וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלאח יחזור לשיקום בליברפול, אבל עשוי לשוב לאליפות אפריקה

קלופ סיפר שהמצרי הפצוע יחזור לחוף השנהב אם מצרים תעלה לחצי הגמר. קארגר מתלהב מז'וטה: "סיומת יותר טובה משל סוארס ואואן"

תקציר: בורנמות' - ליברפול 4:0/ספורט1

מוחמד סלאח צפוי לחזור לליברפול כדי לטפל בפציעה ממנה הוא סובל, אבל אם מצרים תגיע לשלב חצי הגמר אליפות אפריקה והכוכב יהיה בריא - הוא ישוב ויסייע לה. את הדברים הללו אמר הערב (ראשון) מאמן ליברפול, יורגן קלופ, אחרי הניצחון הקליל 0:4 על בורנמות' בחוץ. המאמן הגרמני ציין ש"זה לא חקוק בסלע, אבל זה מה שאני הבנתי".

סלאח השתתף בצהריים במסיבת עיתונאים של נבחרת מצרים בחוף השנהב והצהיר ש"ביממה הקרובה תתפרסם הצהרה משותפת מטעמן של ליברפול והנבחרת לגבי הפציעה שלי".

סלאח נפצע בשריר הירך האחורי ב-2:2 של מצרים נגד גאנה במחזור השני של בית ב' באליפות אפריקה. הפרעונים עדכנו שהוא ייעדר מהמפגש עם כף ורדה במחזור הסיום של שלב הבתים ולא יוכל לשחק גם בשמינית הגמר - אם הם יעלו לשם. לפי קצב ההחלמה של החלוץ, יתכן ויהיה כשיר כבר לשלב חצי הגמר וישוב לכך במידה ונבחרתו תגיע לשם.

סלאח בן ה-31 כבש העונה 14 שערים ובישל 8 נוספים בפרמיירליג, ויש לו 18 שערים ו-9 בישולים בכל המסגרות. בליברפול קיוו שהוא ישוב מוקדם (במקרה של הדחה מצרית), אבל לא פצוע.

שחקן נבחרת מצרים מוחמד סלאח. ISSOUF SANOGO, GettyImages
בינתיים ליברפול מסתדרת בלעדיו. סלאח/GettyImages, ISSOUF SANOGO

בלי סלאח, ליברפול לא התקשתה לנצח את בורנמות' ולהגדיל את הפער בפסגה. למרסיסיידרס יש 48 נקודות, 5 יותר ממנצ'סטר סיטי, ארסנל ואסטון וילה - אבל לסיטי משחק חסר.

דיוגו ז'וטה היה האיש המרכזי של ליברפול עם צמד ובישול וג'יימי קארגר שפרשן עבור "סקיי ספורטס", אמר: "קלופ כבר סיפר כמה ז'וטה חכם. הוא יכול לשחק בשמאל, בימין, כחלוץ. שיחקתי עם כמה מגדולי חלוצי ליברפול בכל הזמנים.. מייקל אואן, לואיס סוארס, רובי פאולר.. ואני חושב שיש לו פיניש יותר טוב מלכולם. כשהוא מגיע להזדמנות הוא כל כך קליני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully