וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ימיו ספורים? צ'אבי: "אם לא נזכה בתארים, אהיה מוכרח לעזוב"

ברצלונה הודחה מהגביע, מעמדו של המאמן ממשיך להידרדר, והוא כבר מדבר על המורשת שישאיר ביום שאחרי: "בין אם אהיה כאן או לא, העתיד מבטיח. זה היום הראשון של בארסה החדשה". אראוחו מגבה, פדרי מבקר

תקציר: ברצלונה הודחה מהגביע אחרי הפסד 4:2 אצל בילבאו/ספורט1

הכיסא של צ'אבי בברצלונה ממשיך להתנדנד, ונראה שהמאמן הגיע לנקודת אל חזור. אחרי ההפסד אמש (רביעי) 4:2 לבילבאו שגרם להדחה ברבע גמר הגביע, הותיר את בארסה בלי עוד תואר, והמשיך את העונה הקשה. האליפות כבר לא נראית בהישג יד, וסיכוי גבוה מאוד שהעונה של ברצלונה תסתיים ללא תארים או הישגים - דבר שאף פעם לא עובר בצורה חלקה במועדון.

באופן טבעי, החיצים ממשיכים להיות מופנים כלפי צ'אבי. "אם בסוף העונה נגלה שלא היינו תחרותים, אהיה מוכרח לעזוב. אני מודע למועדון שאני נמצא בו. זה מועדון מהטופ, וכאן בבארסה אתה חייב לזכות בתארים - אחרת אתה בסכנה", אמר המאמן בסיום.

עם או בלי קשר, צ'אבי כבר מדבר על היום שאחרי, ו"מתנחם" במורשת שהוא משאיר אחריו, עם מספר רב של שחקנים צעירים שמקבלים ממנו צ'אנס ואמורים לקחת את המושכות בעתיד. "איתי או בלעדיי, העתיד של המועדון הזה מבריק. אני לא מדבר עליי, אני מדבר על השחקנים הצעירים שמתחילים לבלוט. זו הסיבה שאני מאפשר להם לשחק, אני רוצה שהם יהיו מוכנים כמה שיותר מהר, ולא אכפת לי אם אני אהיה שם כדי ליהנות מהפירות או לא".

צ'אבי, מאמן ברצלונה. רויטרס
הפנים אומרות הכל. צ'אבי/רויטרס

צ'אבי מתעקש שהשילוב של לאמין ימאל שכבש שער מצוין, ושל צעירים נוספים בקבוצה, יעשו טוב לברצלונה בעתיד. "היום נולדה ברצלונה החדשה, זה היה היום הראשון שלה", התפייט בסיום.

בתקשורת הספרדית עדיין לא מדברים בגלוי על האפשרות שצ'אבי יפוטר בקרוב, והנהלת ברצלונה ממשיכה לפחות בינתיים לתת לו גב כלפי חוץ. בינתיים גם חלק מהשחקנים מביעים תמיכה במאמן. "העתיד של צ'אבי תלוי בהנהלה, אנחנו לא יכולים להתערב בזה", אמר רונלד אראוחו בסיום. "האמת היא שאנחנו מאוד מרוצים מהמאמן. הוא עוזר לנו מאוד ואנחנו רוצים שיישאר".

מנגד, פדרי נשמע קצת אחרת, והשמיע ביקורת מרומזת על צ'אבי ועל השחקנים. "אנחנו לא עומדים כמו שצריך על המגרש, אנחנו לא מספיק מעורבים במשחק", אמר הקשר הצעיר. "זה קורה לנו יותר מדי פעמים, ואנחנו חייבים להתחיל להיות ביקורתיים כלפי עצמנו במקום להיות סלחניים. חייבים להשתפר בהגנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully