים בתום צמד מפגשי חצי הגמר. יורגן קלופ ושחקניו יחפשו תואר 10 למועדון, שזכה במפעל יותר מכל אחד אחר בממלכה.

ליברפול סופרת כבר 19 משחקים רצופים ללא הפסד במסגרות האנגליות, כשבנוסף לכך שהיא מובילה את הפרמיירליג בחמש נקודות הפרש מארסנל ומנצ'סטר סיטי, היא עדיין במירוץ בגביע ובליגה האירופית. המייטי רדס יפגשו בגמר, שייערך ביום ראשון ה-25 בפברואר באצטדיון וומבלי ב-18:30 שעון ישראל, את צ'לסי שאותה ניצחו בפנדלים באותו מעמד וגם בגמר הגביע ב-2022. "הם ירצו לתקן את ההיסטוריה", הזהיר קלופ מהרצון של הבלוז לנקום. למנג'ר הגרמני יהיה זה גמר תשיעי בליברפול.

שחקני ליברפול חוגגים עם לואיס דיאס. ADRIAN DENNIS/AFP, GettyImages
נאבקים על כל התארים. ליברפול/GettyImages, ADRIAN DENNIS/AFP

מוחמד סלאח לא שיחק בגומלין נגד פולהאם, אך באופן טבעי באנגליה עוסקים בו לא מעט אחרי שחזר מאליפות אפריקה כדי לטפל בפציעה שמונעת ממנו לשחק עם נבחרת מצרים. הסיכום בין המועדון לנבחרת הוא שהחלוץ יחזור לגמר אם מצרים תעפיל אליו, אך במדינה של סלאח תקפו אותו בטענה לחוסר נאמנות וקלופ הרגיש צורך לצאת להגנתו.

"מצרים וליברפול רוצות את אותו הדבר - שסלאח יהיה בריא הכי מהר שאפשר. אם יישאר באפריקה, הוא לא יוכל לקבל את הטיפול המתאים וזה יעכב הכל, במיוחד למצרים. החזרנו אותו לא כי אנחנו רוצים לקחת אותו מהנבחרת, אלא כדי שיקבל את הטיפול הרפואי הטוב ביותר", הבהיר קלופ, וענה לשאלה אם הוא לוחץ על סלאח לחזור לשחק אצלו: "יש לי כל כך הרבה דברים לעשות. אם אנשים ממציאים או מטילים ספק בנאמנות של מו סלאח, הם צריכים לבדוק את עצמם כי מו סלאח הוא בהחלט המצרי הכי נאמן שפגשתי בחיי".

עוד בוואלה!

הפציעה של סלאח חמורה מכפי שהוערך, צפוי להחמיץ את רוב משחקי פברואר

לכתבה המלאה
שחקן נבחרת מצרים מוחמד סלאח. FRANCK FIFE, GettyImages
"המצרי הכי נאמן". מוחמד סלאח/GettyImages, FRANCK FIFE
שחקן ליברפול ג'רל קוואנסה עם בובי קלארק. Mike Hewitt, GettyImages
העתיד ורוד. ג'רל קוואנסה (מימין) עם בובי קלארק/GettyImages, Mike Hewitt

בליברפול התמוגגו גם מהתרומה של הצעירים בגביע הליגה. חמישה שחקנים בני 21 ומטה שותפו אמש בקרייבן קוטג', ומי שזכה למחמאות יותר מכולם זהו הבלם ג'רל קוואנסה שהצטיין ורשם בישול שלישי במפעל העונה, כשהכין ללואיס דיאס בדקה ה-11. "ג'רל נראה מאוד שלו, הוא פשוט שחקן ממש טוב", אמר עליו קלופ. ב"גארדיאן" שיבחו את הבלם: "לקוונאסה מלא הביטחון יש את כל התשובות הנכונות עבור ליברפול. הוא היה יוצא דופן לצד וירג'יל ואן דייק, בערב שבו שחקני האקדמיה הרשימו אצל פולהאם".

  • עוד באותו נושא:
  • ליברפול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully